Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Długo oczekiwany nowy system walk PvP
#5
Po krótkim testowaniu mam takie spostrzeżenie, przedstawiony system jest chyba przystosowany tylko i wyłącznie dla pvp na poziomie IA i do wyrównania walk postaci o podobnej szybkości, np:
Szybkość A: 30000
Szybkość B: 25000
Obecnie stosunek ataków wynosiłby 2:1, natomiast w zaproponowanym systemie:
Ataki A: 99
Ataki B: 86
czyli około 1,15 do 1, czyli chyba lepiej.

Aczkolwiek w przypadku dużych różnic nie jest tak kolorowo np:
Szybkość A: 30000 
Szybkość B: 7000
Obecnie byłoby 5:1, po nowemu
Ataki A: 99
Ataki B: 41
czyli około 2,41 do 1, więc ponad czterokrotna przewaga szybkości idzie w piach.

A na niskich poziomach jest chyba jeszcze gorzej, np:
Szybkość A: 800
Szybkość B: 50
Obecnie byłoby 5:1, po nowemu
Ataki A: 26
Ataki B: 24
czyli praktycznie 1 do 1 przy ponad szesnastokrotnej przewadze szybkości. 
Podsumowując: to trochę olanie niskopoziomowego pvp.

Generalnie rozumiem (a przynajmniej tak mi się wydaje) intencję takiej zmiany i nawet mi się ona podoba. Natomiast warto zarówno zalety jak i wady, więc byłbym wdzięczny za opinie innych graczy.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Długo oczekiwany nowy system walk PvP - przez Nerph - 14-12-2018, 21:50

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości