Imię: Selea
Miano: Młoda
Wiek: 21
Rasa: Dhampir (dzienny wampir)
Profesja: Wiedźmin
Atrybuty postaci:
P - zdolność znajdowania pułapek, ukrytych wrogów lub skarbów,
E - wytrzymałość na obrażenia i choroby,
A - zwinność i szybkość,
L - szczęście.
Umiejętności:
- Walka dwoma mieczami,
- walka wręcz,
- ciche poruszanie się,
- pierwsza pomoc,
- znajomość bestiariusza krainy,
- podstawy zielarstwa.
Ekwipunek na wyprawę: Skórzana torba przewieszona przez pierś w a niej: ubranie na zmianę, hubka i krzesiwo, średniej grubości lina o długości 5 m, jedzenie na kilka dni (suszone mięso i ser żółty), metalowy kubek, do tego płaszcz podróżny mogący służyć jako koc.
Broń: Dwa miecze, wiedźmińskie mikstury wspomagające, sztylet i nóż.
Zwierzę: brak
w wielkim świecie