Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strażnik Skarbu po nowemu
#4
@Shade

Stary Strażnik Skarbu to:
- bugi   -> coraz mniej, bardziej uzasadnił neher.
- robota dla bota [klepanie 3 kart przez kilka-kilkanaście godzin, aha] -> Pokonanie SS-a to pół godziny, nikt nie bawi się jak Zipo, bo nie ma na to czasu. 
- event pod jedną jedyną raso-klasę -> tak jak złodziej, stolarz i chyba coś jeszcze.
- nudny trening przez x dni -> brak zajęcia to też wyzwanie żeby nie odpuścić ery, rzemieślnik klika energię w 2 minuty całą erę, nie sądzę że jest to powód do jego kasowania. 
- wykorzystywanie uczestnictwa w IA do zapewnienia sobie immunitetu -> immunitet na co? Nie tracisz stat w walkach PVP.

Nowy Strażnik Skarbu to
- dynamiczna walka    -> sprowadzające się do jednego kliknięcia
- brak bugów [serio w to wierzę xD] 
- minimalizowanie szansy na oszustwo -> zmaxymalizowanie randomu do granicy paradoksu.
- event pod wiele ras i klas
- jest co robić po IA -> Razem do dwóch ostatnich, z fajego eventu robimy random fiestę, gdzie każdy uczestnik IA 180 dnia o 00:01 klika walkę z SS, bo ma 3 możlwe podejścia, każdy ma szansę wstawić śmiertelny. Ewent wygra ten, kto lepiej rzuci monetą. SS to zdecydowanie nie jest coś, co powinno sie robić po IA dla każdego. 

Sugerowałbym natomiast zmianę śmiertelnego kryta np na kryta +100% dmg. -> super, wyeliminujemy rzemów z walki o ten event.





Te zmiany, które proponuje Nerph wraz z Shade, doprowadzą do tego o czym wspomniałem już wyżej. 
Po 180 dniu, każdy walczący będzie klikał walkę z SS bo ma szanse go ubić
Mniej więcej, jakby event hodowcy mógł wygrać każdy, bo z założenia ma jakąś szansę na wygranie +3 darmowe próby. Więc możesz prowadzić postać idealnie przez całą erę, nawet nie mieć konkurencji, a event zgarnie jakiś górnik, bo mu random dopisał o godzinie 00:01 , 180 dnia. mógł mieć 0,5% szansy, akturat siadło. 

z innych, random dla najlepszych graczy rozgrywający się o SS-a to mapki. Każdy "wyśni" czyli dostanie za darmo kilka-kilkanaście, potem trzeba szukać. 
Zipo miał 1 kawałek / 250 eny,  Kiszony miał 1 kawałek / 700 eny. (na rekordTongue) x30 map już robi różnicę.

W zeszłej erze było 3 chętnych na SS-a. Każdy miał szansę. Zipo największe, ale nie doczytał że SS ma 63k stat i spalił blesa, Krwaway rozwalił sprzęt na walce i stracił blesa, czyli kolejny spalił. Lethos miał podobną sytuacje albo lepszą na końcu jak Zipo, ale to Zipo zdecydował się wcześniej walczyć. 

Tyle w kwesti braku randomu.


Wracając do propozycji, jest ona niczym innym jak dodaniem nowego moobka, za pokonanie którego mamy rangę bohatera. Taki silniejszy nolalotch, tylko bez realnej wartości. (bo na co komu lepsze eq po IA?). Nowy SS będzie do zabicia przez każdego, bez konkretnego przygotowania i wysiłku. Każdy event, prócz złodzieja obecnie, to event dla "tych najlepszych".  Obecnie na SS trzeba przygotować się od początku, trzeba w dobrym momencie przeskakiwać moby, aby jak najefektowniej wbić te 210-220 poziomów, teraz jedyne czego wymagamy to przyzwoitych skilli i 90% randomu, a przypominam że jest to jedyny event do którego można podejść tylko raz.


Jeżli nie mamy realnego wpływu na propozycje innych graczy, i wszystko zostało zrobione, opcją jest CAŁKOWITE wyeliminowanie z walki trfień krytycznych. 
Będzie to zbliżone do tego co mamy teraz, jednak spłycamy walkę do 24 tur ( bardzoo mało ) i wymagamy żeby pomimo dmg, mieć jeszcze trafienie. 
(obecnie większość postaci na IA ma około 30-40k dmg. nikt nie robi dmg, bo gra tego nie wspiera) 

Co nam to da? Pod SS będzie trzeba poprowadzić postać w sposób szczególny, tym samym będzie to event tylko dla osób zainteresowanych, i podejrzewam że wcale nie kraś-woj będzie faworytem.  Mało tego, SS też powinien mieć wyłączone ataki krytyczne, bo inaczej będzie zadawał po ... 120k dmg max krytem, czyli zakładamy że nie można tego tankować, tylko liczymy  na to, że trafimy go śmiertelnym ( bo mamy 75k HP do zbicia w 24 atakach) i że on nie trafi nas z 2%, przy walce 5:1 dla SS. 
Całkiem możliwe że pokona go złodziej elf z przyzwoitym trako i 60,001 speeda.

Żeby zaproponować alternatywę to:

- Wyłączamy TK dla obu stron
- Wprowadzamy walkę z SS na zasadzie walki PVP. 
- Zmniejszamy odpowiednio statystyki SS,  (50k stat i 75k HP?  (potrzebujemy 54k dmg przy pełnym trafieniu. jakieś 50k Defa + Trafienie jakieś 63k ))  oraz rozważenie przedłużenia walki do np 48 tur, albo 96. ( wtedy można skalować inaczej SS) 
- Nie dajemy darmowych biletów na walki z SS. Proponuje zmniejszenie potrzebynych map do np. 10 i zlikwidowanie możliwości ich wyśnienia. ( To jest skladowa randomu)
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Strażnik Skarbu po nowemu - przez Nerph - 06-01-2021, 01:39
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Shade - 06-01-2021, 03:10
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez neherignus - 06-01-2021, 13:34
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Ponury Naebany Mistrzu - 07-01-2021, 23:38
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Nerph - 09-01-2021, 22:39
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Gafar - 09-01-2021, 23:21
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Nithrom - 10-01-2021, 22:19
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Shade - 11-01-2021, 00:41
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Merthezeer - 11-01-2021, 01:13
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez neherignus - 12-01-2021, 20:49
RE: Strażnik Skarbu po nowemu - przez Nerph - 13-01-2021, 19:43

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości