01-10-2018, 21:12
Zgodnie z zapowiedzią podzielony na mniejsze części temat: Walka/Klasy/Rasy part 1
Część 1.
Walka
- Zwiększenie przyrostu energii dla walczących z 0.3 do 0.35
-Usunięcie bonusu do obrony z zręczności.
-zwiększenie przyrostu wampiryzmu o 10%
-Obniżenie statystyk Balora na z 40k na 30k oraz doświadczenie z niego z 11-12k na 9,5-10,5k
Komentarz:
*
Mamy wcześniejsze igrzyska, przyspieszmy energię walczącym by utrzymać podobne rezultaty jak dla ciut dłuższej ery. Nie wiem czy nowy termin IA wchodzi tylko z myślą o szybszych erach czy też sugestią, że pomoże to niektórym buildom, ale to podejście już testowaliśmy chociażby w tej erze. Jeśli to drugie to pewnie chodzi tanki, to dzień IA nie ma wpływu na to czy wchodzą 3% golemom lub dostają zabójczy, balorów 40k nie będzie bo nawet nie zaczną expić na balorze przed igrzyskami, a kosmicznych braków obrażeń nie uświadczymy jak erę temu.
Wyliczenia dla 0.4 dałem w większym temacie, dla 0.35 mogę przeprowadzić na testowym jak Nerph pozwoli.
Jak się zdecydujemy na przyspieszenie energii trzeba także przyspieszyć Ekwipunek WB/ST, można to osiągnąć przez zwiększenie znaczenia kowalstwa dla wykonywanych przedmiotów smoczych o 10%. (czytaj z obecnego wpływu kowalstwa dla nie-zbroi 1.0->1.1 oraz dla zbroi z 2.0->2.2, można pominąć ostatnią zbroję 100 w tym by event był tak samo jak w tej erze.)
Oraz możliwe obniżenie o połowę kary do uników z ekwipunku.
*
Nie twierdzę, że bonus do obrony ze zręczności jest zły, lecz po ścięciu wampira jakie mamy na wieści, trzeba i łucznika ograniczyć, a nie zastępować wampira nim.
*
Na krótszej erze i obecnych zmianach na wieściach, można chociaż przyspieszyć przyrost wampiryzmu.
*
Balor 30k pisałem o nim w większym temacie, więc w skrócie najszybsi wchodziliby na niego około 115 dnia względem 140 dnia dla balorów 40k w tej erze, doświadczenie zmniejszone z około 1,5 razy doświadczenia z bhala na około 1,3 razy doświedczenia z bhala. Więcej kombinacji jest w stanie wejść na niego, lecz przy krótszej erze i braku zwiększenia energii może go czekać potencjalnie los obecnego balora. Czyli względem ery za długo musi się przygotowywać na niego i nie zdąży się przeskalować lub odrobić start z wchodzenia na niego. Straty te związane są z umiejkami niż poziomami.
Część 1.
Walka
- Zwiększenie przyrostu energii dla walczących z 0.3 do 0.35
-Usunięcie bonusu do obrony z zręczności.
-zwiększenie przyrostu wampiryzmu o 10%
-Obniżenie statystyk Balora na z 40k na 30k oraz doświadczenie z niego z 11-12k na 9,5-10,5k
Komentarz:
*
Mamy wcześniejsze igrzyska, przyspieszmy energię walczącym by utrzymać podobne rezultaty jak dla ciut dłuższej ery. Nie wiem czy nowy termin IA wchodzi tylko z myślą o szybszych erach czy też sugestią, że pomoże to niektórym buildom, ale to podejście już testowaliśmy chociażby w tej erze. Jeśli to drugie to pewnie chodzi tanki, to dzień IA nie ma wpływu na to czy wchodzą 3% golemom lub dostają zabójczy, balorów 40k nie będzie bo nawet nie zaczną expić na balorze przed igrzyskami, a kosmicznych braków obrażeń nie uświadczymy jak erę temu.
Wyliczenia dla 0.4 dałem w większym temacie, dla 0.35 mogę przeprowadzić na testowym jak Nerph pozwoli.
Jak się zdecydujemy na przyspieszenie energii trzeba także przyspieszyć Ekwipunek WB/ST, można to osiągnąć przez zwiększenie znaczenia kowalstwa dla wykonywanych przedmiotów smoczych o 10%. (czytaj z obecnego wpływu kowalstwa dla nie-zbroi 1.0->1.1 oraz dla zbroi z 2.0->2.2, można pominąć ostatnią zbroję 100 w tym by event był tak samo jak w tej erze.)
Oraz możliwe obniżenie o połowę kary do uników z ekwipunku.
*
Nie twierdzę, że bonus do obrony ze zręczności jest zły, lecz po ścięciu wampira jakie mamy na wieści, trzeba i łucznika ograniczyć, a nie zastępować wampira nim.
*
Na krótszej erze i obecnych zmianach na wieściach, można chociaż przyspieszyć przyrost wampiryzmu.
*
Balor 30k pisałem o nim w większym temacie, więc w skrócie najszybsi wchodziliby na niego około 115 dnia względem 140 dnia dla balorów 40k w tej erze, doświadczenie zmniejszone z około 1,5 razy doświadczenia z bhala na około 1,3 razy doświedczenia z bhala. Więcej kombinacji jest w stanie wejść na niego, lecz przy krótszej erze i braku zwiększenia energii może go czekać potencjalnie los obecnego balora. Czyli względem ery za długo musi się przygotowywać na niego i nie zdąży się przeskalować lub odrobić start z wchodzenia na niego. Straty te związane są z umiejkami niż poziomami.