25-07-2018, 10:37
Czytam i się za głowę łapię. Dlaczego? Wyliczenia. Nie ma żadnych wyliczeń, żadnego poparcia, że dana zmiana ma sens.
"->150 dzień to za długi dystans oraz daje nam opcje er po 210-250 dni, gdy źle trafimy z miesiącami."
O schematyczności er amo już kiedyś pisałem. IA 135 dnia, 165 dnia koniec równo po miesiacu, 15 dni odpoczynku (tylko dla walczących, rzemki prócz hodowcy już od dawna mają urlop) i jazda z następną erą. W tej erze zmiany miały być dyskutowane w trakcie ery i nic z tego nie wyszło.
"- Zwiększenie przyrostu energii dla walczących z 0.3 do 0.4"
Konsekwencje:
-max ilość energii na 226 poziomie. Pozwala to koczować komuś na tym lvl w oczekiwaniu na eq na bhaala i... nic nie traci. Bo ktoś z 250 poziomem będzie miał tyle samo energii,
-zwiększa się ilość energii aż o 33% od samego początku, co przekłada się na więcej czasu spędzonego na klikaniu,
-skoro "Nie ma sensu przyspieszać rzemieślników/kowala." to woje i tak będą czekać na eq, w dodatku dłużej co tylko będzie kumulowało energię.
"skończyliśmy na wyścigu szybkości.", "->Speederzy bez trako nie uciekają unikiem z buta jak erę temu.", "Trzeba coś zmienić w mecie by dało się grać lepiej wolniejszymi ofensywnymi", "ale gdyby trwały dłużej następni też by dobijali 97% uniku.", "-Obniżenie trafienia ze statystyk o 10%."
Masz zastrzeżenia do szybkościowców i tego, że uniku jest za dużo, po czym piszesz "- Zwiększenie ilości rund w walce z 24 do 32.". Ta zmiana na moim 160 poziomie sprawiłaby, że zamiast 13,5k uniku miałbym go... 18k. 4,5k uniku więcej do 50 dnia ery? Halo, przecież w takim tempie każdy na każdego zrobi unik. Wtedy szybkość będzie równie cenna, bo ma się przewagę.
"->Trzeba coś zmienić w mecie by dało się grać lepiej wolniejszymi ofensywnymi->Pal/Kraś/hobbit/mag-nie-elf.", "->Balor był, jest i będzie przestrzały i czasy sprzed 3-4 er nie wrócą, nie problem zabić tanka z 50-55k obrony, gdy się ma 40k+ obrażeń.", "-Obniżenie statystyk Balora na z 40k na 30k oraz wyrównanie/przeskalowanie expa z niego."
Po takich zmianach balor nie będzie opłacalny tak jak teraz. Ubijamy jeszcze bardziej i zostawaiamy szybkościowców i golemy?
"- Dodanie bonusu "Mistrz Magii" pozwalające Elfiemu magowi nosić Kostury o jeden próg wyżej niż jego aktualny poziom pozwala."
Czyli 50 poziomowemu elfowi pozwalamy nosić kostur 1,5k do inta i sw zamiast max 1k. Fantastycznie. Na którym poziomie magowie byli ograniczani kosturami? Już przed 75 jakoś, nie? Dajmy im ot tak tyle statów, niech zgarną 5x herosów i odjadą reszcie.
"2/98% polepszają wbijane umiejętności, oraz zmniejszają śmiertelność wolniejszego jeśli posiada unik."
Oraz zmniejsza śmiertelność szybkościowca, który ma jakieś trako na wolniejszego. Był ktoś wolny, kto miał unik na każdego? No właśnie.
"Ilość rund poprawia umiejki oraz wyrównuję stratę 3% na rzecz 2%, razem z osłabionym balorem pozwala wbijać lepsze umiejętności"
Jakieś matematyczne poparcie tych słów? To balor daje najlepsze umiejki z uwagi na jego hp. Jeśli zostanie zeskalowany to otrzymywane umiejki będą mniejsze od obecnych.
Na koniec zostawiłem sobie elfiego maga, zobaczmy co on zyskuje w Twoich zmianach:
"- Premia do uniku 5*poziom" - znacznie zwiększa unik maga
"- 3% maksymalnej many jest wliczane do Zdrowia" - lepsze hp, może więcej mobów brać na hp podczas expienie
"- Nowy kostur w Magicznej wieży: "Wklej_Nazwę" Siła: +10 Siły woli, Cena:1000, poziom 1 Rozkład mocy "Wklej_Nazwę" 50(max premia)/1(min poziom), 100/5, 400/10, 1000/25, 2000/50, 3000/75, 4000/100, 5000/125, 6000/150, 7000/175, 8000/200, 9000/225, 10000/250." - dzięki temu praktycznie nie musi dawać apków do sw, całą resztę wydawać na inta/chomikować (int/speed)
"- Usunięcie bonusu do umagiczniania przedmiotów." - mniej defa dla klas nie będących magiem
"- Zwiększenie ilości rund w walce z 24 do 32." - kosmiczne podbicie uniku maga
Dobrze widzę, że elf mag to będzie maszynka do expienia w opór? Nie dość, że najszybciej będzie zmieniał mobki, jego unik będzie ogromną wartością, nie będzie miał problemów z przestojami, bo apki w inta (to nigdy nie jest marnowanie apków) + kostur do sw i jazda dalej. Do tego szybkość po 0,2. Nic tylko nim zagrać.
Porwałeś się z motyką na słońce. Owszem kilka zmian jest fajnych, ale jednak te wypunktowane są nie do przyjęcia. Nie powinniśmy się w jednym temacie skupiać na wszystkim, bo z tego nic dobrego nie wyjdzie. Może po prostu warto zrobić inny wzór na szansę trafienia, a inny na unik?
