09-02-2019, 12:19
Imię: Naesa
Nazwisko: Eldarmoon
Rasa: Elf
Klasa (Zawód): Mag - brak sprecyzowania dziedziny, ze względu na odkrywanie swoich umiejętności. Świadomie używa podstawowych rzeczy, a mocniejsze użycie magii wywołane jest emocjami.
Wiek: ok 140 lat
Atrybuty postaci:
- Inteligencja - powiązana z używaniem magii jak i charakterem.
- Szczęście - podobno głupi ma je zawsze. Głupia nie jest, ale los na loterii to ona na pewno wygrała.
- Charyzma - osobowość jak i aparycja pomagają w życiu, a posiadanie ładnej buzi dokłada do tego plus 100 do charyzmy!
Umiejętności:
- Dodawanie dwa do dwóch, czyli myśli mimo, że jest kobietą;
- Obserwator, najpierw się przyjrzy potem może powie;
- Życie dało jej wystarczająco powodów do tego by umieć się odnaleźć w każdej sytuacji;
- Emocjonalnie podchodzi do wielu rzeczy, co ma wpływ na używanie przez nią magii;
- Jazda konno;
- Wtapianie się w otoczenie, trzymanie się na uboczu, nie lubi tłumów.
- Czasami zdarza się, że traci nad sobą panowanie, wtedy warto przebywać od niej dalej, bo łączy się to z używaniem magii.
Ekwipunek na wyprawę:
- Płaszcz, który jest nieodzownym elementem wypraw
- Torba przerzucona przez ramię, a w niej niezbędnik kobiety, tfu. Kilka fiolek od klanowej alchemiczki: wzmacniające, trucizna, odtrutka, uspokajające; do tego sztylet, który dostała od swojego pracodawcy, jednak nie zdarza jej się go używać; fiolka z krwią wampira (od byłego męża);
- Ona sama i jej głowa.
Broń: Sztylet, schowany w torbie, w zasadzie to on tylko sobie tam jest.
Zwierzę: Koń o maści srebrnej.
Nazwisko: Eldarmoon
Rasa: Elf
Klasa (Zawód): Mag - brak sprecyzowania dziedziny, ze względu na odkrywanie swoich umiejętności. Świadomie używa podstawowych rzeczy, a mocniejsze użycie magii wywołane jest emocjami.
Wiek: ok 140 lat
Atrybuty postaci:
- Inteligencja - powiązana z używaniem magii jak i charakterem.
- Szczęście - podobno głupi ma je zawsze. Głupia nie jest, ale los na loterii to ona na pewno wygrała.
- Charyzma - osobowość jak i aparycja pomagają w życiu, a posiadanie ładnej buzi dokłada do tego plus 100 do charyzmy!
Umiejętności:
- Dodawanie dwa do dwóch, czyli myśli mimo, że jest kobietą;
- Obserwator, najpierw się przyjrzy potem może powie;
- Życie dało jej wystarczająco powodów do tego by umieć się odnaleźć w każdej sytuacji;
- Emocjonalnie podchodzi do wielu rzeczy, co ma wpływ na używanie przez nią magii;
- Jazda konno;
- Wtapianie się w otoczenie, trzymanie się na uboczu, nie lubi tłumów.
- Czasami zdarza się, że traci nad sobą panowanie, wtedy warto przebywać od niej dalej, bo łączy się to z używaniem magii.
Ekwipunek na wyprawę:
- Płaszcz, który jest nieodzownym elementem wypraw
- Torba przerzucona przez ramię, a w niej niezbędnik kobiety, tfu. Kilka fiolek od klanowej alchemiczki: wzmacniające, trucizna, odtrutka, uspokajające; do tego sztylet, który dostała od swojego pracodawcy, jednak nie zdarza jej się go używać; fiolka z krwią wampira (od byłego męża);
- Ona sama i jej głowa.
Broń: Sztylet, schowany w torbie, w zasadzie to on tylko sobie tam jest.
Zwierzę: Koń o maści srebrnej.
"Welcome to the war we've only begun..."