04-10-2018, 18:05
Cytat:BarbarzyńcaDelikatne wzmocnienie barbarzyńcy, który raczej nie cieszył się ostatnio zbyt dużą popularnością. Uważam, że buffowanie barbarzyńcy jest krokiem w dobrą stronę, ale czy akurat takie zmiany są odpowiednie, to szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Powiedzmy, że zgadzam się z tym co napisał założyciel tematu.
- Zwiększenie premii "Wrodzona odporność" z 5*poziom postaci do 8*poziom postaci.
- Co 25 poziomów szansa na odparcie Trafienia Krytycznego rośnie o 1%.
Cytat:PaladynCałkiem spory buff dla paladyna który realnie może zapewnić mu dodatkowe 500-550 ap i jeszcze większe możliwości z silniejszym blessem. Obecny paladyn raczej nie wygląda zbyt dobrze, jego najlepsze apki są po 3,0 i może mieć tylko jeden trening 0,2 co w moim odczuciu zmniejsza możliwości dostosowania się na IA (chociaż fakt, że może sobie takowy trening wybrać trochę to ratuje), właściwie to poza szybszym expieniem obecny paladyn nie oferuje sobą nic ciekawego.
-Premia 5% do obrażeń zadawanych w pvp obowiązuje również, gdy używa łuku.
-Zwiększenie premii paladyna z każdego błogosławieństwa z 2x do 2,5x
-Dodanie bonusu "Święta determinacja"Od 250 poziomu otrzymuje on dodatkowe 9 Astralnych Punktów.
Cytat:WampirSprawienie ze wampir będzie bardziej "ludzki" do gry, raczej nie mam zastrzeżeń, skończmy z męczeniem graczy.
-Zmniejszenie randomu z poziomu przeciwnika podczas gryzienia z 1-10 na 1-5.
Cytat:JaszczuroczłekZabranie mu tej szybkości przy awansie generalnie osłabi odrobinę jaszczura i przede wszystkim jego potenciał fragowania.Co do drugiej zmiany, to w sumie zgadzam się z tym co napisał założyciel tematu.
-Usunięcie bonusu do szybkości dającego +3 szybkości przy awansie na kolejny poziom powyżej 20 poziomu.
-Ograniczenie odporności na trucizny do 50% zamiast całkowitej odporności.