Po kolei,
@Neherignus
Teraz pewnie Ne ruszy w październiku
Dla mnie stałą jest że postaci nie-rzemieślniczej zatrzymuje się dzienny przyrost energi na 301 poziomie. Zmiana z energią nie sugerowała tylko zwiększenie przyrostu, a gra da radę trzymać max przyrost 130 energii na godzinę. Najwyżej zmiana dorzuci zwiększony limit do tego 301 poziomu.
W żadnym z tych stwierdzeń nie miałem zastrzeżeń do uniku. Bardziej sposobie rozgrywania, do czego nas pchnęły buildy/przeciwnicy oraz dłuższych IA. Pisałem trafienie opcjonalnie, nie wszyscy dostrzegli to samo zjawisko. Gdybyśmy zamiast 15-20 ostatnich dni Ia robili dalej umiejki/siłę/inta/zręke zamiast szybkości/uników to ucieczka z 3% byłaby niemożliwa. Wybrano co innego. Mam nadzieję, że ten unik z rund to nie optymistyczne dodanie 1/3 obecnych uników do wyniku.
To która konkretnie zmiana/zmiany z tych mocniej zabijają balora niż dzisiaj?
(Wątek maga)
Nie wiem czy grałeś magiem, ale chętnie wyjaśnię parę rzeczy.
Wzór na umagicznianie kosturów
RC * czar + poziom czaru + poziom postaci + random <1/poziom postaci>
Dnia nie zapisałem, 3 magów ma 51 poziom Najwyższe RC 966,90(najwyższy poziom w grze Neherignus 53)
Najlepszy czar do umagiczniania 0.4 lvl 40, następny 0.5 lvl 60.
Ile nasz przykładowy mag elf wyciągnie
(966,90*0,4+40+51+max random 51)*1,1(potężny kostur)=581,636
Nawet jak założymy, że wbije trochę więcej RC dalej daleko do przebicia kostura 1k
Żeby nosić kostury najpierw muszą być zrobione, jak pisałem może do 100 się uda, po 100 Rc przebija z czarem znacząco nim wbije się następny próg.
Zapomniałem dodać chyba czaru, który kiedyś proponowałem.
(Propozycja brakująca)
-Dodanie czaru "Wyrównanie" który można kupić w Magicznej Wieży za 100kk złota na 125 poziomie postaci, zaś jego użycie zużywa 10 Punktów Mocy. Są możliwe 2 wyniki:
Udany dla RC_Rzucającego *1/2>Bonus Kostura_na_Poziom_Użytkownika, tworzy maksymalny kostur na poziomie równym progowi kostura, który może używać.
Nieudana, gdy RC*1/2 nie przekracza Bonus Kostura_na_Poziom_Użytkownika, wtedy kostur jest zniszczony.
2/98%. Nie było nikogo kto w tej erze uciekł wszystkim do 3% z unikiem. Wieczny odpadł za szybko, gdyby miał czas to robiąc unik na arenie by miał spore szanse, ale miał niefart i trafił jak wszyscy maxowali trafienie a dopiero potem zaczęli robić unik/speed.
Balor 30k 2/98% 30k nie da rady wycisnąć tyle max UB co ten 40k, ale gdy się wybiera bardziej równo mierne umki lub sumę traf/unik zyskiwany, to potrafi dać ciut więcej. Nie mówiąc o drastycznej potrzebie trenowania na niego, i dłuższym czasie expienia.
Elf Mag
-Tak
-Tak/Nie, Wybuchy many są %, więc pula hp nie poprawia aż tak. Tutaj mana też potrafi ograniczać, bardziej pomoże wprowadzenie któregoś z pomysłów na automatyczną naprawę/uzupełnianie hp/many.
-Tak, pisałem o tym to nie zmienia ilości wydanych Ap na expienie tylko rozkład Ich z dzisiejszych 2944/2944 na bhalu na 4444/1444 int/sw. Elf oszczędzi na SW te jakieś 340 ap jak wyjdzie an wyżej kosturem.
-NIE, raczej jego boli, że nie umagicznia sobie kosturów na start o 10% mocniej(nie przydatne po 100), graczom nie-magicznym bez różnicy bo przelicznik na umagu na siłę to RC/10, gdzie by nie spalać przedmiotów potrzeba 100 RC? Def ludziom się nie zmieni, różnice mogłyby być na zbroi na pierwszych dniach rzędu 1-3 defa.
