27-11-2018, 17:50
Witam, nie wiem, czy kiedyś taki wątek był, ale nie znalazłem poprzez lupkę. Chodzi mi o kwestię okradania jednego gracza po x razy w ciągu paru sekund. Po pierwsze jest to niesprawiedliwe. Wojownik musi wylać wiadro potu na arenie walcząc z potworami (bo pvp praktycznie nie istnieje), co chwila naprawiając ekwipunek a i tak nie zarobi kroci. Złodziej natomiast jak namierzy ofiarę wystarczy że kliknie okradnij i odświeży parę razy. Po drugie jest to totalnie nierealistyczne. Wyobraźmy sobie sytuacje, gdy spacerujemy przez miasto i nagle kieszonkowiec nas okrada... 30 razy w ciągu dwóch minut! Przecież każdy by się zorientował. Proponuję wprowadzenie jakiegoś skryptu, niestety nie jestem matematykiem, mądrzejsi ode mnie na pewno jakiś wzór opracują, w którym każda kolejna kradzież tego samego gracza będzie trudniejsza, np o 20%. Ja rozumiem, że złodziej, też z czegoś żyć musi, ale oprócz kradzieży ma jeszcze multum innych opcji na zarabianie. Dajcie żyć innym