04-10-2018, 17:14
Cytat:- Zwiększenie przyrostu energii dla walczących z 0.3 do 0.35Może to fajnie przyśpieszyć erę (realnie o jakieś 14-15%) czyli ze 135 dnia robi nam na dobrą sprawę 155 pod względem energetycznym. Sama zmiana odrobinę faworyzuję tych szybciej expiących? Tak mi się wydaję? Poza tym pozwala na lepsze skalowanie się niektórych buildów i nie skreśla całkowicie balora.
Co do tej wypowiedzi:
Cytat:Skracamy czas rozpoczęcia IA o 10% jednocześnie dając wojom 16,6% max energii więcej? Bez sensu, woje zrobią lepsze umiejki/większą ilość statów niż dzisiaj to miało miejsce. Chciałbym przypomnieć, że wcześniejsze rozpoczęcie IA ma na celu zwiększenie konkurencyjności tanków/balorowców i osłabienie szybkościowców.Chciałbym się tylko dopytać w jaki konkretnie sposób skrócenie czasu ery ma zwiększyć konkurencyjność tanków/balorowców i osłabić szybkościowców?
Cytat:-Usunięcie bonusu do obrony z zręczności.Fajna zmiana spowalniająca łuczników i zmuszająca ich do wydania więcej apków w wytrzymałość. Myślę, że miniona era pokazała, że łucznicy byli zbyt silni? Dwóch na trzech liczących się łuczników zajęło miejsca na podium IA, a ostatni z tego co pamiętam skończył w top 5.
Cytat:-zwiększenie przyrostu wampiryzmu o 10%
Po osłabieniu wampira i przyśpieszeniu ery, taka zmiana wydaje się naprawdę w porządku? Osobiście uważam, że wampir został za mocno znerfiony i zabito jego potenciał jako postać opierająca swoją siłę na wysokim trafieniu.
Cytat:-Obniżenie statystyk Balora na z 40k na 30k oraz doświadczenie z niego z 11-12k na 9,5-10,5kPo skróceniu czasu trwania ery granie balora 40k traci już jakikolwiek sens. Myślę, że taka zmiana może otworzyć jakąś nową drogę rozegrania. Dlaczego by nie spróbować, nie wygląda mi to na coś, co nagle odwróci całkowicie balans rozgrywki, szczególnie, że buildy które potencialnie mogłyby się pokusić o spróbowanie takiego nowego balora w minionej erze nie miały zbyt wielu sukcesów.