-Tak jak i wszystkich innych
Wniosek jak się spojrzy na realne możliwości do 100 prawdziwy, dla każdego maga i każdy się czymś lekko różni.
Cały spójny obraz lepszy niż puzzle. Herosie pisałem na końcu, że do przerobienia.
Problem bez treningu speeda to fakt, że unik w większej mierze robi się na expieniu w tym trzeba im pomóc.
@Ranmir
Kwestią jest przyspieszenie walczących by móc w lepszy sposób zacząć wcześniejsze igrzyska, nie różnice na linii rzemek-walczący.
Z noclegownią i domkiem mógłbym się rozpisać, ale generalny zamysł jest taki, że nawet gdyby noclegownia byłaby otwarta dzień 1, niewielu byloby na nią stać, a samemu w dalszej części rozgrywki brakuje Ci finansów/surowców oraz sali tradycji/studni.
@Ponury Naebany Mistrzu
Sądząc po nicku chyba Cię nie widziałem na Amorionie.
Wygrał szybkościowiec, może nie taki na poziomie zrób 260-270 full speed, ale miał więcej szybkości niż siły.
Podasz jedną zmianę ostatnich 5 er, która kastrowała balorowców? Bo raczej żadna zmiana go nie ruszała fizycznie, ale względem 13 ery, to mag nie jest już takim chłopcem do bicia, łucznik podobnie, a poziom graczy wzrósł mocno względem ostatniej ich "poważnej" ery.
Przy uwzględnieniu ilości rund to zmiana w szansie na trafienie przez golema zmniejsza się z 51,8% na 47,6% ale jak dorzucimy jeden z pomysłów z wieści pewnie twojego kolegi z rozgrywaniem 2-3 walk zamiast 1 ich szanse rosną masowo względem tej ery.
Zostając przy tankach i 3% wiesz jaka jest diametralna różnica w tej erze między poprzednią? Że tankom/golemom zdecydowanie gorzej siadały 3%, wystarczy porównać wyniki tej i tamtej ery. Np. Dhai w 4 walkach z Reeirą w finałach trafił raz i zostało to zablokowane, Mazeking ani razu na 3 walki z Nithromem nie trafił mając jakieś 66 ataków.
Na pytanie o krzywego speedera odpowiadaliśmy chyba erę temu. Piękny festiwal 3% gdzie poza 1 osobą wszyscy 3% walili , dzisiaj pierwszą propozycją było by znów uciąć speed bo festiwal 3% wrócił na 3 osoby. Z nazywaniem tego kontrą też bym uważał bo golemy miały na skillerów lepsze wyniki wtedy.
Krytyk i korekty z trafieniem były potrzebne, czy akurat z trafienie dobrze zostało rozwiązane to inne sprawa.
Ciekawy jestem jak z 35k siły zrobiłeś krytyki po 85k, ale pewnie siłę z talka 1.0 brałeś , Brzmisz jakby wszyscy w każdego tylko 1.6 bili, gdzie bez nich Balory i pal tanki dalej by umierały. Bo różnice między naszymi obrażeniami a waszą obroną nie były wielkie. To nie Golemy, które generalnie nie licząc jakiegoś fart maga umierały tylko od trutki oraz zabójczego. Bo golemy z obroną działały, ale ich 3% tak sobie.
Amnezja?
Pierwszy nerf barbarzyńcy nastąpił zanim zacząłem grać, było to w erze gdzie 3 barbów zagrało w finale, dopiero w następnej erze pierwszy raz zagrałem. Następny nerf był 2 ery później po tym jak mieliśmy znów plagę barbarzyńców bo był dalej za mocny na krótszą erę, a reszta za wolno expiła. Potem dobuffowano/zmieniono sporo rzeczy by mogło lepiej żyć/grać. Z pierwszym nerfem nie miałem nic wspólnego, z drugim tak. Gdzie generalnie w tym w czym był dobry dalej jest i odnosił jakieś sukcesy.
