"- Zwiększenie przyrostu energii dla walczących z 0.3 do 0.4"
A nie lepiej zmniejszyć przyrost rzemieślnikom? Z 0,4 do 0,3 lub w okolicach. Lepiej utrudnić niż ułatwiać.
"Zostanie na pewno do zrobienia rework eventów:herosa/autolikosa/bohatera,
Trochę zmian ogólnych, potencjalnie nowy rzemieślnik, event zielarza, ograniczenie przymusu murzynienia oraz przestawienie trochę kosztów rzemieślników/walczących/klanów, bo trzeba sobie uzmysłowić, że dobre czasy były a teraz trzeba być gotowym na gorsze i pytanie czy idziemy w kierunku 2-4 masowych klanów i reszty coś próbujących, czy zmniejszymy koszty by dać szansę na konkurencyjność i ograniczyć przymus masowości? "
Przymus wielkich klanów to przede wszystkim brak możliwości używania noclegowni na początku gry. Udostępnijcie noclegownie od początku ery, a zmieni to początek rozgrywki klanowej. Niezrzeszeni i członkowie małych klanów nie będą płacić za używanie domów największym klanom, nie będą dotować ich w ten sposób.
Moim zdaniem najważniejsza zmiana jaką trzeba by wprowadzić to możliwości używania noclegowni od początku gry.
A nie lepiej zmniejszyć przyrost rzemieślnikom? Z 0,4 do 0,3 lub w okolicach. Lepiej utrudnić niż ułatwiać.
"Zostanie na pewno do zrobienia rework eventów:herosa/autolikosa/bohatera,
Trochę zmian ogólnych, potencjalnie nowy rzemieślnik, event zielarza, ograniczenie przymusu murzynienia oraz przestawienie trochę kosztów rzemieślników/walczących/klanów, bo trzeba sobie uzmysłowić, że dobre czasy były a teraz trzeba być gotowym na gorsze i pytanie czy idziemy w kierunku 2-4 masowych klanów i reszty coś próbujących, czy zmniejszymy koszty by dać szansę na konkurencyjność i ograniczyć przymus masowości? "
Przymus wielkich klanów to przede wszystkim brak możliwości używania noclegowni na początku gry. Udostępnijcie noclegownie od początku ery, a zmieni to początek rozgrywki klanowej. Niezrzeszeni i członkowie małych klanów nie będą płacić za używanie domów największym klanom, nie będą dotować ich w ten sposób.
Moim zdaniem najważniejsza zmiana jaką trzeba by wprowadzić to możliwości używania noclegowni od początku gry.