Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klasy/rasy p2
#4
1. Co erę mamy około 3-5 łuczników, którzy dożywają igrzysk i coś grają. Mimo względnie wielkiej siły łuku nie jest on darzony wielkim zaufaniem społecznym. Jeśli gracze zechcą grać to co działało w tej erze oraz widzą wieść, nie zagrają paladynem bo on nie jest w stanie powtórzyć tyle zręczność+speed co Jaszczur/Elf, ale jeśli przypadkiem pojawiają się nerfy łucznika i trochę lepsze środowisko do wolniejszych kombinacji to jakieś szanse ma wystąpić ze względu na solidne expienie, szanse na herosa oraz solidne drogi rozwoju. Tylko nie jest on wstanie zagrać Speed+zręka na tym poziomie co J/E. Co do Elfa nie ma się co bać, bo konstrukcja eventu złodzieja oraz jego treningi powinny zawsze kogoś zaciekawić. podobny przypadek wampira.

2. Tak, zmieniłem wersję na mniej apków oraz by nie pomagała w expieniu by nie robić sztucznego tłoku. Koksa pokroju wampira/elfa/jaszczura nie zrobi, ale jak tłumaczyłem możliwe, że pozwoli później wybrać profesję i nie być zmuszonym do odkrywania kart w I fazie.


Wampir tylko skuteczność gryzienia, w sumie nie wiem czemu nie w tym temacie dałem wzrostu wampiryzmu Sad
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Klasy/rasy p2 - przez Zielmitr - 01-10-2018, 21:14
RE: Klasy/rasy p2 - przez neherignus - 01-10-2018, 21:51
RE: Klasy/rasy p2 - przez Nerph - 01-10-2018, 22:15
RE: Klasy/rasy p2 - przez Zielmitr - 01-10-2018, 22:28
RE: Klasy/rasy p2 - przez Silny Roman - 04-10-2018, 18:05
RE: Klasy/rasy p2 - przez Tarlyn - 08-10-2018, 17:30
RE: Klasy/rasy p2 - przez neherignus - 10-10-2018, 20:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości