09-02-2021, 00:01
W pierwszych dniach ery raczej nikt nie ma czasu na omawianie projektu, który i tak nie wejdzie od ręki. Całe wieczory spędzam nad klanem... Pewnie tak do postawienia sali, a potem znów przy studni. Więc nie ma się co dziwić, że tutaj przycichło. Ale niebawem znów zacznie się dziać - na pewno.
Co do tego pomysłu - poprawa przesyłania rzeczy/surowców jest wręcz konieczna! To zmora wszystkich - zarówno rzemieślników, jak i walczących. Już bez wtyczki z tego wątku nie wyobrażam sobie gry.
Nie wiem jednak czy każda z propozycji jest sensowna. Dobrze byłoby gdyby Nerph (a może i Neher) się wypowiedzieli, co do możliwości wprowadzenia. Najsensowniej byłoby wprowadzić zmianę tak jak we wtyczce, gdzie można łatwo przesłać rzeczy z ekwipunku i bogactw. Za pomocą checkboxów zaznaczyć co chcemy wybrać, a następnie na dole "oddaj do klanu"/"oddaj do gracza..."/ "sprzedaj zaznaczone". I ten sam mechanizm powtórzyć w klanie (checkboxy i "oddaj do gracza") - jak jest teraz w klanowej zagrodzie chowańców. Ale czy to łatwe do zmiany - nie wiem. Wtedy nie trzeba byłoby bawić się w sortowanie w banku czy w klanie ("przekazać do klanu") - to by mogło zostać bez zmian.
W kupowaniu przedmiotów w sklepach również ten sam mechanizm checkboxów i ilości, a na dole "kup", czy coś w tym stylu?
Chodzi o to, aby opracować system, który nie będzie kosztować Nerpha wielu godzin pracy (bo zmiany w wielu miejscach i wszędzie coś innego) i ewentualnym stworzeniu przy tym bugów.
Jakiś spec od programowania mógłby się wypowiedzieć?
Co do tego pomysłu - poprawa przesyłania rzeczy/surowców jest wręcz konieczna! To zmora wszystkich - zarówno rzemieślników, jak i walczących. Już bez wtyczki z tego wątku nie wyobrażam sobie gry.
Nie wiem jednak czy każda z propozycji jest sensowna. Dobrze byłoby gdyby Nerph (a może i Neher) się wypowiedzieli, co do możliwości wprowadzenia. Najsensowniej byłoby wprowadzić zmianę tak jak we wtyczce, gdzie można łatwo przesłać rzeczy z ekwipunku i bogactw. Za pomocą checkboxów zaznaczyć co chcemy wybrać, a następnie na dole "oddaj do klanu"/"oddaj do gracza..."/ "sprzedaj zaznaczone". I ten sam mechanizm powtórzyć w klanie (checkboxy i "oddaj do gracza") - jak jest teraz w klanowej zagrodzie chowańców. Ale czy to łatwe do zmiany - nie wiem. Wtedy nie trzeba byłoby bawić się w sortowanie w banku czy w klanie ("przekazać do klanu") - to by mogło zostać bez zmian.
W kupowaniu przedmiotów w sklepach również ten sam mechanizm checkboxów i ilości, a na dole "kup", czy coś w tym stylu?
Chodzi o to, aby opracować system, który nie będzie kosztować Nerpha wielu godzin pracy (bo zmiany w wielu miejscach i wszędzie coś innego) i ewentualnym stworzeniu przy tym bugów.
Jakiś spec od programowania mógłby się wypowiedzieć?