02-03-2019, 13:06
1.
Hm... Nie dysponuje odpowiednimi danymi by powiedzieć jakie konkretne wartości osiągnie klan- zwłaszcza że to się zmienia co reset nieliniowo, wartości dla rzemieślników dobrałem tak aby dawali mniej więcej tyle samo przy założeniu, że do ataku zostanie zużyte 1000 energii.
Chyba że druga strona się przygotuje i wybuduje drugi poziom budynku, który na obecnym poziomie gry byłby praktycznie nieistotny ;/
Zakładałem że top górni drwal i zielarz ma 2 razy więcej umiejki niż kowal stolarz i alchemik - jednakże dla zielarza widzę, że nie jest to prawda... Ciężko mi powiedzieć ile da też hodowca - bo nikt nie hodował smoków do celów wojennych i nie wiem czy moje założenia tu też nie są błędne, ale wynik miał być porównywalny. (obecnie musiało by to być 5 bestii o sile 20 000, by dorównać top 1 górnikowia szczerze nie widziałem bestii o sile większej niż 5k ) ale hodowca nic nie traci z umiejętności hodując taką bestię do wojny )
Natomiast bilans między wojownikami i rzemieślnikami to ciekawsza kwestia bo on będzie się nieznacznie zmieniał w zależności od dnia ery. I tak obecnie górnik to jakieś 100k obrony, a postać ziela (po posągach na dzień 130) dała by jakieś 64k obrony i 52k ataku, więc nadal w miarę porównywalnie, ale co z ekstremalnymi postaciami jak złodziej idący na event? Raczej największy bonus jest z umiejętności i Itis trenując nadal zręczność nie przekroczyła by 60k
Zależy jakiej natury była by to rotacja? Zbyt ogólne pytanie...
2.
No właśnie, to jest dobre pytanie po co nam wojna? Jak dla mnie może nie być tego elementu w grze i jeśli nie wprowadzimy zmian w nim najlepiej go zablokować w NE.
Natomiast ciekawym sposobem wykorzystania wojny jaki mi chodzi po głowie jest kradzież refundacji dla klanu.
Dodałbym 10% refundacji za każdy event rzemieślniczy zdobyty przez danego członka klanu, bez określonej maksymalnej wartości refundacji jaką można zdobyć(wypłacane w NE jest oczywiście maksymalnie 100%, ale zdobyć można np. 150%), również w IA.
Natomiast po IA można wypowiedzieć innemu klanowi wojnę (lub jakieś małej liczbie klanów) i za wygraną dostaje się 10% jego refundacji, przegrany klan traci te owe 10% (maksymalnie można stracić połowę refundacji) - to trochę przyteperuje klany powstające tylko na IA i zachęci rzemieślników do gry całą erę, ale wydłuży erę i ograniczy czas na eksperymenty.
Hm... Nie dysponuje odpowiednimi danymi by powiedzieć jakie konkretne wartości osiągnie klan- zwłaszcza że to się zmienia co reset nieliniowo, wartości dla rzemieślników dobrałem tak aby dawali mniej więcej tyle samo przy założeniu, że do ataku zostanie zużyte 1000 energii.
Chyba że druga strona się przygotuje i wybuduje drugi poziom budynku, który na obecnym poziomie gry byłby praktycznie nieistotny ;/
Zakładałem że top górni drwal i zielarz ma 2 razy więcej umiejki niż kowal stolarz i alchemik - jednakże dla zielarza widzę, że nie jest to prawda... Ciężko mi powiedzieć ile da też hodowca - bo nikt nie hodował smoków do celów wojennych i nie wiem czy moje założenia tu też nie są błędne, ale wynik miał być porównywalny. (obecnie musiało by to być 5 bestii o sile 20 000, by dorównać top 1 górnikowia szczerze nie widziałem bestii o sile większej niż 5k ) ale hodowca nic nie traci z umiejętności hodując taką bestię do wojny )
Natomiast bilans między wojownikami i rzemieślnikami to ciekawsza kwestia bo on będzie się nieznacznie zmieniał w zależności od dnia ery. I tak obecnie górnik to jakieś 100k obrony, a postać ziela (po posągach na dzień 130) dała by jakieś 64k obrony i 52k ataku, więc nadal w miarę porównywalnie, ale co z ekstremalnymi postaciami jak złodziej idący na event? Raczej największy bonus jest z umiejętności i Itis trenując nadal zręczność nie przekroczyła by 60k
Zależy jakiej natury była by to rotacja? Zbyt ogólne pytanie...
2.
No właśnie, to jest dobre pytanie po co nam wojna? Jak dla mnie może nie być tego elementu w grze i jeśli nie wprowadzimy zmian w nim najlepiej go zablokować w NE.
Natomiast ciekawym sposobem wykorzystania wojny jaki mi chodzi po głowie jest kradzież refundacji dla klanu.
Dodałbym 10% refundacji za każdy event rzemieślniczy zdobyty przez danego członka klanu, bez określonej maksymalnej wartości refundacji jaką można zdobyć(wypłacane w NE jest oczywiście maksymalnie 100%, ale zdobyć można np. 150%), również w IA.
Natomiast po IA można wypowiedzieć innemu klanowi wojnę (lub jakieś małej liczbie klanów) i za wygraną dostaje się 10% jego refundacji, przegrany klan traci te owe 10% (maksymalnie można stracić połowę refundacji) - to trochę przyteperuje klany powstające tylko na IA i zachęci rzemieślników do gry całą erę, ale wydłuży erę i ograniczy czas na eksperymenty.