Jeśli twoje "a nie mówiłem" oznacza sprawienie, że inne klasy stały się bardziej grywalne i posiadają lepsze bonusy niż przed 1 nerfem barba(wojownik), lub część ras/ub stała się bardziej grywalna i gra na czymś innym (jaszczur/łucznicy). To tak "a nie mówiłem". Jak pisałem generalnie to powinno się znerfić wojownika bo jest najlepszą klasą bez dwóch zdań, ale wybraliśmy drugą drogę.
widzę, że reszta jest w dobrym stanie to tylko tą trójkę balansować.
Cytat brzmiał tak:
Zielek06.11.2017
ale łatwiej forsować sobie swojego Krasia i wampira
i muszę przyznać nie doceniłem Was, bo poza wtedy obroną 0.5 do uniku. pakietem startowym:
-Elfie dla krasia
-znerfić elfa
-Ia 150 dnia
-tańsze umagi
i wszystko się wyrównuje , ideały krasia schowane, ciemny lud kupił bieremy krasia i najlepiej jeszcze balora, gdzie kto miał oczy i rozum widział potencjalną kichę i balora i umiejkowego ofensywnego krasia. I polecieli sobie bezpiecznie czym innym i...
Tu masz ten cytat co jak Nerph się pytał jak wyjdą zmiany.
Stawiam na wygraną tanka
powroci masa kraś tanków/balorowców lub nie
masa wampirów ze speedem klepiąca wolniejszych
trochę innych speederów
kilku magów na przegryzkę
losowe tanki ala Imago
trochę nupków z 150-20 poziomem
i jacyś losowi łucznicy lub inni umiejkowcy co dostaną baty od szybszych lub tankowniejszych
Przyznaję się bez bicia przeliczyłem się z wygraną tanka, nie było ciężko spudłować gdy 3% siadało miernie, a ludziom wcisnęliście balorka, że huhu 150 dzień kraś elfie balor... a skończyliśmy na 1 balorze w top 16, przy 3 bardziej golemiakach. Liczyłem na ostrą golemiadę w tej erze, ale mili panowie balorowcy się podłożyli.
Resztę co pisałem trafiłem, fakt że nie chciało się graczom cisnąć wampirem, który był od startu najlepszym umiejkowcem to inna sprawa.
Zrozumienie u Ciebie może szwankować, więc mogłeś to potraktować jako żart, ale nie wszyscy siedzą i patrzą tylko przez pryzmat swojej postaci.
@Neherignus
Teraz pewnie Ne ruszy w październiku
Dla mnie stałą jest że postaci nie-rzemieślniczej zatrzymuje się dzienny przyrost energi na 301 poziomie. Zmiana z energią nie sugerowała tylko zwiększenie przyrostu, a gra da radę trzymać max przyrost 130 energii na godzinę. Najwyżej zmiana dorzuci zwiększony limit do tego 301 poziomu.
W żadnym z tych stwierdzeń nie miałem zastrzeżeń do uniku. Bardziej sposobie rozgrywania, do czego nas pchnęły buildy/przeciwnicy oraz dłuższych IA. Pisałem trafienie opcjonalnie, nie wszyscy dostrzegli to samo zjawisko. Gdybyśmy zamiast 15-20 ostatnich dni Ia robili dalej umiejki/siłę/inta/zręke zamiast szybkości/uników to ucieczka z 3% byłaby niemożliwa. Wybrano co innego. Mam nadzieję, że ten unik z rund to nie optymistyczne dodanie 1/3 obecnych uników do wyniku.
To która konkretnie zmiana/zmiany z tych mocniej zabijają balora niż dzisiaj?
(Wątek maga)
Nie wiem czy grałeś magiem, ale chętnie wyjaśnię parę rzeczy.
Wzór na umagicznianie kosturów
RC * czar + poziom czaru + poziom postaci + random <1/poziom postaci>
Dnia nie zapisałem, 3 magów ma 51 poziom Najwyższe RC 966,90(najwyższy poziom w grze Neherignus 53)
Najlepszy czar do umagiczniania 0.4 lvl 40, następny 0.5 lvl 60.
Ile nasz przykładowy mag elf wyciągnie
(966,90*0,4+40+51+max random 51)*1,1(potężny kostur)=581,636
Nawet jak założymy, że wbije trochę więcej RC dalej daleko do przebicia kostura 1k
Żeby nosić kostury najpierw muszą być zrobione, jak pisałem może do 100 się uda, po 100 Rc przebija z czarem znacząco nim wbije się następny próg.
Zapomniałem dodać chyba czaru, który kiedyś proponowałem.
