21-07-2018, 23:06
Jak na razie nie widzę wspólnej płaszczyzny, załóżmy zatem, że wchodzą dwie równoległe zmiany:
- obniżenie uniku z szybkości do 0,3*szybkość
- zmiana w wyliczaniu bilansu ataków
Mamy zatem sytuację, w której gracz A z 60k szybkości traci więcej bo ok 6k uniku, wolniejszy gracz B (40k szybkości) utraci ok 4k uniku.
Czy faktycznie gracz z 60k szybkości uzyska w ten sposób przewagę? Teoretycznie będzie miał większe trafienie na gracza B, ale ten z kolei będzie miał jeszcze większy boost trafienia.
Co więcej przy zmianie bilansu mniejsza różnica szybkości sprawi, że gracz szybszy nie uzyska na tyle dużej ilości ataków by nadrobić słabszy unik więc być może będziemy mieli do czynienia z bilansem walk 1:1, gdzie jedynie pierwszeństwo będzie zwiększało szanse gracza szybszego.
- obniżenie uniku z szybkości do 0,3*szybkość
- zmiana w wyliczaniu bilansu ataków
Mamy zatem sytuację, w której gracz A z 60k szybkości traci więcej bo ok 6k uniku, wolniejszy gracz B (40k szybkości) utraci ok 4k uniku.
Czy faktycznie gracz z 60k szybkości uzyska w ten sposób przewagę? Teoretycznie będzie miał większe trafienie na gracza B, ale ten z kolei będzie miał jeszcze większy boost trafienia.
Co więcej przy zmianie bilansu mniejsza różnica szybkości sprawi, że gracz szybszy nie uzyska na tyle dużej ilości ataków by nadrobić słabszy unik więc być może będziemy mieli do czynienia z bilansem walk 1:1, gdzie jedynie pierwszeństwo będzie zwiększało szanse gracza szybszego.