05-10-2018, 20:33
Cytat:Co do tej wypowiedzi:Chodzi generalnie o to, że przy późnym rozpoczynaniu IA (150 dzień jak w tej erze) pod jej koniec wykręcone zostają bardzo duże ilości statów, w związku z czym buildy balorowców (czyt. postaci dobijających staty do poziomu balora i expiących na tym stworze) nie są w stanie nadrobić energii przeznaczonej na exp, nawet kosmicznymi poziomami->wartościami umiejek.
Cytat: napisał(a):Skracamy czas rozpoczęcia IA o 10% jednocześnie dając wojom 16,6% max energii więcej? Bez sensu, woje zrobią lepsze umiejki/większą ilość statów niż dzisiaj to miało miejsce. Chciałbym przypomnieć, że wcześniejsze rozpoczęcie IA ma na celu zwiększenie konkurencyjności tanków/balorowców i osłabienie szybkościowców.Chciałbym się tylko dopytać w jaki konkretnie sposób skrócenie czasu ery ma zwiększyć konkurencyjność tanków/balorowców i osłabić szybkościowców?
Z kolei szybkościowcy tj buildy z - zazwyczaj - 1 ofensywną statystyką i słabymi umiejkami są w stanie wygenerować taką ilość szybkości, że na większość przeciwników mają od 3:1 do 5:1 w atakach i bazują na "magii 3%".
Przyspieszenie IA zmniejsza lukę balorowców, wzmacniając ich oraz osłabia szybkościowców, zmniejszając różnice w wytrenowanej szybkości.
Jeśli coś pokręciłem, proszę praktyków o sprostowanie.
Co do reszty?
Cytat:-Usunięcie bonusu do obrony z zręczności.Generalnie czemu nie, łucznicy zwolnią z expem, co przywróci ZWM krasiom i magom.
Cytat:-zwiększenie przyrostu wampiryzmu o 10%Przyrostu z wzoru? Nie widzę problemu, ale ponawiam pytanie odnośnie ogranicznika wampirycznych bonusów - jakieś propozycje co do innego ostatecznego kształtu?
Cytat:-Obniżenie statystyk Balora na z 40k na 30k oraz doświadczenie z niego z 11-12k na 9,5-10,5kPo zastanowieniu jestem za, w sumie co szkodzi spróbować i zobaczyć czy balorowcy odnajdą się w tej nowej rzeczywistości, hmm?