01-10-2018, 21:14
Klasy
Barbarzyńca
- Zwiększenie premii "Wrodzona odporność" z 5*poziom postaci do 8*poziom postaci.
- Co 25 poziomów szansa na odparcie Trafienia Krytycznego rośnie o 1%.
Paladyn
-Premia 5% do obrażeń zadawanych w pvp obowiązuje również, gdy używa łuku.
-Zwiększenie premii paladyna z każdego błogosławieństwa z 2x do 2,5x
-Dodanie bonusu "Święta determinacja"Od 250 poziomu otrzymuje on dodatkowe 9 Astralnych Punktów.
Rasy
Wampir
-Zmniejszenie randomu z poziomu przeciwnika podczas gryzienia z 1-10 na 1-5.
Jaszczuroczłek
-Usunięcie bonusu do szybkości dającego +3 szybkości przy awansie na kolejny poziom powyżej 20 poziomu.
-Ograniczenie odporności na trucizny do 50% zamiast całkowitej odporności.
Komentarz:
*
Patrząc po występowaniu różnych klas przydałoby się coś zrobić z wojownikiem lub buffnąć innych. Skoro na łowce/złodzieja się nie palimy to propozycje mają dla barbarzyńcy wspomóc jego start oraz pozwolić mu się skupić na bardziej defensywnych zadaniach. Większa obrona może otworzy go dla innych ras, a zwiększenie obecnej 5% szansy na zablokowanie krytyka polepszy sytuację tanków.
*
Propozycje w paladynie mają zwiększyć potencjał początkowy na igrzyskach, oraz dłużej pozwolić na zwlekanie z wyborem treningu by wybrać poprawnie.
*
Propozycja u wampira polega na zmniejszeniu Randomu z poziomu o połowę przy gryzeniu czyli z
Szansa ukąszenia = (ZR_wampira + SZ_wampira + SI_wampira + INT_wampira + wampiryzm) - (ZR_ofiary + SZ_ofiary + SI_ofiary + INT_ofiary + losowo od 1 do 10*LVL_ofiary).
na
Szansa ukąszenia = (ZR_wampira + SZ_wampira + SI_wampira + INT_wampira + wampiryzm) - (ZR_ofiary + SZ_ofiary + SI_ofiary + INT_ofiary + losowo od 1 do 5*LVL_ofiary).
I tak wampir został ucięty, a można mu trochę sprawę ułatwić.
*
Jaszczuroczłek jest za mocny, najprostszym sposobem będzie zabranie mu części z nagromadzonych małych bonusów. Wybrałem ten do speeda, bo jest w miarę uniwersalny oraz ograniczenie odporności na trutkę by nie został jedynym i najlepszym możliwym tankiem w grze.
Barbarzyńca
- Zwiększenie premii "Wrodzona odporność" z 5*poziom postaci do 8*poziom postaci.
- Co 25 poziomów szansa na odparcie Trafienia Krytycznego rośnie o 1%.
Paladyn
-Premia 5% do obrażeń zadawanych w pvp obowiązuje również, gdy używa łuku.
-Zwiększenie premii paladyna z każdego błogosławieństwa z 2x do 2,5x
-Dodanie bonusu "Święta determinacja"Od 250 poziomu otrzymuje on dodatkowe 9 Astralnych Punktów.
Rasy
Wampir
-Zmniejszenie randomu z poziomu przeciwnika podczas gryzienia z 1-10 na 1-5.
Jaszczuroczłek
-Usunięcie bonusu do szybkości dającego +3 szybkości przy awansie na kolejny poziom powyżej 20 poziomu.
-Ograniczenie odporności na trucizny do 50% zamiast całkowitej odporności.
Komentarz:
*
Patrząc po występowaniu różnych klas przydałoby się coś zrobić z wojownikiem lub buffnąć innych. Skoro na łowce/złodzieja się nie palimy to propozycje mają dla barbarzyńcy wspomóc jego start oraz pozwolić mu się skupić na bardziej defensywnych zadaniach. Większa obrona może otworzy go dla innych ras, a zwiększenie obecnej 5% szansy na zablokowanie krytyka polepszy sytuację tanków.
*
Propozycje w paladynie mają zwiększyć potencjał początkowy na igrzyskach, oraz dłużej pozwolić na zwlekanie z wyborem treningu by wybrać poprawnie.
*
Propozycja u wampira polega na zmniejszeniu Randomu z poziomu o połowę przy gryzeniu czyli z
Szansa ukąszenia = (ZR_wampira + SZ_wampira + SI_wampira + INT_wampira + wampiryzm) - (ZR_ofiary + SZ_ofiary + SI_ofiary + INT_ofiary + losowo od 1 do 10*LVL_ofiary).
na
Szansa ukąszenia = (ZR_wampira + SZ_wampira + SI_wampira + INT_wampira + wampiryzm) - (ZR_ofiary + SZ_ofiary + SI_ofiary + INT_ofiary + losowo od 1 do 5*LVL_ofiary).
I tak wampir został ucięty, a można mu trochę sprawę ułatwić.
*
Jaszczuroczłek jest za mocny, najprostszym sposobem będzie zabranie mu części z nagromadzonych małych bonusów. Wybrałem ten do speeda, bo jest w miarę uniwersalny oraz ograniczenie odporności na trutkę by nie został jedynym i najlepszym możliwym tankiem w grze.