Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kowal/Stolarz - przebudowa systemu doświadczenia i bonusów
#2
Gram pierwszy raz kowalem i chociaż zawsze z eq był problem, to teraz faktycznie widzę ten random. Czym wyższy lvl przedmiotu, tym większa losowość, bo nawet jak wpadnie "bonusowy" to jest śmieciowy. Kowal jest najtrudniejszym rzemkiem w krainie - od jego losowości zależy czy i jak walczące osoby expią, co przekłada się potem na wyniki IA. Dlatego nie może być prosty, ale... również uważam, że random powinno się nieco zmniejszyć - Twoja propozycja nr 1 jak najbardziej jestem za.
Co do nr 2 - może zwyczajnie zmniejszyć tę różnicę od expa wpadającego zwykłego, a specjalnego? W przypadku nieudanego kucia powinien być niski, aby nikt nie szalał właśnie od razu z 100 lvl.

To być może sprawi, że będzie więcej chętnych na granie tymi rzemkami, a postacie walczące nie będą tak mocno uzależnione od czekania nawet tygodniami na lepszy ekwipunek - a potem wyklikiwanie kilka godzin zgromadzonej energii (na co zwykle narzekają).
Jam częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie dobro czyni. ~
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Kowal/Stolarz - przebudowa systemu doświadczenia i bonusów - przez Arana - 05-04-2020, 14:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości