27-04-2021, 14:39
Jako, że event kowala w praktyce ogranicza się do wykucia określonej zbroi (miecz raczej mają wszyscy ^^), to najprościej byłoby zredukować ten event do właśnie wykucia takiej zbroi i wtedy automatycznie odpalać przy wykuciu takowej i blokować za pomocą jakiejś flagi, żeby event nie odpalał się wielokrotnie.
Ewentualnie możnaby w kuźni, domu cechowym czy jakimkolwiek innym budynku, który z logicznego punktu widzenia mógłby do tego pasować, jakiś pokój w którym kowale oddawaliby określone przedmioty na ten event (obecnie miecz + zbroję, chociaż przy takim rozwiązaniu proponowałbym to rozszerzyć do całego kompletu - zbroja, miecz, tarcza, nagolenniki i hełm).
Do takiego rozwiązania przydałoby się jeszcze dodać jakieś pole do wykuwanych przedmiotów (mogłoby być jawne... wtedy biegalibyśmy w zbroi wykutą przez kowala Aranę Dracarys albo ukryte, wtedy wizualnie nic by się nie zmieniło) informujące o ID wykonawcy - przedmiot mógłby być przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy ID wykonawcy zgadzałoby się z ID przekazującego. Chociaż wydaje mi się, że opcja z raportowaniem o której wspomniał Nerph realizuje podobną funkcjonalność.
Ewentualnie możnaby w kuźni, domu cechowym czy jakimkolwiek innym budynku, który z logicznego punktu widzenia mógłby do tego pasować, jakiś pokój w którym kowale oddawaliby określone przedmioty na ten event (obecnie miecz + zbroję, chociaż przy takim rozwiązaniu proponowałbym to rozszerzyć do całego kompletu - zbroja, miecz, tarcza, nagolenniki i hełm).
Do takiego rozwiązania przydałoby się jeszcze dodać jakieś pole do wykuwanych przedmiotów (mogłoby być jawne... wtedy biegalibyśmy w zbroi wykutą przez kowala Aranę Dracarys albo ukryte, wtedy wizualnie nic by się nie zmieniło) informujące o ID wykonawcy - przedmiot mógłby być przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy ID wykonawcy zgadzałoby się z ID przekazującego. Chociaż wydaje mi się, że opcja z raportowaniem o której wspomniał Nerph realizuje podobną funkcjonalność.