Dobra, to po kolei:
Mag ma 3/3 INT/SW, Czarnoksiężnik 3.5/2.5.
Bhaal ma 22k SA, 20k obrony.
Wchodzimy na niego na 225 poziomie, z laską 9k oraz bonusem do defa na poziomie 180.
Ubieramy krasnoludzką szatę maga z 2k defa.
22000 - 9000x1,5 - 180 - 2000 = 6320
Na 20k defa bhaala mag potrzebuje 20000/3/1,5 = 4444 AP
Na 20k defa bhaala czarnoksiężnik potrzebuje 20000/3,5/1,5 = 3810 AP
Na 8320 SA bhaala mag potrzebuje 6320/3/1,5 = 1404 AP
Na 8320 SA bhaala czarnoksiężnik potrzebuje 6320/2,5/1,5= 1685 AP
4444+1404=5848
3810+1685=5495
5848-5495=353 AP na korzyść czarnoksiężnika, wraz z wydawaniem kolejnych AP na inteligencję zyskujemy coraz to lepsze trafienie/obrażenia względem maga.
Pomijam tutaj kwestię trenowania SW, co jest niezłym dealem.
Na chwilę obecną mag jest klasą, która może wygrać IA.
Czarnoksiężnik to mag o większym trafieniu/dmg, ale z gorszym unikiem. Czy sposobem na jego promowanie jest dorzucenie mu x kosmicznych bonusów, mógł zdominować metagame i za erę będziemy myśleć, jak tu go osłabić? Moim zdaniem nie sztuką jest zrobić postać 'taki lepszy mag', tylko postać RC o innym podejściu do gry. Analogicznie strzelec mógłby narzekać na uniki milcząc w kwestii trafienia.
Mag ma 3/3 INT/SW, Czarnoksiężnik 3.5/2.5.
Bhaal ma 22k SA, 20k obrony.
Wchodzimy na niego na 225 poziomie, z laską 9k oraz bonusem do defa na poziomie 180.
Ubieramy krasnoludzką szatę maga z 2k defa.
22000 - 9000x1,5 - 180 - 2000 = 6320
Na 20k defa bhaala mag potrzebuje 20000/3/1,5 = 4444 AP
Na 20k defa bhaala czarnoksiężnik potrzebuje 20000/3,5/1,5 = 3810 AP
Na 8320 SA bhaala mag potrzebuje 6320/3/1,5 = 1404 AP
Na 8320 SA bhaala czarnoksiężnik potrzebuje 6320/2,5/1,5= 1685 AP
4444+1404=5848
3810+1685=5495
5848-5495=353 AP na korzyść czarnoksiężnika, wraz z wydawaniem kolejnych AP na inteligencję zyskujemy coraz to lepsze trafienie/obrażenia względem maga.
Pomijam tutaj kwestię trenowania SW, co jest niezłym dealem.
Na chwilę obecną mag jest klasą, która może wygrać IA.
Czarnoksiężnik to mag o większym trafieniu/dmg, ale z gorszym unikiem. Czy sposobem na jego promowanie jest dorzucenie mu x kosmicznych bonusów, mógł zdominować metagame i za erę będziemy myśleć, jak tu go osłabić? Moim zdaniem nie sztuką jest zrobić postać 'taki lepszy mag', tylko postać RC o innym podejściu do gry. Analogicznie strzelec mógłby narzekać na uniki milcząc w kwestii trafienia.