Ad. 1) Dlatego też należałoby przedsięwziąć jakieś środki w celu segregowania sesji wedle gatunku oraz 'stopnia trudności' najlepiej (czyli formalnych wymagań dotyczących np. odpisu czy większego rygoru takowych).
Co do mapki to nie masz racji, albowiem ta dostępna obecnie na oficjalnym Amorionie jest szturmem wypierana przez dzieło Aduial oraz Saturosa Igrusów, znane jako Amo+, które podlinkowuję: https://bnf.itch.io/amoplus
Kolejna inicjatywa zwykłych graczy, jak widzisz, a udana szalenie.
Ad. 2) Bo nie ma sensu tworzyć podstaw fabularnych de facto. Ja sobie wyobrażam Pałac Mahdiego jako potężną fortecę nakreśloną z mrocznym pazurem, gdzie Władca zasiada na swym tronie pogrążony w głębokiej zadumie nad losami Krainy, podczas gdy sam zainteresowany wrzucił poglądowy obrazek tego zamku sugerujący raczej 'wariant disneyowski'. Takie przykłady można mnożyć. Dlaczego wszyscy mają grać tak, jak chce Administracja czy ktokolwiek inny? Jak sobie wymarzę wendettę Alihieri-Bezarith to napiszę o tym plotkę, może jakiś Bezarith też napisze plotkę, zetniemy się w komentarzach, zrobimy wojenkę klanową lub strażnicową i to wszystko jest częścią gry fabularnej (acz angażującej mechanikę) - i to wszystko zrobimy BEZ wykorzystania opisu świata czy miejsc.
Jeżeli uważasz, że lepszym rozwiązaniem jest opisywanie wszystkiego od A do Z, włączając w to historiografię, to mam kilka pytań:
a) Kto to przeczyta i się do tego będzie stosował? Bo skoro się napracujesz, to powinien - inaczej będzie to taka sama sztuka dla sztuki, jak obecne opisy miast, czy czegokolwiek innego.
b) Kto będzie tego pilnował?
Ad. 3) Znaczące kroki kończyły się w tej krainie przeważnie fiaskiem, bo ludzie od zawsze epatowali ambicjami hen powyżej swoich możliwości organizacyjnych. Zacząć to należy od zmian drobnych, małych, które angażują przede wszystkim danego pomysłodawcę czy inicjatora, a nie zaraz cały sztab ludzi. Pokazuje to jasno, że ktoś podjął inicjatywę i dąży do jej zrealizowania w konsekwentny sposób. Albo i nie.
Co do mapki to nie masz racji, albowiem ta dostępna obecnie na oficjalnym Amorionie jest szturmem wypierana przez dzieło Aduial oraz Saturosa Igrusów, znane jako Amo+, które podlinkowuję: https://bnf.itch.io/amoplus
Kolejna inicjatywa zwykłych graczy, jak widzisz, a udana szalenie.
Ad. 2) Bo nie ma sensu tworzyć podstaw fabularnych de facto. Ja sobie wyobrażam Pałac Mahdiego jako potężną fortecę nakreśloną z mrocznym pazurem, gdzie Władca zasiada na swym tronie pogrążony w głębokiej zadumie nad losami Krainy, podczas gdy sam zainteresowany wrzucił poglądowy obrazek tego zamku sugerujący raczej 'wariant disneyowski'. Takie przykłady można mnożyć. Dlaczego wszyscy mają grać tak, jak chce Administracja czy ktokolwiek inny? Jak sobie wymarzę wendettę Alihieri-Bezarith to napiszę o tym plotkę, może jakiś Bezarith też napisze plotkę, zetniemy się w komentarzach, zrobimy wojenkę klanową lub strażnicową i to wszystko jest częścią gry fabularnej (acz angażującej mechanikę) - i to wszystko zrobimy BEZ wykorzystania opisu świata czy miejsc.
Jeżeli uważasz, że lepszym rozwiązaniem jest opisywanie wszystkiego od A do Z, włączając w to historiografię, to mam kilka pytań:
a) Kto to przeczyta i się do tego będzie stosował? Bo skoro się napracujesz, to powinien - inaczej będzie to taka sama sztuka dla sztuki, jak obecne opisy miast, czy czegokolwiek innego.
b) Kto będzie tego pilnował?
Ad. 3) Znaczące kroki kończyły się w tej krainie przeważnie fiaskiem, bo ludzie od zawsze epatowali ambicjami hen powyżej swoich możliwości organizacyjnych. Zacząć to należy od zmian drobnych, małych, które angażują przede wszystkim danego pomysłodawcę czy inicjatora, a nie zaraz cały sztab ludzi. Pokazuje to jasno, że ktoś podjął inicjatywę i dąży do jej zrealizowania w konsekwentny sposób. Albo i nie.