21-01-2021, 13:06
NE wprowadza postać Czarnoksiężnika, który wygląda następująco:
*Bazowy przyrost 10 energii na reset
*Przyrost 0.3 energii na poziom
*+1 do inteligencji za 1 AP
*"Mroczna Magia" Każdy czar jakiego używa czarnoksiężnik staje się automatycznie przeklęty, przez co zadaje dodatkowe obrażenia w postaci Random 1 do poziom_postaci omijając pancerz przeciwnika(działa tylko przeciw innym postaciom)
Wyjaśnienia do czarnoksiężnika:
-Noszą szaty i kostur/laskę jak magowie, ale nie umagiczniają ich jak magowie.
-Trening INT i SW w szkole po 0.2 energii
-Przekleństwo działa jak trucizna łowcy.
W przeciwieństwie do maga nie posiadają:
-Premii do uniku per level, hp z many, bonusów rasowych (hobbit, krasnolud) z szat dla maga oraz stałego przelicznika szybkości (z AP) jak mag.
Co to oznacza w praktyce?
Dalej mamy grywalnych pięć ras: człowieka, elfa, krasnoluda, hobbita, elfa, przy czym mają oni 3.5/2.5 INT/SW, gdzie u magów jest to 3/3 INT/SW.
Możemy więc założyć, że czarnoksiężnik dużo chętniej będzie wspierał się laską, niż kosturem, co powinno umożliwić sprawniejsze wchodzenie na kolejne moby.
Niestety, w testówce niewielu graczy zdecydowało się wziąć czarnoksiężnika (co ciekawe, obecnie najwyżej w rankingu jest Merthezeer, który gra czarnoksiężnikiem - wampirem). Gracze narzekają głównie na brak możliwości umagiczniania przedmiotów, co uzależnia czarnoksiężnika od maga (zwracano również uwagę, że jest to średnio logiczne fabularnie) oraz na brak bonusu do uniku na poziom.
Sugeruję:
- dodanie możliwości umagiczniania czarnoksiężnikowi
- dodanie bonusu do uniku na poziomo, ale niższego niż u maga - przykładowo 3 na poziom.
*Bazowy przyrost 10 energii na reset
*Przyrost 0.3 energii na poziom
*+1 do inteligencji za 1 AP
*"Mroczna Magia" Każdy czar jakiego używa czarnoksiężnik staje się automatycznie przeklęty, przez co zadaje dodatkowe obrażenia w postaci Random 1 do poziom_postaci omijając pancerz przeciwnika(działa tylko przeciw innym postaciom)
Wyjaśnienia do czarnoksiężnika:
-Noszą szaty i kostur/laskę jak magowie, ale nie umagiczniają ich jak magowie.
-Trening INT i SW w szkole po 0.2 energii
-Przekleństwo działa jak trucizna łowcy.
W przeciwieństwie do maga nie posiadają:
-Premii do uniku per level, hp z many, bonusów rasowych (hobbit, krasnolud) z szat dla maga oraz stałego przelicznika szybkości (z AP) jak mag.
Co to oznacza w praktyce?
Dalej mamy grywalnych pięć ras: człowieka, elfa, krasnoluda, hobbita, elfa, przy czym mają oni 3.5/2.5 INT/SW, gdzie u magów jest to 3/3 INT/SW.
Możemy więc założyć, że czarnoksiężnik dużo chętniej będzie wspierał się laską, niż kosturem, co powinno umożliwić sprawniejsze wchodzenie na kolejne moby.
Niestety, w testówce niewielu graczy zdecydowało się wziąć czarnoksiężnika (co ciekawe, obecnie najwyżej w rankingu jest Merthezeer, który gra czarnoksiężnikiem - wampirem). Gracze narzekają głównie na brak możliwości umagiczniania przedmiotów, co uzależnia czarnoksiężnika od maga (zwracano również uwagę, że jest to średnio logiczne fabularnie) oraz na brak bonusu do uniku na poziom.
Sugeruję:
- dodanie możliwości umagiczniania czarnoksiężnikowi
- dodanie bonusu do uniku na poziomo, ale niższego niż u maga - przykładowo 3 na poziom.