Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wilkołak
#1
Rasa, która dopiero niedawno pojawiła się w królestwie, jest jeszcze owiana mgłą tajemnicy.
Wilkołaki to potężne bestie, szybkie, silne i wytrzymałe, prawdziwe dzieła Matki Natury.
Wpływ faz księżyca sprawia, iż mniej więcej co miesiąc wilkołaki otrzymują napływ sił.

Punkty życia:
15 startowych
12 przy awansie na kolejny poziom

Cechy specjalne:
"Siła natury": Wilkołak czerpie swe siły bezpośrednio ze swej zwierzęcej natury, w związku z tym żadna z jego cech (uzyskiwanych z AP) nie zmienia się niezależnie od wybranej klasy postaci (Wilkołak ma stałe statystyki za ap niezależnie od klasy czyli zawsze 3.25 za 1 ap do: siła/wytrzymałość/zręczność/szybkość oraz 1.5 do inteligencji/siły woli).
"Wpływ księżyca": Co 30 dni wilkołak otrzymuje dodatkowe Astralne Punkty - począwszy od 100 AP w 30 dniu ery liczba ta rośnie z każdym cyklem o kolejne 50 AP (Co pełnie księżyca: 30/60/90/120 Wilkołak otrzymuje 50 + 50 razy Numer_Pełni Punktów Astralnych) Wpływ księżyca kończy się wraz z czwartą pełnią.

Początkowe wartości statystyk i umiejętności:
Walka bronią: 10
Strzelectwo: 5

AP:
+3.25 do siły
+3.25 do wytrzymałości
+3.25 do zręczności
+3.25 do szybkości
+1.5 do inteligencji
+1.5 do siły woli

Treningi w Szkole:
0.4 energii za 0,04 siły

0.4 energii za 0,04 zręczności
0.2 energii za 0,04 wytrzymałości
0.4 energii za 0,04 szybkości
0.4 energii za 0,04 inteligencji
0.4 energii za 0,04 siły woli


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości