07-10-2018, 19:20
@Nerph
1) Też jestem ciekaw jak dzień IA wpływa na szybkościowców lub balorów? Albo jakich konkretnie balorów lub szybkościowców?
Przeżyliśmy krótkie i długie ery. Element stały był taki, że dla buildów, jeśli dobrze określam o które chodziło autorowi czyli takie pełna szybkość i 3% na trafienie przeciwnika to one sobie na krótkich i długich erach radziły. Siedziały w punktach gdzieś w środeczku, miały farta to w pucharowej zaświeciły, nie to wracały do domu.
Balora długość ery interesuje mocniej bo ciężko zaistnieć, gdy igrzyska zaczynają się w trakcie trenowania by wejść na balora.
Jeżeli uważamy za problem umiejkowe buildy, które będąc szybkie w bardziej umiejkowy lub rewolwerowy sposób zajęły nam Top 5 igrzysk to one nieważne czy będą na długich czy krótkich erach sobie poradzą. Na 3 krótsze ery II fazę i I przeważnie wygrywał ofensywny umiejkowy tylko trend na szybszych umiejkowych zrobił się niedawno.
Wszystko generalnie zależy jak spoglądamy na balora? Jeśli uznajemy, że to build bijący balory i mający przeskalować innych umiejkami/poziomami to potrzebuje on czasu do tego. Krótka era go zabija. Jeśli to Tank który ma trochę ataku, trochę obrony i trochę umiejek to wiele nie zdziała. Czasy ostatnich sukcesów balora to także czasy kiedy sporo kombinacji było lipnych ->łucznik/mag.
Nie jestem fanem balora, ale największą jego wadą jest brak czasu na przeskalowanie się. Nie da się nadrobić w łatwy sposób koło 20 dni poświęcony na trening statystyk kontra ktoś kto expił. Czy przeskaluje ich? Tak, ale to zajmuje za długo i w tej erze nie zdążyli. Balor generalnie ma wyjście być pół-tankiem z umiejkami czyli wolnym umiejkowcem lub przestać expić i trenować obronę i robi się mierny tank z miernymi umiejkami.
Jeśli 135 dzień ma pomóc balorowi 40k to tylko by się nie pojawił, więc nie zrobi gorszych wyników.
2) Stawiam, że pooglądamy jeszcze łuczników w ZWM, Kraś mag ma szanse 50/50, WB już gorzej przez istnienie jaszczurów/paladynów/magów/łuczników.
3) Przyrostu ze wzoru.
Jeśli chodzi o wampiryzm to odpowiedz jest:
a)Chcemy go zabić i zostawiamy szybkościowo-rewolwerową wersję ->nic nie zmieniamy w obecnej ofercie wampiryzmu PvP
b)Chcemy by umiejkowa wersja mogła spróbować powtórzyć sukces->wróćmy do normalnego wampiryzmu w PvP z tej ery.
4) Ten 40k w erze 135 IA bez energii nie zaistnieje, więc w sumie warto spróbować. Alternatywą będzie i część ludzi go spróbuje. Czy będzie odnosił sukcesy? Pewnie zrobi ciut lepsze wyniki niż obecny balor. Generalnie stanie się on bardziej dostępny, ale w wadach można znaleźć to samo co ma dzisiejszy balor, czyli pytanie czy się przeskaluje?
Skracamy czas trenowania z koło 20 dni na jakieś 10-12, jest on mniej tankowy, daje mniej umiejek od obecnego, więc nie jestem pewien czy na krótkiej erze przeskaluje. Jest on mniej defensywny, ale powinien stać się opcją dla wolniejszych kombinacji i może namiesza dzisiejszym szybszym, jak się wyskaluje.
Stąd dalej optuję za zwiększeniem energii walczącym na krótszej erze by mieć podobnie do dzisiaj, bo łatwiej przestawić kowalowi jedną cyferkę, dzień igrzysk gdy będziemy widzieć rezultaty energii. Niż testować fart 3% golemów i argumenty z cyklu nieznanym szybkościowcom będzie gorzej, a balorom lepiej skoro nie wejda na balora przed IA.
