01-10-2018, 22:04
0,33 energii nie wygląda ładnie, ale jeśli chcesz to może być, po prostu szedłem 0.05. (by było równo z treningami etc.)
Powiedz mi na jakiej zasadzie oraz które tanki będą miały lepiej? Jak pisałem czyste golemy/pancerniki czy jak to nazwać nie odczują różnicy, bo bazują na tym, że trafią 3% i nie dostaną zabójczego w drugą stronę. Dzień Ia tego nie zmienia. W tej erze ze 2 osoby miały dmg by zabijać każdego golema bez zabójczego, a reszta ich robiła zabójczym lub trucizną tego nam 135 nie zmieni.
Balor ciężko by miał łatwiej na 135 dniu, jak wchodzi na niego koło 140 dnia, a na starcie Igrzysk 150 nie wymiatał. Bez zmiany po prostu balora nie będzie, pomysł ze ścięciem samego hp w obecnej sytuacji nie pomoże.
Bez zmian, przesunięcie dnia igrzysk nie sprawi nam, że obecna czołówka się zmieni, poza wampirkiem, który będzie bardziej rewolwerowy albo szybkościowy bo stracił pół wampiryzmu w PvP. Bez bardziej fartownych 3% powtórzymy tą erę, bo umiejkowe tanki jak balory poznają magów, których wyjściem jest zabijanie tanków, a nawet Ci szybcy przez zmiany w ilości ataków i 2-1 zaoszczędzą szybciej na speedzie niż ataku i dalej mając 5-1 na tankach.
Powiedz mi na jakiej zasadzie oraz które tanki będą miały lepiej? Jak pisałem czyste golemy/pancerniki czy jak to nazwać nie odczują różnicy, bo bazują na tym, że trafią 3% i nie dostaną zabójczego w drugą stronę. Dzień Ia tego nie zmienia. W tej erze ze 2 osoby miały dmg by zabijać każdego golema bez zabójczego, a reszta ich robiła zabójczym lub trucizną tego nam 135 nie zmieni.
Balor ciężko by miał łatwiej na 135 dniu, jak wchodzi na niego koło 140 dnia, a na starcie Igrzysk 150 nie wymiatał. Bez zmiany po prostu balora nie będzie, pomysł ze ścięciem samego hp w obecnej sytuacji nie pomoże.
Bez zmian, przesunięcie dnia igrzysk nie sprawi nam, że obecna czołówka się zmieni, poza wampirkiem, który będzie bardziej rewolwerowy albo szybkościowy bo stracił pół wampiryzmu w PvP. Bez bardziej fartownych 3% powtórzymy tą erę, bo umiejkowe tanki jak balory poznają magów, których wyjściem jest zabijanie tanków, a nawet Ci szybcy przez zmiany w ilości ataków i 2-1 zaoszczędzą szybciej na speedzie niż ataku i dalej mając 5-1 na tankach.