23-07-2018, 21:23
Zastanawiam się czy to wybrane przykłady czy wybór momentu pozwolił na takie wnioski.
Ściana tekstu tłumacząca wyżej/niżej i czemu wzrasta śmietelność(Pomiń, jeśli celem jest sama zmiana z tematu)
Moja Teza: wprowadzenie obu zmian na przykładzie tej ery sprawiłoby, że
Ziel/Reeira mieliby by większą śmiertelność na Nithrom/Merth/Neher.
Ja sądzę, że wybranie Jaszczur-jaszczur i wampir-wampir jest akurat miało wydajne. Czemu?
Starcie Jaszczurów w tej erze generalnie determinowała tabelka szybkości, która dla szybszego nawet o 200-300 szybkości podnosiła szanse 2x, stąd na zmianie z ilością ataków, wygląda to inaczej.
Przez rozegranie w-w bardzo ciężko o zmiany,które zmieniają wynik.
Jest więcej walk niż j-j, w-w w tej grupie.
Na przestrzeni Ia walczymy więcej razy niż tylko w finałach.
Trochę inaczej postrzegam naszą walkę w finałach.
Ja/Reeira/Ty/Merth czas koło Naszej walki w finałach.
Ja kontra Ty
miałem 66k czystego trako, dodaje 1200 ST blessa =67,2k tafienia
Unik 83,5k(Na Mertha dzień później mam 500 więcej)
Ty stałe koło 67k trako (chyba wychodzi 66,630k?)
Uniku na blessie na szybkość i wszystkim 81200?
Ty pewnie grałeś 3 blessa na szybkość, ja 3x na ST, bo Ty musiałeś, a nóż widelec ja miałbym na speedzie 2-1, ja bo chciałem zamiast 5% mieć 9%, to 50/50 już nie było.
(Tu bez blessów)
Reeira miał jakieś 84k uniku i jakieś 66k trako
Merth miał koło 76k?-77k(max) uniku i koło 65k trafienia.
kolorowo tutaj nie ma.
Jakby wyglądały moje walki z Merthem w tej erze bez dzokera/rytuałów? Podobnie do tych jak jego z Reeirą?
Wchodzą obie zmiany(w finałach)
Ziel-Neher, nie ma 2-1, ale zamiast 3% masz 10%, mi też wzrośnie trafienie, ale łatwiej trafić 1x10% niż 2x3%.
Ziel-Merth, dalej ma 2-1 Merth bo ma tyle szybkości, albo rytuałem przeskoczy bez problemu. zamiast 3% ma minimum 5%, mi co prawda rośnie trafienie, ale zdecydowanie łatwiej unikać 3%.
Reeira-Neher tutaj nie jestem pewien czy będzie 2-1 nawet z rytuałem, ale bicie czymś wyżej niż 3% daje lepsze szanse na inny rezultat. Jeśli nie ma 2-1 to tutaj zyskujesz na samym speedzie, a potem %.
Reeira-Merth 1-1 zaczyna Merth i atakuje czymś lepszym niż 3%.
Ludziom czasem zmieni się bilans, ale przeważnie trafienie wyjdzie im lepiej niż 2x3%.
To jest patrzenie na walki czysto finałowe co z wcześniej? Podani gracze ostatnie koło 20+ dni trenowali szybkość. Wiemy kto był szybszy by mieć pierwszy atak. Era potrwałaby jeszcze 10-15 dni i wszyscy trenujący szybkość walczyliby na 3%.
Tak więc w II fazie (I za krótka by ocenić) by się coś zmieniło?Tam dopiero nasz unik rósł i nim uciekł do 3%, stąd ja pewnie nie miałbym 2-0 nad Nithromem, Walki z Neherem też skończyłyby się negatywnie(w tej erze w 1 i 2 ataku ), porażka z Merthem byłaby pewniejsza niż 5% w 2 ataku, pewnie mógłbym przegrać jeszcze z jedną z elfimi maginiami. Reira zamiast wygranych też zanotowałby na szybszych jakieś porażki.
Nie wszyscy w tej erze dostawali szybkie 3%, nie potrafili uniknąć więcej niż 3 ataków 10%. Matematyka była z Wiecznym w wielu przypadkach, a przeważnie ginął nim uderzył albo sam nie trafiał swoich %. Widziałem 2 walki, gdzie 10%+ nie trafia w 20/22 atakach i przegrywał, ale w cuda nie wierzę i zmiany w szczególności ta z szybkością pchnie nas w rewolweryzm, gdzie dzisiaj ludzie przegrywali bo 3%, a jutro zyskają zamiast 2x3% polecą 1x10% i wytną innych, gdzie na nich trako już było i nie zawsze wchodziło fajnie.
Nasza śmiertelność?
II faza
cała grupa II jest szybsza ode mnie, ja nie mam 97% uniku a trafienie miałem już w tej erze i wcale nie mi nie pomogło na ich niższe %, Nithromowi walki wyglądałyby lepiej.
