Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hutnik - drobne poprawki
#5
Pozwolę sobie wyjść trochę poza te propozycje i podrzucić większe zmiany (chociaż tego co już zostało napisane). Oczywiście do ustalenia, czy ma sens tak modyfikować.

1. Zmiana kosztów tak. Ale Neherowe wyliczenia mają większy sens.

Moja propozycja - ceny zostawić takie same, ale dać możliwość wykupienia tylko poszczególnych funkcji huty. Chodzi o to, że nikt (albo nie słyszałam, aby ktoś to robił) nie używa sztabek brązu i mosiądzu. Po co więc je wykupywać? Ewentualnie dla entuzjastów innych rud, dać możliwość wykupienia również tych segmentów. Nie wiem jak to wygląda w kodzie, więc trudno mi stwierdzić, czy też zmiana będzie nadto problematyczna.

2. Przy sali ok. Mam obecnie 23k kryształów... a mam nieco okrojony skład graczy w erze testowej, więc realnie można na czas budowy sali taką ilość zdobyć.

A co z innymi budynkami? Mamy jeszcze istotne bardzo:
- Portal - Koszt: 6000000 sztuk złota, 25000 sztuk mithrilu oraz 200000 brył adamantium <- Portal zwykle stawiałam u siebie ciup przed Studnią lub po niej, właśnie ze względu na zasoby adamantium i długości ich zbierania. Jeśli rozbudowujemy hutnika, będzie to jeszcze trudniejsze. Proponuje zmniejszenie ilości adamantium do np. 20k brył, aby jednak dalej nie był to budynek do kupienia zbyt szybko i jednocześnie nie ucinać tak bardzo przez to hutnika.
- Studnia artezyjska - Koszt: 100000000 sztuk złota, 100000 sztuk mithrilu, 20000 kryształów, 20000 brył adamantium oraz 2000 kawałków meteorytu. -> tu znów mamy adamantium, ale myślę, że te 20k to można zostawić, aby budowanie studni dalej było wyzwaniem.

Wcześniej proponowałam, aby dorzucić więcej różnych surowców do stawiania budynków. Np zioła, chowańce, mikstury, drewno, rudy... tak, aby nie tylko górnicy byli do tego potrzebni. Klany zwykle starają się być wszechstronne i posiadać każdego rodzaju rzemieślnika, ale jeśli byłby to mniejszy klan - generuje potrzebe dogadania się z innymi klanami, czy organizacji brakujących surowców w inny sposób, co może urozmaicić grę. To propozycja póki co luźna. Jeśli uznacie, że ma sens, to mogę rozpisać dokładnie.

3. Tutaj nie mam uwag. Nie wiem do czego ten bless, ale niewiele rzemieślników korzysta z blessa, a on istnieje.

4. Tutaj też dla mnie ok.

Dodatkowo: 5. Uważam, że hutnik powinien otrzymywać więcej expa za wydobywanie rud. Widząc obecną pracę hutników, mają oni najniższy level ze wszystkich rzemieślników. Nawet niższy od zielarza, chociaż i oni chodzą jeszcze po górach. Domyślam się, że z czasem geolog będzie więcej rud przynosić i przez to więcej expa będzie wpadać. Ale mamy 3 tydzień, całkiem znośne ilości sztabek, a exp marny i musi zbijać energię górami. Można by zwiększyć ilość energii, którą zużyje i za to ilość expa. Wtedy hutnik szybciej zrezygnuje ze spacerów górskich. Niestety nie mam wyliczeń wpadającego expa, dlatego zostawiam propozycję również do negocjacji.


Wiadomości w tym wątku
Hutnik - drobne poprawki - przez Shade - 17-01-2021, 21:30
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez neherignus - 20-01-2021, 22:24
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Shade - 20-01-2021, 22:42
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Istis - 21-01-2021, 14:39
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Arana - 21-01-2021, 23:14
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Zielmitr - 22-01-2021, 04:18
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Cass - 22-01-2021, 13:58
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Istis - 22-01-2021, 21:22
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez neherignus - 22-01-2021, 23:17
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Shade - 23-01-2021, 00:18
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Arana - 24-01-2021, 02:22
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez neherignus - 25-01-2021, 13:27
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Shade - 25-01-2021, 13:50
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez neherignus - 26-01-2021, 15:40
RE: Hutnik - drobne poprawki - przez Shade - 28-01-2021, 01:48

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości