24-01-2021, 13:41
Podpisuję się wszystkimi 4 kopytami pod twierdzeniem Hastina, że jest to klasa zrobiona na kolanie Teoretyczna trutka, która nie ma praktycznie żadnego zastosowania jest useless, jedyne co go wybija, to lepsze AP do inta kosztem gorszego sw, ale nie jest ono tragiczne w dobie lasek. Brak pełnego uniku od początku na arenie to jak zauważył Zieltmir kwestia wygody i przyzwyczajeń. Nie szedłbym w to, że skoro to jest "mag, ale inny", to dawać mu jak najwięcej rzeczy, które ma mag, ale na tyle, by nadal był "innym magiem". Dajmy mu coś unikatowego, własne mechaniki inne niż useless kalka trutki.
Natomiast możliwość umagów u niego absolutnie nic nie zmieni i jest to obojętne, czy będzie mógł je robić, czy nie, mag w klanie na spokojnie może ogarnąć i kostury i eq dla wojów, jeżeli podchodzi z głową do umagów i wie, kiedy opłaca mu się coś strugać. Ale jak już wspomniano- woj też jest zależny od innych profesji, żeby mieć ekwipunek, to czemu i czarnoksiężnik ma nie mieć takiego ograniczenia. Jeżeli miałoby to wchodzić, to wrzuciłbym ograniczenie w postaci niemożliwości umagiczniania ekwipunku, by robił tylko kostury/laski.
Moja propozycja jest taka, żeby dostał cechę "aura strachu" dająca to, że za każdy unik w PvP zwiększała się jego szansa na trafienie/unik o 0,5-1%. Da to nowy typ buildu z własną unikatową mechaniką, do którego będzie można podejść w nietypowy sposób i kombinować, jak z tego bonusu skorzystać, jaka będzie do tego najlepsza.
Natomiast możliwość umagów u niego absolutnie nic nie zmieni i jest to obojętne, czy będzie mógł je robić, czy nie, mag w klanie na spokojnie może ogarnąć i kostury i eq dla wojów, jeżeli podchodzi z głową do umagów i wie, kiedy opłaca mu się coś strugać. Ale jak już wspomniano- woj też jest zależny od innych profesji, żeby mieć ekwipunek, to czemu i czarnoksiężnik ma nie mieć takiego ograniczenia. Jeżeli miałoby to wchodzić, to wrzuciłbym ograniczenie w postaci niemożliwości umagiczniania ekwipunku, by robił tylko kostury/laski.
Moja propozycja jest taka, żeby dostał cechę "aura strachu" dająca to, że za każdy unik w PvP zwiększała się jego szansa na trafienie/unik o 0,5-1%. Da to nowy typ buildu z własną unikatową mechaniką, do którego będzie można podejść w nietypowy sposób i kombinować, jak z tego bonusu skorzystać, jaka będzie do tego najlepsza.