1) Też jestem ciekaw jak dzień IA wpływa na szybkościowców lub balorów? Albo jakich konkretnie balorów lub szybkościowców?
Przeżyliśmy krótkie i długie ery. Element stały był taki, że dla buildów, jeśli dobrze określam o które chodziło autorowi czyli takie pełna szybkość i 3% na trafienie przeciwnika to one sobie na krótkich i długich erach radziły. Siedziały w punktach gdzieś w środeczku, miały farta to w pucharowej zaświeciły, nie to wracały do domu.
Balora długość ery interesuje mocniej bo ciężko zaistnieć, gdy igrzyska zaczynają się w trakcie trenowania by wejść na balora.
Jeżeli uważamy za problem umiejkowe buildy, które będąc szybkie w bardziej umiejkowy lub rewolwerowy sposób zajęły nam Top 5 igrzysk to one nieważne czy będą na długich czy krótkich erach sobie poradzą. Na 3 krótsze ery II fazę i I przeważnie wygrywał ofensywny umiejkowy tylko trend na szybszych umiejkowych zrobił się niedawno.
Wszystko generalnie zależy jak spoglądamy na balora? Jeśli uznajemy, że to build bijący balory i mający przeskalować innych umiejkami/poziomami to potrzebuje on czasu do tego. Krótka era go zabija. Jeśli to Tank który ma trochę ataku, trochę obrony i trochę umiejek to wiele nie zdziała. Czasy ostatnich sukcesów balora to także czasy kiedy sporo kombinacji było lipnych ->łucznik/mag.
Nie jestem fanem balora, ale największą jego wadą jest brak czasu na przeskalowanie się. Nie da się nadrobić w łatwy sposób koło 20 dni poświęcony na trening statystyk kontra ktoś kto expił. Czy przeskaluje ich? Tak, ale to zajmuje za długo i w tej erze nie zdążyli. Balor generalnie ma wyjście być pół-tankiem z umiejkami czyli wolnym umiejkowcem lub przestać expić i trenować obronę i robi się mierny tank z miernymi umiejkami.
Jeśli 135 dzień ma pomóc balorowi 40k to tylko by się nie pojawił, więc nie zrobi gorszych wyników.
2) Stawiam, że pooglądamy jeszcze łuczników w ZWM, Kraś mag ma szanse 50/50, WB już gorzej przez istnienie jaszczurów/paladynów/magów/łuczników.
3) Przyrostu ze wzoru.
Jeśli chodzi o wampiryzm to odpowiedz jest:
a)Chcemy go zabić i zostawiamy szybkościowo-rewolwerową wersję ->nic nie zmieniamy w obecnej ofercie wampiryzmu PvP
b)Chcemy by umiejkowa wersja mogła spróbować powtórzyć sukces->wróćmy do normalnego wampiryzmu w PvP z tej ery.
4) Ten 40k w erze 135 IA bez energii nie zaistnieje, więc w sumie warto spróbować. Alternatywą będzie i część ludzi go spróbuje. Czy będzie odnosił sukcesy? Pewnie zrobi ciut lepsze wyniki niż obecny balor. Generalnie stanie się on bardziej dostępny, ale w wadach można znaleźć to samo co ma dzisiejszy balor, czyli pytanie czy się przeskaluje?
Skracamy czas trenowania z koło 20 dni na jakieś 10-12, jest on mniej tankowy, daje mniej umiejek od obecnego, więc nie jestem pewien czy na krótkiej erze przeskaluje. Jest on mniej defensywny, ale powinien stać się opcją dla wolniejszych kombinacji i może namiesza dzisiejszym szybszym, jak się wyskaluje.
Stąd dalej optuję za zwiększeniem energii walczącym na krótszej erze by mieć podobnie do dzisiaj, bo łatwiej przestawić kowalowi jedną cyferkę, dzień igrzysk gdy będziemy widzieć rezultaty energii. Niż testować fart 3% golemów i argumenty z cyklu nieznanym szybkościowcom będzie gorzej, a balorom lepiej skoro nie wejda na balora przed IA.