11-04-2021, 22:58
Jeżeli tak na to spojrzeć... to wyrzućmy immunitet? Każdy się może wskrzeszać bez problemu... umieranie co godzinę przez tydzień nowej ery na pewno jest zabawne i bardzo ekonomiczne. Walczący się ucieszą, że mogą sobie ponabijać na rzemieślnikach levele, złodzieje zdobędą złoto - pozbędziemy się dyskryminacji.
A tak serio - największa ilość ataków jest na początku ery. Walczące postaci wbijają na tym pierwsze levele, choć nie każdy obiera tę drogę... Potem jest ataków mniej, ale są równie mało przyjemne. Bo rzemieślnik (np. taki hodowca) wbije szybko levele i zabijając taką osobę można zyskać na prawdę super exp, co prowokuje do uśmiercania co reset. Życie... zwłaszcza, że rzemieślnik nie "odda".
Rasa wampirów co erę jest najrzadziej wybierana w klasie rzemieślniczej. W tej erze mamy aż 5 takich osób. To, że ma mało bonusów rzemieślniczych to spory minus. To, że trzeba wybrać - czy gryzienie wampira (czyli jedyny jego smaczek), czy możliwość śmierci w każdym momencie i okradanie w czasie "pracy" rzemieślnika (więc co chwila trzeba złoto chować) - to słaby wybór. Nic dziwnego, że gracze wolą mieć spokój, wziąć immunitet... i rasę bez gryzienia, a za to z lepszym bonusem rasowym.
Według mnie, w ogóle powinno się zbuffować wampira pod względem rzemieślniczym... ale to spory krok, wymagający wielu testów. Tutaj proponuję tylko lekką zmianę, przez którą być może kilka osób więcej zdecyduje się na wybranie tej rasy.
A tak serio - największa ilość ataków jest na początku ery. Walczące postaci wbijają na tym pierwsze levele, choć nie każdy obiera tę drogę... Potem jest ataków mniej, ale są równie mało przyjemne. Bo rzemieślnik (np. taki hodowca) wbije szybko levele i zabijając taką osobę można zyskać na prawdę super exp, co prowokuje do uśmiercania co reset. Życie... zwłaszcza, że rzemieślnik nie "odda".
Rasa wampirów co erę jest najrzadziej wybierana w klasie rzemieślniczej. W tej erze mamy aż 5 takich osób. To, że ma mało bonusów rzemieślniczych to spory minus. To, że trzeba wybrać - czy gryzienie wampira (czyli jedyny jego smaczek), czy możliwość śmierci w każdym momencie i okradanie w czasie "pracy" rzemieślnika (więc co chwila trzeba złoto chować) - to słaby wybór. Nic dziwnego, że gracze wolą mieć spokój, wziąć immunitet... i rasę bez gryzienia, a za to z lepszym bonusem rasowym.
Według mnie, w ogóle powinno się zbuffować wampira pod względem rzemieślniczym... ale to spory krok, wymagający wielu testów. Tutaj proponuję tylko lekką zmianę, przez którą być może kilka osób więcej zdecyduje się na wybranie tej rasy.