Zastanówmy się nad proponowanymi statystykami bossów w evencie Bohatera oraz możliwymi modyfikacjami.
1) Zmiana z turówki na pvp wydaje mi się jak najbardziej sensowną, nie uważam też za konieczne sztucznego jej wydłużenia. Pozostaje tutaj do rozwikłania kwestia wspólnych ataków na bossa - jeżeli jesteśmy za tym, by wspólnie z kolegami atakować bossa, licząc na to, że to my zadamy ostatni cios, to obecna formuła jest ok. Jeżeli natomiast ma być to wyczyn wyłącznie indywidualny, konieczne będzie dodanie automatycznego leczenia [i naprawy eq] po każdej walce.
Drugim problemem jest tutaj kwestia krytyków, które według niektórych dodają element zbytniej losowości. Osobiście nie rezygnowałbym z krytyków, gdyż w ten sposób osłabiamy i tak już niezbyt mocnych strzelców, ale zablokowałbym tutaj zabójczego krytyka zamieniając go na krytyka 100%. Teoretycznie można by stworzyć osobną tabelę krytyków pod ten event, pytanie jak miałaby ona wyglądać.
2,3) Ogólnie podoba mi się idea punktów bohaterstwa, myślę nawet o możliwości wykorzystania ich w innych eventach. Można faktycznie wyłączyć możliwość wyśnienia fragmentów map w domku.
4) O ile ze statystykami drugiego bossa wszystko wydaje się być OK i jest on w realnym zasięgu postaci o wysokich umiejętnościach i obrażeniach, to obawiam się że boss numer 1 może być zbyt wielkim wyzwaniem dla tankujących. Dlatego też zastanowiłbym się nad obniżeniem mu statystyki obrażeń do 55k.
5) Uważam, że blokada ta nie jest niezbędna.
6) Z racji tego, że event zostanie gruntownie przebudowany, anulowałbym zakaz uczestnictwa w nim dla obecnych bohaterów.
Podsumowując:
1) wyłączenie śmiertelnego trafienia krytycznego i zastąpienie go krytykiem 100%
2,3) brak możliwości wyśnienia fragmentów map
4) Obniżenie SA pierwszego Bossa do 55k.
5) Brak blokady ustawionej na 180 dzień.
6) Bohaterowie mogą podchodzić do eventu.
Nerph napisał(a):Zmiana eventu bohatera zamiast pokonania obecnego SS'a trzeba będzie pokonać jednego z nieokreślonych jeszcze postaci.
I)Sposób walki
-Zwykła walka PvP
II) Sposób wejścia
-Dodanie Punktów Bohaterstwa 0/3
-Do walki z Bossem potrzeba wydać 1 punkt bohatera za 1 próbę.
III)Punkty bohaterstwa
Można zdobyć je w dwa sposoby:
->Zdobywając poziom 150/200/250 dostaje się 1 punkt Bohaterstwa
->Wymieniając 10 fragmentów map na 1 punkt Bohaterstwa
IV)Statystyki postaci:
których statystyki wynoszą:
Postać nr 1
Trafienie/Unik/Szybkość 75k
Obrażenia/Obrona/Punkty_życia 65k
postać nr 2
Trafienie/Unik/Szybkość 65k
Obrażenia/Obrona/Punkty_życia 75k
V)Czas rozpoczęcia
Od 180 dnia można próbować pokonać wybranego przeciwnika.
1) Zmiana z turówki na pvp wydaje mi się jak najbardziej sensowną, nie uważam też za konieczne sztucznego jej wydłużenia. Pozostaje tutaj do rozwikłania kwestia wspólnych ataków na bossa - jeżeli jesteśmy za tym, by wspólnie z kolegami atakować bossa, licząc na to, że to my zadamy ostatni cios, to obecna formuła jest ok. Jeżeli natomiast ma być to wyczyn wyłącznie indywidualny, konieczne będzie dodanie automatycznego leczenia [i naprawy eq] po każdej walce.
Drugim problemem jest tutaj kwestia krytyków, które według niektórych dodają element zbytniej losowości. Osobiście nie rezygnowałbym z krytyków, gdyż w ten sposób osłabiamy i tak już niezbyt mocnych strzelców, ale zablokowałbym tutaj zabójczego krytyka zamieniając go na krytyka 100%. Teoretycznie można by stworzyć osobną tabelę krytyków pod ten event, pytanie jak miałaby ona wyglądać.
2,3) Ogólnie podoba mi się idea punktów bohaterstwa, myślę nawet o możliwości wykorzystania ich w innych eventach. Można faktycznie wyłączyć możliwość wyśnienia fragmentów map w domku.
4) O ile ze statystykami drugiego bossa wszystko wydaje się być OK i jest on w realnym zasięgu postaci o wysokich umiejętnościach i obrażeniach, to obawiam się że boss numer 1 może być zbyt wielkim wyzwaniem dla tankujących. Dlatego też zastanowiłbym się nad obniżeniem mu statystyki obrażeń do 55k.
5) Uważam, że blokada ta nie jest niezbędna.
6) Z racji tego, że event zostanie gruntownie przebudowany, anulowałbym zakaz uczestnictwa w nim dla obecnych bohaterów.
Podsumowując:
1) wyłączenie śmiertelnego trafienia krytycznego i zastąpienie go krytykiem 100%
2,3) brak możliwości wyśnienia fragmentów map
4) Obniżenie SA pierwszego Bossa do 55k.
5) Brak blokady ustawionej na 180 dzień.
6) Bohaterowie mogą podchodzić do eventu.