Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W labiryncie dziwnych zdarzeń - karty postaci.
#1
Ostatecznie w sesji biorą udział:




Rekrutacja nadal jest otwarta. 



Imię:
Nazwisko: (opcjonalnie) 
Rasa:
Klasa (Zawód):
Wiek:
Umiejętności:
Ekwipunek na wyprawę: max 10 przedmiotów, w tym 3 z poniższych:
krzesiwo, świeczka, pusty worek, mocna lina, ostry nóż - dodatkowo poza bronią, paski czystego materiału, kawałek kredy, skórzane rękawice, świeże mięso, pusty gliniany kubek, żywica, sakwa pełna jedzenia, bukłak na wodę, srebrny proszek, maść na oparzenia, twarda, stara piętka od chleba, woreczek z tytoniem, mufka z lisa, gruby sękaty kij 
Broń: (opcjonalnie)

Atrybuty postaci:

UWAGA WYBIERASZ MAX 5 - i masz dodatkowe punkty do rozdysponowania: 7
  • Strength (z ang. siła) - siła fizyczna
  • Perception (z ang. percepcja) - zdolność znajdowania pułapek, ukrytych wrogów lub skarbów
  • Endurance (z ang. wytrzymałość) wytrzymałość na obrażenia i choroby
  • Charisma (z ang. charyzma) - siła osobowości/atrakcyjność
  • Intelligence (z ang. inteligencja) - zdolności umysłowe/umiejętność rozwiązywania problemów
  • Agility (z ang. zręczność) - zwinność i szybkość
  • Luck (z ang. szczęście)
Przykład: 
Wybieram 
S - 1
P - 1
E - 2
C - 1
L - 2


Odpowiedz
#2
Imię: Claire
Nazwisko: brak
Rasa: Człowiek
Klasa: Badacz, Poszukiwacz przygód
Wiek: 21 lat
Umiejętności: 
Spostrzegawczość; intuicja i postrzeganie rzeczy dziejących się wokół postaci; pisanie i czytanie; zachowanie zimnej krwi w ważnych momentach i nie tylko; posługiwanie się krótkim sztyletem oraz rzucanie nożem, nie zawsze trafia, ale zdarza się; dobra pamięć; podzielność uwagi, chociaż jak znajdzie cel dla siebie to zdarza się, że ta cecha zanika; nie posiada zdolności przywódczych, ale to nie znaczy, że nie wyraża własnego zdania na głos; wychodzi z założenia "umiesz liczyć licz na siebie";

Ekwipunek na wyprawę: (Torba i poza torbą)
- wygodny ubiór w postaci spodni, wygodnej bluzki, a do tego ciepły płaszcz, w torbie zastępczy ubiór;
- sztylet przypięty do pasa spodni, gdzie ma swoje miejsce, w cholewkach butów ukryte dwa krótkie noże do rzucania;
- bukłak z wodą;
- dwie fiolki mikstury wzmacniającej
- maść na oparzenia;
- skórzane rękawice, ukryte w torbie;


Broń: 
- sztylet przypięty do pasa,
- dwa krótkie noże do rzucania, w cholewkach obuwia

Atrybuty postaci:

Percepcja: 1
Charyzma: 2
Inteligencja: 3
Zręczność: 1
Szczęście: 0


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#3
Imię: Lea
Nazwisko: Ironwolf
Rasa: Człowiek
Klasa: Wojownik, łowczyni nagród.
Wiek: 22 lata
Umiejętności:
Częściowa odporność na ból oraz słabsze trucizny, zyskana w drodze spożycia eliksiru przyrządzonego ze smoczego jaja. Bezwzględność, niehonorowość i upór, czasem ponad miarę. Myślenie zorientowane kognitywnie, na szybkie podejmowanie decyzji - czasem pochopnych. Walka bronią białą zarówno jedno oraz dwuręczną, a także precyzyjne rzucanie nożem. Wprawienie w posługiwaniu się kuszą.

Broń: Stalowy miecz jednoręczny oraz nóż do rzucania, oba przypięte do pasa.

Ekwipunek na wyprawę:
- Zbroja oraz karwasze wykonane z utwardzanej skóry. Zbroja dodatkowo ocieplana futrem przy kołnierzu, pod nią lniana koszula koloru zielonego.
- pusty worek, a w nim:
- pusty gliniany kubek
- bukłak na wodę
- sakwa pełna jedzenia
- świeże mięso
- krzesiwo
- kawałek kredy

Atrybuty postaci:
[S] Siła - 3
[E] Wytrzymałość - 3
[L] Szczęście - 1


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#4
Imię: Kea
Nazwisko: Ironwolf
Rasa: Człowiek
KlasaWojownik, łowczyni nagród
Wiek: 22 lata
Umiejętności: Częściowa odporność na ból oraz słabsze trucizny, zyskana w drodze spożycia eliksiru przyrządzonego ze smoczego jaja. Potrafi walczyć wręcz oraz bronią białą. Częściowo rozwinęła umiejętności powiązane ze zręcznością, takie jak oburęczność, rzucanie, skradanie się, kradzież, czy otwieranie zamków.