Reeirze, też szanse na przegraną na grupę II rosną, bo nagle mają trafienie na niego, a szybszy był chyba tylko od Nehera.
W finałach rezultat podany przez Nehera mógłby być podobny(Poza % J-J i pewnych korektach wampira), ale w walkach Neher-Reeira, Merth-Ziel to tym pierwszym szanse na wygraną wzrastają mocniej względem tej ery.
w 1 pewnie nie ma 2-1, tylko 1-1 czyli Reeira już traci %, a Ty masz na niego swoje koło 8-9% zamiast 3%.
Merth i ja, to zamiast 2x3% robi się 2x5%? może więcej? Nithrom pewnie też przebiłby 3%.
Powtórzę jeszcze raz grając rewolwerowca nie bazujesz na wytrzymaj 24 rundy, tylko pierwszy uderzaj i traf swoje % nim sam oberwiesz. Śmiertelność to nie fakt, że liczby staną po twojej stronie, bo wielu się na tym przejechało, tylko że szanse na śmierć są większe, a one są większe gdy strzelają większymi %.
Tutaj start(to wyżej czemu tak)
Moje zdanie
Zmianami oberwą wszystkie 3 grupy, ale śmiertelność rośnie najbardziej tej pierwszej, a ta druga zacznie z nimi częściej wygrywać.
Mamy wyniki z tej ery, ile tam walczyliśmy i wygraliśmy na IA w II/III fazie, i teraz my mielibyśmy zyskać, gdzie ja widzę nasze gorsze uniki, dalsze bycie wolniejszym i większe % lecące w naszą stronę. Jedna strona już dzisiaj miała trafienie, druga go dostanie. A walki nie będą na 10-12-15-20-24 rundy, tylko wystrzelamy się szybciej. Stąd pytanie jaki jest cel zmiany z przelicznikiem do szybkości? Z mojej perspektywy to jest kierunek rewolweryzm, albo jakiejś szybkiej rasie uda się wyrobić unik z expa i będzie mieć wszystko finalnie, ale do tego czasu +/-.
Buildu się nie ocenia na podstawie jednej/dwóch porażek, bo generalnie nie istnieje build niepokonany bo wtedy jest OP,
ale nie da się zanegować po wynikach II fazy, gdzie każdy z każdym walczył, może grupy były średnie, terminarz nie ten, ale czołówka tabeli nie robiła aż tak uniku i bazowali na szybkości i ta zmiana z tego tematu celuje w tych, których mieli problem trafić i dać lepsze wyniki.
Ściana tekstu tłumacząca wyżej/niżej i czemu wzrasta śmietelność(Pomiń, jeśli celem jest sama zmiana z tematu)
Moja Teza: wprowadzenie obu zmian na przykładzie tej ery sprawiłoby, że
Ziel/Reeira mieliby by większą śmiertelność na Nithrom/Merth/Neher.
Ja sądzę, że wybranie Jaszczur-jaszczur i wampir-wampir jest akurat miało wydajne. Czemu?
Starcie Jaszczurów w tej erze generalnie determinowała tabelka szybkości, która dla szybszego nawet o 200-300 szybkości podnosiła szanse 2x, stąd na zmianie z ilością ataków, wygląda to inaczej.
Przez rozegranie w-w bardzo ciężko o zmiany,które zmieniają wynik.
Jest więcej walk niż j-j, w-w w tej grupie.
Na przestrzeni Ia walczymy więcej razy niż tylko w finałach.
Trochę inaczej postrzegam naszą walkę w finałach.
Ja/Reeira/Ty/Merth czas koło Naszej walki w finałach.
Ja kontra Ty
miałem 66k czystego trako, dodaje 1200 ST blessa =67,2k tafienia
Unik 83,5k(Na Mertha dzień później mam 500 więcej)
Ty stałe koło 67k trako (chyba wychodzi 66,630k?)
Uniku na blessie na szybkość i wszystkim 81200?
Ty pewnie grałeś 3 blessa na szybkość, ja 3x na ST, bo Ty musiałeś, a nóż widelec ja miałbym na speedzie 2-1, ja bo chciałem zamiast 5% mieć 9%, to 50/50 już nie było.
(Tu bez blessów)
Reeira miał jakieś 84k uniku i jakieś 66k trako
Merth miał koło 76k?-77k(max) uniku i koło 65k trafienia.
kolorowo tutaj nie ma.
Jakby wyglądały moje walki z Merthem w tej erze bez dzokera/rytuałów? Podobnie do tych jak jego z Reeirą?
Wchodzą obie zmiany(w finałach)
Ziel-Neher, nie ma 2-1, ale zamiast 3% masz 10%, mi też wzrośnie trafienie, ale łatwiej trafić 1x10% niż 2x3%.
Ziel-Merth, dalej ma 2-1 Merth bo ma tyle szybkości, albo rytuałem przeskoczy bez problemu. zamiast 3% ma minimum 5%, mi co prawda rośnie trafienie, ale zdecydowanie łatwiej unikać 3%.
