11-01-2021, 01:04
Tutaj zgodzę się z Zielem. Odrobina tego uniku, przynajmniej 2*lvl ułatwiła by początek, który na magu jest jednak wredny. Dodanie możliwości tworzenia kosturów też by się przydało.
Fajnie że trochę trochę podciągnięto elfa i człowieka na magu. Nowa wersja herosów też uczciwsza, inaczej gnomy miały by wyłączność.
Nerf na magach? Zdominowali IA? Nie po to ich wzmacniano żeby teraz ich osłabiać. Mag ma mniej uniku z eq i czarów co zresztą pisał Gafar. Mag wycina w 1 fazie, druga już taka rewelacyjna nie jest. Co z resztą można zobaczyć w ostatnich IA.
Tę zwiększone szybkości na mobach nie zabiją łucznika? Jego duże trafienie na nic się zda jak dysponuje słabszy unikiem, a w fazie expienia mag będzie wstanie zrobić bilans ataków 3do1. Można zwiększyć samego balora, ewentualnie bhaala o 50%.
Ograniczenie uniku złodzieja wampira ok, ale żeby całkowicie sprowadzić go do pvp to odstraszy graczy od grania jakimkolwiek złodziejem.
Fajnie że trochę trochę podciągnięto elfa i człowieka na magu. Nowa wersja herosów też uczciwsza, inaczej gnomy miały by wyłączność.
Nerf na magach? Zdominowali IA? Nie po to ich wzmacniano żeby teraz ich osłabiać. Mag ma mniej uniku z eq i czarów co zresztą pisał Gafar. Mag wycina w 1 fazie, druga już taka rewelacyjna nie jest. Co z resztą można zobaczyć w ostatnich IA.
Tę zwiększone szybkości na mobach nie zabiją łucznika? Jego duże trafienie na nic się zda jak dysponuje słabszy unikiem, a w fazie expienia mag będzie wstanie zrobić bilans ataków 3do1. Można zwiększyć samego balora, ewentualnie bhaala o 50%.
Ograniczenie uniku złodzieja wampira ok, ale żeby całkowicie sprowadzić go do pvp to odstraszy graczy od grania jakimkolwiek złodziejem.