"->150 dzień to za długi dystans oraz daje nam opcje er po 210-250 dni, gdy źle trafimy z miesiącami."
O schematyczności er amo już kiedyś pisałem. IA 135 dnia, 165 dnia koniec równo po miesiacu, 15 dni odpoczynku (tylko dla walczących, rzemki prócz hodowcy już od dawna mają urlop) i jazda z następną erą. W tej erze zmiany miały być dyskutowane w trakcie ery i nic z tego nie wyszło.
"- Zwiększenie przyrostu energii dla walczących z 0.3 do 0.4"
Konsekwencje:
-max ilość energii na 226 poziomie. Pozwala to koczować komuś na tym lvl w oczekiwaniu na eq na bhaala i... nic nie traci. Bo ktoś z 250 poziomem będzie miał tyle samo energii,
-zwiększa się ilość energii aż o 33% od samego początku, co przekłada się na więcej czasu spędzonego na klikaniu,
-skoro "Nie ma sensu przyspieszać rzemieślników/kowala." to woje i tak będą czekać na eq, w dodatku dłużej co tylko będzie kumulowało energię.
"skończyliśmy na wyścigu szybkości.", "->Speederzy bez trako nie uciekają unikiem z buta jak erę temu.", "Trzeba coś zmienić w mecie by dało się grać lepiej wolniejszymi ofensywnymi", "ale gdyby trwały dłużej następni też by dobijali 97% uniku.", "-Obniżenie trafienia ze statystyk o 10%."
Masz zastrzeżenia do szybkościowców i tego, że uniku jest za dużo, po czym piszesz "- Zwiększenie ilości rund w walce z 24 do 32.". Ta zmiana na moim 160 poziomie sprawiłaby, że zamiast 13,5k uniku miałbym go... 18k. 4,5k uniku więcej do 50 dnia ery? Halo, przecież w takim tempie każdy na każdego zrobi unik. Wtedy szybkość będzie równie cenna, bo ma się przewagę.
"->Trzeba coś zmienić w mecie by dało się grać lepiej wolniejszymi ofensywnymi->Pal/Kraś/hobbit/mag-nie-elf.", "->Balor był, jest i będzie przestrzały i czasy sprzed 3-4 er nie wrócą, nie problem zabić tanka z 50-55k obrony, gdy się ma 40k+ obrażeń.", "-Obniżenie statystyk Balora na z 40k na 30k oraz wyrównanie/przeskalowanie expa z niego."
Po takich zmianach balor nie będzie opłacalny tak jak teraz. Ubijamy jeszcze bardziej i zostawaiamy szybkościowców i golemy?
"- Dodanie bonusu "Mistrz Magii" pozwalające Elfiemu magowi nosić Kostury o jeden próg wyżej niż jego aktualny poziom pozwala."
Czyli 50 poziomowemu elfowi pozwalamy nosić kostur 1,5k do inta i sw zamiast max 1k. Fantastycznie. Na którym poziomie magowie byli ograniczani kosturami? Już przed 75 jakoś, nie? Dajmy im ot tak tyle statów, niech zgarną 5x herosów i odjadą reszcie.
"2/98% polepszają wbijane umiejętności, oraz zmniejszają śmiertelność wolniejszego jeśli posiada unik."
Oraz zmniejsza śmiertelność szybkościowca, który ma jakieś trako na wolniejszego. Był ktoś wolny, kto miał unik na każdego? No właśnie.
"Ilość rund poprawia umiejki oraz wyrównuję stratę 3% na rzecz 2%, razem z osłabionym balorem pozwala wbijać lepsze umiejętności"
Jakieś matematyczne poparcie tych słów? To balor daje najlepsze umiejki z uwagi na jego hp. Jeśli zostanie zeskalowany to otrzymywane umiejki będą mniejsze od obecnych.
Na koniec zostawiłem sobie elfiego maga, zobaczmy co on zyskuje w Twoich zmianach:
"- Premia do uniku 5*poziom" - znacznie zwiększa unik maga
"- 3% maksymalnej many jest wliczane do Zdrowia" - lepsze hp, może więcej mobów brać na hp podczas expienie
"- Nowy kostur w Magicznej wieży: "Wklej_Nazwę" Siła: +10 Siły woli, Cena:1000, poziom 1 Rozkład mocy "Wklej_Nazwę" 50(max premia)/1(min poziom), 100/5, 400/10, 1000/25, 2000/50, 3000/75, 4000/100, 5000/125, 6000/150, 7000/175, 8000/200, 9000/225, 10000/250." - dzięki temu praktycznie nie musi dawać apków do sw, całą resztę wydawać na inta/chomikować (int/speed)
"- Usunięcie bonusu do umagiczniania przedmiotów." - mniej defa dla klas nie będących magiem
"- Zwiększenie ilości rund w walce z 24 do 32." - kosmiczne podbicie uniku maga
Dobrze widzę, że elf mag to będzie maszynka do expienia w opór? Nie dość, że najszybciej będzie zmieniał mobki, jego unik będzie ogromną wartością, nie będzie miał problemów z przestojami, bo apki w inta (to nigdy nie jest marnowanie apków) + kostur do sw i jazda dalej. Do tego szybkość po 0,2. Nic tylko nim zagrać.
Porwałeś się z motyką na słońce. Owszem kilka zmian jest fajnych, ale jednak te wypunktowane są nie do przyjęcia. Nie powinniśmy się w jednym temacie skupiać na wszystkim, bo z tego nic dobrego nie wyjdzie. Może po prostu warto zrobić inny wzór na szansę trafienia, a inny na unik?