Ekwipunek na wyprawę: 
- zbroja oraz karwasze, wykonane z utwardzanej skóry
- zbroja ocieplana futrem przy kołnierzu, pod nią lniana koszula koloru zielonego
- sakwa pełna jedzenia
- bukłak na wodę
- mocna lina
- świeczka
- kilka noży do rzucania, ukryte w ekwipunku
- proca
- dwie fiolki mikstury wzmacniającej

Broń: Dwa kordelasy

Atrybuty postaci:
E – 3
A – 3
L – 1


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#5
Imię: Ashariel
Nazwisko: -
Rasa: Człowiek
Klasa: Barbarzyńca, najemnik
Wiek: 38 lat

Umiejętności (podstawowe): 
- Czytanie/pisanie,
- Wspinaczka,
- Pływanie,
- Jazda konno,
Umiejętności (bojowe):
- Walka bronią obuchową,
- Walka krótką bronią kolną,
- Walka improwizowana; tj. walka bez broni, z wykorzystaniem ruchomych elementów otoczenia (świecznik, gliniane naczynia, krzesło etc.)
- Walka wręcz; boks oraz zapasy,
- Znajomość punktów witalnych,
Umiejętności (dodatkowe):
- Spostrzegawczość,
- Skradanie się,
- Uniki,
- Sztuka przetrwania; zestaw umiejętności survivalowych takich jak rozpalenie ogniska, podstawowy zakres jadalnych/trujących roślin/stworzeń, szukanie świeżej wody, umiejętność poruszania się po trudnym terenie; góry, puszcze,
Umiejętności (specjalne):
Zew krwi - po trafieniu, które nie uniemożliwia mu poruszania się, Ashariel wprowadzić się może w trwający 3 tury szał bojowy, w którym znacząco wzrasta jego agresja (amok związany z otrzymaną raną), a co za tym idzie wzrasta częstotliwość, precyzja i brutalność wyprowadzanych przez niego ataków. Wzrasta również chwilowa odporność na ból. 
Słabe strony: mimo wzrostu odporności na ból, spada skuteczność wszystkich odruchów defensywnych.

Fałszywy upadek - trwająca jedną turę umiejętność polegająca na symulowaniu zranienia, często w postaci kontrolowanego obalenia się lub przyklęknięcia. Umiejętność mająca na celu uzyskanie czasu do wyprowadzenia niespodziewanej kontry, kiedy przeciwnik uznaje, że Ashariel został zraniony i jest niezdolny do walki lub znacznie z niej wycofany. Można łączyć z innymi umiejętnościami.
Słabe strony: istnieje minimalne ryzyko wypuszczenia z ręki głównej broni,

Młot - trwający jedną turę atak wręcz wymagający użycia kastetu. Jest on niczym innym niż skumulowanym uderzeniem z góry, wykonywanym z doskoku. Uderzenie w przypadku trafienia przełamuje zasłonę lub gardę i ogłusza przeciwnika na 1 turę. W przypadku trafienia precyzyjnego może być śmiertelne. Umiejętność możliwa do wykorzystania także w pełnym uzbrojeniu.
Słabe strony: umiejętność wymaga przygotowania (1 tura), podczas którego spada skuteczność wszystkich krótkodystansowych odruchów defensywnych


Broń: stalowy buzdygan w trójkątnymi piórami (broń ok. 50 cm długości, lewa dłoń (główna)) i szpikulcem ukrytym w uchwycie broni (szpikulec ok. 20 cm długości), okrągły puklerz z kolcem (domyślnie zaczepiony przy pasie) oraz klasyczny czteropalczasty kastet (prawa dłoń)

Ekwipunek na wyprawę:
- pikowana przeszywanica sięgająca połowy ud z troczonymi do niej elementami ochronnymi w postaci skórzanych karwaszy, stalowych naramienników oraz stalowego obojczyka, 
- nogawki z kolczugi mocowane do pasa (ochrona krocza i nóg od kolan w górę)
- pusty worek, a w nim:
- mocna lina,
- krzesiwo,
- suszone mięso,
- bukłak z winem,

Atrybuty postaci:
[S] 2
[P] 2
[E] 1
[I] 1
[A] 1
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości