Rasa, która dopiero niedawno pojawiła się w królestwie, jest jeszcze owiana mgłą tajemnicy.
Wilkołaki to potężne bestie, szybkie, silne i wytrzymałe, prawdziwe dzieła Matki Natury.
Wpływ faz księżyca sprawia, iż mniej więcej co miesiąc wilkołaki otrzymują napływ sił.
Punkty życia:
15 startowych
12 przy awansie na kolejny poziom
Wilkołaki to potężne bestie, szybkie, silne i wytrzymałe, prawdziwe dzieła Matki Natury.
Wpływ faz księżyca sprawia, iż mniej więcej co miesiąc wilkołaki otrzymują napływ sił.
Punkty życia:
15 startowych
12 przy awansie na kolejny poziom
Cechy specjalne:
"Siła natury": Wilkołak czerpie swe siły bezpośrednio ze swej zwierzęcej natury, w związku z tym żadna z jego cech (uzyskiwanych z AP) nie zmienia się niezależnie od wybranej klasy postaci (Wilkołak ma stałe statystyki za ap niezależnie od klasy czyli zawsze 3.25 za 1 ap do: siła/wytrzymałość/zręczność/szybkość oraz 1.5 do inteligencji/siły woli)."Wpływ księżyca": Co 30 dni wilkołak otrzymuje dodatkowe Astralne Punkty - począwszy od 100 AP w 30 dniu ery liczba ta rośnie z każdym cyklem o kolejne 50 AP (Co pełnie księżyca: 30/60/90/120 Wilkołak otrzymuje 50 + 50 razy Numer_Pełni Punktów Astralnych) Wpływ księżyca kończy się wraz z czwartą pełnią.
Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Walka bronią: 10
Strzelectwo: 5
AP:
+3.25 do siły
+3.25 do wytrzymałości
+3.25 do zręczności
+3.25 do szybkości
+1.5 do inteligencji
+1.5 do siły woli
Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,04 siły
0.4 energii za 0,04 zręczności
0.2 energii za 0,04 wytrzymałości
0.4 energii za 0,04 szybkości
0.4 energii za 0,04 inteligencji
0.4 energii za 0,04 siły woli