03-12-2018, 08:23
Dlaczego, opcja ograniczenia członków to dobra opcja?
mówisz tutaj, Jak nie będę miał wszystkich ludzi w Klanie A to stworze Klan A2 i tam będzie reszta. Tylko widzisz... Trzeba pozyskać środki na jego stworzenie to raz... Poza tym Jest duża szansa na to, że klan A2 zacznie być w końcu odrębnym klanem...
Mówisz tutaj, że chodzi Ci o wyrównanie szans, tak aby każdy gracz miał możliwość korzystania z udogodnień klanowych. Nikt im tego nie broni
Mówisz o wyrównywaniu szans, a chodzą słuchy, że nie traktujecie wszystkich równo na tych samych zasadach, co starasz się wmówić z każdym postem.
Ukrywanie lepszych ekwipunków dla wybranych uważasz za równy start?
Jak sam zauważyłeś, 35 osób to bardzo dobra liczba na to by klan prosperował dobrze.
Nikt też nie będzie bronił Utworzenia Akademii gdzie faktycznie można uczyć młodszych mniej doświadczonych graczy.
Nie wiem co Cię tak gryzie w tym ograniczeniu?
To że klany będą robiły większą sieczkę? Że będą pozbywały się nieaktywnych graczy a pozwalały na rozwój graczom aktywnym, że zaczną wtedy same z siebie lepiej prosperować, bo będzie to wymuszone właśnie takim ograniczeniem.
mówisz tutaj, Jak nie będę miał wszystkich ludzi w Klanie A to stworze Klan A2 i tam będzie reszta. Tylko widzisz... Trzeba pozyskać środki na jego stworzenie to raz... Poza tym Jest duża szansa na to, że klan A2 zacznie być w końcu odrębnym klanem...
Mówisz tutaj, że chodzi Ci o wyrównanie szans, tak aby każdy gracz miał możliwość korzystania z udogodnień klanowych. Nikt im tego nie broni

Mówisz o wyrównywaniu szans, a chodzą słuchy, że nie traktujecie wszystkich równo na tych samych zasadach, co starasz się wmówić z każdym postem.
Ukrywanie lepszych ekwipunków dla wybranych uważasz za równy start?
Jak sam zauważyłeś, 35 osób to bardzo dobra liczba na to by klan prosperował dobrze.
Nikt też nie będzie bronił Utworzenia Akademii gdzie faktycznie można uczyć młodszych mniej doświadczonych graczy.
Nie wiem co Cię tak gryzie w tym ograniczeniu?
To że klany będą robiły większą sieczkę? Że będą pozbywały się nieaktywnych graczy a pozwalały na rozwój graczom aktywnym, że zaczną wtedy same z siebie lepiej prosperować, bo będzie to wymuszone właśnie takim ograniczeniem.