28-07-2021, 23:15
(28-07-2021, 20:45)Arana napisał(a):(08-07-2021, 14:24)Shade napisał(a): Tak i tak.
Edit: skoro już przy oczywistościach, to może naprawa błędu z ostatnimi strzałami u łucznika?
A co to dokładnie za błąd?
Kołczany mają określoną pojemność. Co walkę od liczby strzał w kołczanie odpisywana jest liczba strzał zużytych podczas walki. Czyli przykładowo mamy 100 strzał, wystrzelimy 15, zostaje 85. Bug pojawia się w sytuacji, gdy w kołczanie zostaje mniej strzał, niż chcemy wystrzelić w trakcie walki - wówczas po walce zostajemy z taką samą liczbą strzał, jak przed nią. Czyli jeśli zostaną nam 3 strzały, wystrzelimy je w trakcie walki i nie zabijemy nimi przeciwnika, to o ile w trakcie walki faktycznie użyjemy 3 strzał i do końca pojedynku pozostaną nam uniki, to po walce dalej będziemy mieli te 3 strzały - nie zostaną one wyzerowane. W praktyce jeśli gracz kilka po kilkadziesiąt walk i nie przyuważy momentu, gdy kończą mu się strzały, może stoczyć kilkadziesiąt-kilkaset nierozstrzygniętych walk. W poprawnie działającej wersji strzały normalnie zerowałyby się i gracz nie mógłby przystąpić do kolejnej walki bez kołczanu.