Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takie tam pomysły FaR
#1
Dotyczące kradzieży i szpiegowania:
1. Uważam, że dobrze byłoby dodać do obrony przed kradzieżą/szpiegowaniem umiejętność złodziejstwa. To może nie zmieniłoby znacząco wyników prób kradzieży wśród wszystkich. A dla złodziei dawałoby to dodatkowe zróżnicowanie w profesji i ma to sens, że jak ktoś zna się na kradzieży, to jest też bardziej czujny.



ad 2
"Ofiara" szpiegowania i kradzieży, której udało się obronić też dostaje PD  - tak jak w czasie walki PVP. To samo można by zastosować w przypadku ugryzień wampirów.
Aby nie było nadużyć, sugeruje by liczył się stosunek poziomu postaci jako modyfikator (np. obrona przed 200 lvl przez 25 daje stosunkowo "dużo", a obrona przy stosunku ponad dwukrotnym, prawie nic).


Inne:
3. Aby można było użyć umiejętności/poziomu gracza do zbudowania budynku klanowego taki gracz musiałby przejść wcześniej 24 godzinną "kwarantannę" jako członek owego klanu, zapewniłoby to zróżnicowanie pomiędzy nimi. Obecnie wszyscy mają podobny czas stawiania budynków.

4. Aby korzystać z budynków klanowych, trzeba być w klanie 24h lub po odejściu z klanu przez 24h nie można dołączyć do innego/korzystać z budynków. - nie dotyczy to pierwszych 7 dni ery.

5. Dodanie do FAQ wzoru na szpiegowanie.
Nie bijcie Shy
Lepiej być debilem, niż nie oddychać
Dr Gregory House
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości