22-01-2021, 04:18
1) Obniżka się przyda czy finalnie wyjdzie 30% czy 50% taniej i tak będzie lżej.
2) Zgadzam się ze zmianą na kryształ w przedstawionej formie.
Co do innych budynków wstrzymałbym się. Studnia nie będzie problemem, a portal to dodatek.
3) Jak nie ma nic pilniejszego to można wprowadzić.
4) Można się pokusić o sposób wyświetlania podobny do zielarza, gdzie jest lista ile pól wykorzystano na co oraz ile już kwitnie.
5)Wstrzymałbym się raczej w oczekiwaniu na wyniki w NE. Nazwijmy, że era testowa przy takiej liczbie graczy i poziomu zasobów nie daje pełnego obrazu. Obecnie testujemy hutnika, nikt nie ma pewnej drogi oraz sprawdza różne rozwiązania. Widać moment gdzie hutnicy odpuścili góry, a zielarze biegali, stąd dysproporcja na czołówce koło 0.5-2 poziomów. Na surowce narzekać nie mogę, więc raczej Waszą opinię wolałbym poznać.
Poważnie zastanowiłbym się czy nie dodać mnożnika do wykopywanego surowca zależnie od rodzaju rudy. Chodzi o to, że na stałym wykopywaniu Hutnictwo/5 , bardziej opłaca się kopać żelazo, bo daje więcej doświadczenia niż takie samo kopanie miedzi.
stąd by wyrównać wtedy za 1 punkt energii powinniśmy wykopywać
Miedź=Hutnictwo/5 razy 2,5
Cynk= Hutnictwo/5 razy 1,(6)
Cyna= Hutnictwo/5 razy 1,25
Żelaza=Hutnictwo/5
2) Zgadzam się ze zmianą na kryształ w przedstawionej formie.
Co do innych budynków wstrzymałbym się. Studnia nie będzie problemem, a portal to dodatek.
3) Jak nie ma nic pilniejszego to można wprowadzić.
4) Można się pokusić o sposób wyświetlania podobny do zielarza, gdzie jest lista ile pól wykorzystano na co oraz ile już kwitnie.
5)Wstrzymałbym się raczej w oczekiwaniu na wyniki w NE. Nazwijmy, że era testowa przy takiej liczbie graczy i poziomu zasobów nie daje pełnego obrazu. Obecnie testujemy hutnika, nikt nie ma pewnej drogi oraz sprawdza różne rozwiązania. Widać moment gdzie hutnicy odpuścili góry, a zielarze biegali, stąd dysproporcja na czołówce koło 0.5-2 poziomów. Na surowce narzekać nie mogę, więc raczej Waszą opinię wolałbym poznać.
Poważnie zastanowiłbym się czy nie dodać mnożnika do wykopywanego surowca zależnie od rodzaju rudy. Chodzi o to, że na stałym wykopywaniu Hutnictwo/5 , bardziej opłaca się kopać żelazo, bo daje więcej doświadczenia niż takie samo kopanie miedzi.
stąd by wyrównać wtedy za 1 punkt energii powinniśmy wykopywać
Miedź=Hutnictwo/5 razy 2,5
Cynk= Hutnictwo/5 razy 1,(6)
Cyna= Hutnictwo/5 razy 1,25
Żelaza=Hutnictwo/5