Reeira-Neher tutaj nie jestem pewien czy będzie 2-1 nawet z rytuałem, ale bicie czymś wyżej niż 3% daje lepsze szanse na inny rezultat. Jeśli nie ma 2-1 to tutaj zyskujesz na samym speedzie, a potem %.
Reeira-Merth 1-1 zaczyna Merth i atakuje czymś lepszym niż 3%.
Ludziom czasem zmieni się bilans, ale przeważnie trafienie wyjdzie im lepiej niż 2x3%.
To jest patrzenie na walki czysto finałowe co z wcześniej? Podani gracze ostatnie koło 20+ dni trenowali szybkość. Wiemy kto był szybszy by mieć pierwszy atak. Era potrwałaby jeszcze 10-15 dni i wszyscy trenujący szybkość walczyliby na 3%.
Tak więc w II fazie (I za krótka by ocenić) by się coś zmieniło?Tam dopiero nasz unik rósł i nim uciekł do 3%, stąd ja pewnie nie miałbym 2-0 nad Nithromem, Walki z Neherem też skończyłyby się negatywnie(w tej erze w 1 i 2 ataku ), porażka z Merthem byłaby pewniejsza niż 5% w 2 ataku, pewnie mógłbym przegrać jeszcze z jedną z elfimi maginiami. Reira zamiast wygranych też zanotowałby na szybszych jakieś porażki.
Nie wszyscy w tej erze dostawali szybkie 3%, nie potrafili uniknąć więcej niż 3 ataków 10%. Matematyka była z Wiecznym w wielu przypadkach, a przeważnie ginął nim uderzył albo sam nie trafiał swoich %. Widziałem 2 walki, gdzie 10%+ nie trafia w 20/22 atakach i przegrywał, ale w cuda nie wierzę i zmiany w szczególności ta z szybkością pchnie nas w rewolweryzm, gdzie dzisiaj ludzie przegrywali bo 3%, a jutro zyskają zamiast 2x3% polecą 1x10% i wytną innych, gdzie na nich trako już było i nie zawsze wchodziło fajnie.
Nasza śmiertelność?
II faza
cała grupa II jest szybsza ode mnie, ja nie mam 97% uniku a trafienie miałem już w tej erze i wcale nie mi nie pomogło na ich niższe %, Nithromowi walki wyglądałyby lepiej.
Reeirze, też szanse na przegraną na grupę II rosną, bo nagle mają trafienie na niego, a szybszy był chyba tylko od Nehera.
W finałach rezultat podany przez Nehera mógłby być podobny(Poza % J-J i pewnych korektach wampira), ale w walkach Neher-Reeira, Merth-Ziel to tym pierwszym szanse na wygraną wzrastają mocniej względem tej ery.
w 1 pewnie nie ma 2-1, tylko 1-1 czyli Reeira już traci %, a Ty masz na niego swoje koło 8-9% zamiast 3%.
Merth i ja, to zamiast 2x3% robi się 2x5%? może więcej? Nithrom pewnie też przebiłby 3%.
Powtórzę jeszcze raz grając rewolwerowca nie bazujesz na wytrzymaj 24 rundy, tylko pierwszy uderzaj i traf swoje % nim sam oberwiesz. Śmiertelność to nie fakt, że liczby staną po twojej stronie, bo wielu się na tym przejechało, tylko że szanse na śmierć są większe, a one są większe gdy strzelają większymi %.
Tutaj start(to wyżej czemu tak)
Moje zdanie
Zmianami oberwą wszystkie 3 grupy, ale śmiertelność rośnie najbardziej tej pierwszej, a ta druga zacznie z nimi częściej wygrywać.
Mamy wyniki z tej ery, ile tam walczyliśmy i wygraliśmy na IA w II/III fazie, i teraz my mielibyśmy zyskać, gdzie ja widzę nasze gorsze uniki, dalsze bycie wolniejszym i większe % lecące w naszą stronę. Jedna strona już dzisiaj miała trafienie, druga go dostanie. A walki nie będą na 10-12-15-20-24 rundy, tylko wystrzelamy się szybciej. Stąd pytanie jaki jest cel zmiany z przelicznikiem do szybkości? Z mojej perspektywy to jest kierunek rewolweryzm, albo jakiejś szybkiej rasie uda się wyrobić unik z expa i będzie mieć wszystko finalnie, ale do tego czasu +/-.
Buildu się nie ocenia na podstawie jednej/dwóch porażek, bo generalnie nie istnieje build niepokonany bo wtedy jest OP,
ale nie da się zanegować po wynikach II fazy, gdzie każdy z każdym walczył, może grupy były średnie, terminarz nie ten, ale czołówka tabeli nie robiła aż tak uniku i bazowali na szybkości i ta zmiana z tego tematu celuje w tych, których mieli problem trafić i dać lepsze wyniki.