03-01-2021, 23:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2021, 23:52 przez Ponury Naebany Mistrzu.)
Dlaczego chcemy zmieniać mechanikę bohatera?
Jest to jedyny event z najmniejszym randomem, którego zgarnia najlepszy gracz który się do tego przygotuje, dodatkowo jedyny którego można zdobyć tylko raz. (chyba że nowego strażnika mogą pokonać obecni już bohaterowie?). Jest to może relikt starego valheru, możliwe że mało graczy pamięta walki turowe, ale jak dla mnie, ma to swój urok i nie jestem zwolennikiem wprowadzania kolejnego mega randomowego eventu niczym obecny złodziej.
statytyki strażnika to teraz 63k, które mocno zwiększamy.
do tego dochodzi walka w 24 rundy, zamiast 1k+ jak obecnie aby go pokonać, ale mamy dodany random w postaci przepięknych trafień krytcznych, więc daje sobie uciąć rekę że kolejne ss padną od śmiertelnego trafienia, albo wygra ten który szybciej trafi 3x krytykiem 1,6. Naprawdę nie czuje potrzeby zmiany tego eventu, ktoś może przedstawić jakieś argumenty dlaczego akurat to zmieniamy, i dlaczego na tak bardzo losowy sposób?
Co do reszty,
@Barbar dostanie do 300 lvl 2,4k defa, czyli mniej więcej tyle co straci z umagicznień.. Urok barbara polegał na braku kar do uniku z eq. teraz każdy walczący (woj,łowca, palek) ma to samo, bo wprowadziliśmy umagi które zmiejszają karę do uniku do zera. Zmiana dużo nie da, jak dla mnie lepszy wojownik z 5% większą szansą na krytyczny atak, odparciem zwykłych atatków (większość graczy gra mieczem lub łukiem) i 0,5 ap do speeda. w przypadku krasia mamy jeszcz bonus 50% dmg z broni.
barbar obecnie ma % na odparcie magicznego ataku, i to być może jest jedyny powód od grania go. Jak dla mnie kosmetyka, zostawiamy tą postać na tym miejscu co była.
@Podwojenie szybkości potworów poziomów 400/450 rozumie że to zmiana spowodowana tym, że mag posiada kostur 5k do speeda.
I tu teżjestem sceptyczny, bo to nie jest raczej problem z mobami, tylko przeskalowanym kosturem. Mag na początku IA ma +/-14k speeda (nie pamięta teraz ile.. bles+speda+kostur) co sprawia że jest cieżki do pokonania dla graczy którzy jeszcze expią. Zmiana z mobami nie rozwiąże problemu, bo magowie szybkość robią z AP, więc wklepią jeszcze więcej, i nawet jak wojownik zrobi tyle samo (czy to z ap, czy treningu ) zawsze jest z tyłu.
Moja propozycja:
1. nie skalowanie szybkości z blesa przez czar, czyli tak jak woje,złodzieje, barbary itp.
2. Zmniejszenie szybkości z kostura do 4k ale nie skalowanego przez czar. ( i tu potrzbuje kogoś kto grał magiem. Obecnie magowie w finałach IA mieli 80k trfienia na kosturku do szybkości, i do tego jakieś 83k uniku. Całkiem sporo. Do tego kostur zapewnia im 7,5k szybkości, 2,7k szybkości z blesa, do tego niewielka ilość dotrenowana zapewnia bardzo ładne stosunki ataków.
Teraz mag ma 8400 speeda extra, odejmując od tego szybkość z broni klas walczacych bronią jest 6300 stat do nadrobienia. Tydzień treningu. Moim zdaniem tu jest problem i źródło powstania tej zmiany. Jestem na nie.
Na całej reszcie sie nie znam, to sie nie wypowidam.
Jest to jedyny event z najmniejszym randomem, którego zgarnia najlepszy gracz który się do tego przygotuje, dodatkowo jedyny którego można zdobyć tylko raz. (chyba że nowego strażnika mogą pokonać obecni już bohaterowie?). Jest to może relikt starego valheru, możliwe że mało graczy pamięta walki turowe, ale jak dla mnie, ma to swój urok i nie jestem zwolennikiem wprowadzania kolejnego mega randomowego eventu niczym obecny złodziej.
statytyki strażnika to teraz 63k, które mocno zwiększamy.
do tego dochodzi walka w 24 rundy, zamiast 1k+ jak obecnie aby go pokonać, ale mamy dodany random w postaci przepięknych trafień krytcznych, więc daje sobie uciąć rekę że kolejne ss padną od śmiertelnego trafienia, albo wygra ten który szybciej trafi 3x krytykiem 1,6. Naprawdę nie czuje potrzeby zmiany tego eventu, ktoś może przedstawić jakieś argumenty dlaczego akurat to zmieniamy, i dlaczego na tak bardzo losowy sposób?
Co do reszty,
@Barbar dostanie do 300 lvl 2,4k defa, czyli mniej więcej tyle co straci z umagicznień.. Urok barbara polegał na braku kar do uniku z eq. teraz każdy walczący (woj,łowca, palek) ma to samo, bo wprowadziliśmy umagi które zmiejszają karę do uniku do zera. Zmiana dużo nie da, jak dla mnie lepszy wojownik z 5% większą szansą na krytyczny atak, odparciem zwykłych atatków (większość graczy gra mieczem lub łukiem) i 0,5 ap do speeda. w przypadku krasia mamy jeszcz bonus 50% dmg z broni.
barbar obecnie ma % na odparcie magicznego ataku, i to być może jest jedyny powód od grania go. Jak dla mnie kosmetyka, zostawiamy tą postać na tym miejscu co była.
@Podwojenie szybkości potworów poziomów 400/450 rozumie że to zmiana spowodowana tym, że mag posiada kostur 5k do speeda.
I tu teżjestem sceptyczny, bo to nie jest raczej problem z mobami, tylko przeskalowanym kosturem. Mag na początku IA ma +/-14k speeda (nie pamięta teraz ile.. bles+speda+kostur) co sprawia że jest cieżki do pokonania dla graczy którzy jeszcze expią. Zmiana z mobami nie rozwiąże problemu, bo magowie szybkość robią z AP, więc wklepią jeszcze więcej, i nawet jak wojownik zrobi tyle samo (czy to z ap, czy treningu ) zawsze jest z tyłu.
Moja propozycja:
1. nie skalowanie szybkości z blesa przez czar, czyli tak jak woje,złodzieje, barbary itp.
2. Zmniejszenie szybkości z kostura do 4k ale nie skalowanego przez czar. ( i tu potrzbuje kogoś kto grał magiem. Obecnie magowie w finałach IA mieli 80k trfienia na kosturku do szybkości, i do tego jakieś 83k uniku. Całkiem sporo. Do tego kostur zapewnia im 7,5k szybkości, 2,7k szybkości z blesa, do tego niewielka ilość dotrenowana zapewnia bardzo ładne stosunki ataków.
Teraz mag ma 8400 speeda extra, odejmując od tego szybkość z broni klas walczacych bronią jest 6300 stat do nadrobienia. Tydzień treningu. Moim zdaniem tu jest problem i źródło powstania tej zmiany. Jestem na nie.
Na całej reszcie sie nie znam, to sie nie wypowidam.