(Propozycja brakująca)
-Dodanie czaru "Wyrównanie" który można kupić w Magicznej Wieży za 100kk złota na 125 poziomie postaci, zaś jego użycie zużywa 10 Punktów Mocy. Są możliwe 2 wyniki:
Udany dla RC_Rzucającego *1/2>Bonus Kostura_na_Poziom_Użytkownika, tworzy maksymalny kostur na poziomie równym progowi kostura, który może używać.
Nieudana, gdy RC*1/2 nie przekracza Bonus Kostura_na_Poziom_Użytkownika, wtedy kostur jest zniszczony.
2/98%. Nie było nikogo kto w tej erze uciekł wszystkim do 3% z unikiem. Wieczny odpadł za szybko, gdyby miał czas to robiąc unik na arenie by miał spore szanse, ale miał niefart i trafił jak wszyscy maxowali trafienie a dopiero potem zaczęli robić unik/speed.
Balor 30k 2/98% 30k nie da rady wycisnąć tyle max UB co ten 40k, ale gdy się wybiera bardziej równo mierne umki lub sumę traf/unik zyskiwany, to potrafi dać ciut więcej. Nie mówiąc o drastycznej potrzebie trenowania na niego, i dłuższym czasie expienia.
Elf Mag
-Tak
-Tak/Nie, Wybuchy many są %, więc pula hp nie poprawia aż tak. Tutaj mana też potrafi ograniczać, bardziej pomoże wprowadzenie któregoś z pomysłów na automatyczną naprawę/uzupełnianie hp/many.
-Tak, pisałem o tym to nie zmienia ilości wydanych Ap na expienie tylko rozkład Ich z dzisiejszych 2944/2944 na bhalu na 4444/1444 int/sw. Elf oszczędzi na SW te jakieś 340 ap jak wyjdzie an wyżej kosturem.
-NIE, raczej jego boli, że nie umagicznia sobie kosturów na start o 10% mocniej(nie przydatne po 100), graczom nie-magicznym bez różnicy bo przelicznik na umagu na siłę to RC/10, gdzie by nie spalać przedmiotów potrzeba 100 RC? Def ludziom się nie zmieni, różnice mogłyby być na zbroi na pierwszych dniach rzędu 1-3 defa.
-Tak jak i wszystkich innych
Wniosek jak się spojrzy na realne możliwości do 100 prawdziwy, dla każdego maga i każdy się czymś lekko różni.
Cały spójny obraz lepszy niż puzzle. Herosie pisałem na końcu, że do przerobienia.
Problem bez treningu speeda to fakt, że unik w większej mierze robi się na expieniu w tym trzeba im pomóc.
@Ranmir
Kwestią jest przyspieszenie walczących by móc w lepszy sposób zacząć wcześniejsze igrzyska, nie różnice na linii rzemek-walczący.
Z noclegownią i domkiem mógłbym się rozpisać, ale generalny zamysł jest taki, że nawet gdyby noclegownia byłaby otwarta dzień 1, niewielu byloby na nią stać, a samemu w dalszej części rozgrywki brakuje Ci finansów/surowców oraz sali tradycji/studni.
@Ponury Naebany Mistrzu
Sądząc po nicku chyba Cię nie widziałem na Amorionie.
Wygrał szybkościowiec, może nie taki na poziomie zrób 260-270 full speed, ale miał więcej szybkości niż siły.
Podasz jedną zmianę ostatnich 5 er, która kastrowała balorowców? Bo raczej żadna zmiana go nie ruszała fizycznie, ale względem 13 ery, to mag nie jest już takim chłopcem do bicia, łucznik podobnie, a poziom graczy wzrósł mocno względem ostatniej ich "poważnej" ery.
Przy uwzględnieniu ilości rund to zmiana w szansie na trafienie przez golema zmniejsza się z 51,8% na 47,6% ale jak dorzucimy jeden z pomysłów z wieści pewnie twojego kolegi z rozgrywaniem 2-3 walk zamiast 1 ich szanse rosną masowo względem tej ery.
Zostając przy tankach i 3% wiesz jaka jest diametralna różnica w tej erze między poprzednią? Że tankom/golemom zdecydowanie gorzej siadały 3%, wystarczy porównać wyniki tej i tamtej ery. Np. Dhai w 4 walkach z Reeirą w finałach trafił raz i zostało to zablokowane, Mazeking ani razu na 3 walki z Nithromem nie trafił mając jakieś 66 ataków.
