23-09-2018, 23:50
Wracając do tematu, na które pojedynki zwracamy uwagę? Poza finałowymi pojedynkami z wysokimi wartościami szybkości mamy też resztę igrzysk, gdzie różnice szybkości nie zawsze są kosmiczne i 5%-30% różnicy robi robotę.
Bo dla pojedynków expiących jeszcze graczy(tacy się na I/II fazie Ia zdarzają), którzy trzymają szybkość na określonym poziomie lub jej nie rozwijają, już 10% zrobi sporej części z nich 1-1 zamiast 2-1.
Dzisiaj nie licząc paladyna, który ma potencjał w takich pojedynkach wyprzedzić wszystkich poza magiem z gramem szybkości to:
Mag od buta ma koło 12k szybkości i wyprzedzi każdego z tego zakresu na 2-1 lub więcej
Łucznik zawsze na podobnej szybkości(statystyka) z WB będzie miał 2-1 bo na kantynowym łuku ma 700 więcej szybkości.
Kolejność dziobania mag>łucznik>wb
Szczytowe na 300 poziom wartości to:
WB=2100+300+1800+750+3800*1,5=10650 Broń+speed_lvl+bless+speed_z_lvlPO200+speed*talik
ST=2800+300+1800+750+3800*1,5=11350 Broń+speed_lvl+bless+speed_z_lvlPO200+speed*talik
i wolny mag
MAG=(1800+5000+750)*1,54+300=11927 Bless+Kostur+speed_po200lvl*czary_do_speeda+speed_lvl
generalnie 5% nam szczytowych pojedynków tej grupy nie zmieni, wyższe wartości zostawią nam 2-1 tylko na walkach wolnych expiących z szybkimi, albo zmusza inwestowanie przez wolnych w nieco szybkości by mieli 1-1 przy wystarczająco wysokich %.
Zmieniałbym:
a) Tylko 1/2 próg.
b) Coś z wartości 5%-15%.
Chyba, że chcemy naprawdę mocno spłycić walki szybkich do 1-1, jednak robienie 2-4-6k przewagi szybkości to nie przypadek tylko kilka dni treningu.(lub losowy rytuał)
Bo dla pojedynków expiących jeszcze graczy(tacy się na I/II fazie Ia zdarzają), którzy trzymają szybkość na określonym poziomie lub jej nie rozwijają, już 10% zrobi sporej części z nich 1-1 zamiast 2-1.
Dzisiaj nie licząc paladyna, który ma potencjał w takich pojedynkach wyprzedzić wszystkich poza magiem z gramem szybkości to:
Mag od buta ma koło 12k szybkości i wyprzedzi każdego z tego zakresu na 2-1 lub więcej
Łucznik zawsze na podobnej szybkości(statystyka) z WB będzie miał 2-1 bo na kantynowym łuku ma 700 więcej szybkości.
Kolejność dziobania mag>łucznik>wb
Szczytowe na 300 poziom wartości to:
WB=2100+300+1800+750+3800*1,5=10650 Broń+speed_lvl+bless+speed_z_lvlPO200+speed*talik
ST=2800+300+1800+750+3800*1,5=11350 Broń+speed_lvl+bless+speed_z_lvlPO200+speed*talik
i wolny mag
MAG=(1800+5000+750)*1,54+300=11927 Bless+Kostur+speed_po200lvl*czary_do_speeda+speed_lvl
generalnie 5% nam szczytowych pojedynków tej grupy nie zmieni, wyższe wartości zostawią nam 2-1 tylko na walkach wolnych expiących z szybkimi, albo zmusza inwestowanie przez wolnych w nieco szybkości by mieli 1-1 przy wystarczająco wysokich %.
Zmieniałbym:
a) Tylko 1/2 próg.
b) Coś z wartości 5%-15%.
Chyba, że chcemy naprawdę mocno spłycić walki szybkich do 1-1, jednak robienie 2-4-6k przewagi szybkości to nie przypadek tylko kilka dni treningu.(lub losowy rytuał)