Na pytanie o krzywego speedera odpowiadaliśmy chyba erę temu. Piękny festiwal 3% gdzie poza 1 osobą wszyscy 3% walili , dzisiaj pierwszą propozycją było by znów uciąć speed bo festiwal 3% wrócił na 3 osoby. Z nazywaniem tego kontrą też bym uważał bo golemy miały na skillerów lepsze wyniki wtedy.
Krytyk i korekty z trafieniem były potrzebne, czy akurat z trafienie dobrze zostało rozwiązane to inne sprawa.
Ciekawy jestem jak z 35k siły zrobiłeś krytyki po 85k, ale pewnie siłę z talka 1.0 brałeś , Brzmisz jakby wszyscy w każdego tylko 1.6 bili, gdzie bez nich Balory i pal tanki dalej by umierały. Bo różnice między naszymi obrażeniami a waszą obroną nie były wielkie. To nie Golemy, które generalnie nie licząc jakiegoś fart maga umierały tylko od trutki oraz zabójczego. Bo golemy z obroną działały, ale ich 3% tak sobie.
Amnezja?
Pierwszy nerf barbarzyńcy nastąpił zanim zacząłem grać, było to w erze gdzie 3 barbów zagrało w finale, dopiero w następnej erze pierwszy raz zagrałem. Następny nerf był 2 ery później po tym jak mieliśmy znów plagę barbarzyńców bo był dalej za mocny na krótszą erę, a reszta za wolno expiła. Potem dobuffowano/zmieniono sporo rzeczy by mogło lepiej żyć/grać. Z pierwszym nerfem nie miałem nic wspólnego, z drugim tak. Gdzie generalnie w tym w czym był dobry dalej jest i odnosił jakieś sukcesy.
Jeśli twoje "a nie mówiłem" oznacza sprawienie, że inne klasy stały się bardziej grywalne i posiadają lepsze bonusy niż przed 1 nerfem barba(wojownik), lub część ras/ub stała się bardziej grywalna i gra na czymś innym (jaszczur/łucznicy). To tak "a nie mówiłem". Jak pisałem generalnie to powinno się znerfić wojownika bo jest najlepszą klasą bez dwóch zdań, ale wybraliśmy drugą drogę.
widzę, że reszta jest w dobrym stanie to tylko tą trójkę balansować.
Cytat brzmiał tak:
Zielek06.11.2017
ale łatwiej forsować sobie swojego Krasia i wampira
i muszę przyznać nie doceniłem Was, bo poza wtedy obroną 0.5 do uniku. pakietem startowym:
-Elfie dla krasia
-znerfić elfa
-Ia 150 dnia
-tańsze umagi
i wszystko się wyrównuje , ideały krasia schowane, ciemny lud kupił bieremy krasia i najlepiej jeszcze balora, gdzie kto miał oczy i rozum widział potencjalną kichę i balora i umiejkowego ofensywnego krasia. I polecieli sobie bezpiecznie czym innym i...
Tu masz ten cytat co jak Nerph się pytał jak wyjdą zmiany.
Stawiam na wygraną tanka
powroci masa kraś tanków/balorowców lub nie
masa wampirów ze speedem klepiąca wolniejszych
trochę innych speederów
kilku magów na przegryzkę
losowe tanki ala Imago
trochę nupków z 150-20 poziomem
i jacyś losowi łucznicy lub inni umiejkowcy co dostaną baty od szybszych lub tankowniejszych
Przyznaję się bez bicia przeliczyłem się z wygraną tanka, nie było ciężko spudłować gdy 3% siadało miernie, a ludziom wcisnęliście balorka, że huhu 150 dzień kraś elfie balor... a skończyliśmy na 1 balorze w top 16, przy 3 bardziej golemiakach. Liczyłem na ostrą golemiadę w tej erze, ale mili panowie balorowcy się podłożyli.
Resztę co pisałem trafiłem, fakt że nie chciało się graczom cisnąć wampirem, który był od startu najlepszym umiejkowcem to inna sprawa.
Zrozumienie u Ciebie może szwankować, więc mogłeś to potraktować jako żart, ale nie wszyscy siedzą i patrzą tylko przez pryzmat swojej postaci.