29-07-2021, 19:55
Co do propozycji:
Hobbit : ok
Po grze hobbitem wojownikiem powiedziałbym, że to kombinacja hobbita-złodzieja jest mocniejsza. Statystyki te same(0,5 apka do szybkości wychodzi podobnie do 10% do szybkości ataku złodzieja w PvP), a zabójczy i większy unik lepiej mi w przeszłości służyły niż niepewny blok oraz większa szansa na krytyka.
Człowiek: Wszystkie wymienione bonusy czy wybrane z nich? Dla maga też? (kwestia czy przelicza też obronę z SW?)
W zależności co zostałoby paladynowi jako paladynowi, to moglibyśmy go nie zobaczyć, bo trochę apków oraz lepszy bless mógłby nie wygrać z innymi klasami, gdzie dostaje dodatkowe + do statystyk/PvP.
Krasnolud: -0,5 do wytki dla kraś/barba i -1500 hp ogółem dla krasia?
Kraś barb dostanie coś innego w zamian czy nie ma bonusu do statystyk jak wilkołak? Sama ta zmiana to jakieś 2-5,5k obrony w plecy dla Krasia + trochę hp. Da się odrobić część straty zmieniając treningi na balora z siłki na wytkę, ale hp nie odzyskają.
Nerf rozumiem, ale raczej byłbym za traci coś, zyskuje gdzieś indziej. Bo w kwestii wyników to kraś/barb od er siedzi w topkach I/II/III fazy, gdzie w III to kwestia odpowiednich drabinek.
Wilkołak: Preferowałbym wybrany trening za 0.3. Ma za mało statystyk by optymalnie robić balora lub zbyt czytelny sufit obrony, by odnawianie hp co rundę się przydalo.
Jaszczuroczłek: To łowca ma mieć podniesioną trutkę czy jaszczur jako rasa? Podniesienie Hp by zamienił się miejscami z obecnym kraś/barbem?
Elf/Czarnoksiężnik: Masz na myśli, że dostaje z ekwipunku 20% więcej czyli zamiast 1k->1,2k czy po prostu mocniej umagicznia przedmioty, ale limity są te same?
Szybkość jak u maga elfa.
Łowca: spoko.
Brakujące
Wampir: znerfiłbym go. W moim odczuciu jest przynajmniej drugą najsilniejszą rasą zaraz za krasiem, różniąc się łatwością gry lub wymaganiami czasowymi. Mała próbka graczy ładnie przykrywa jak silny jest. Nie mówię o potężnych nerfach, coś z cyklu:
-Ograniczyć expa z gryzienia
-brak wskrzeszania się bez straty expa
-lekki nerf wampiryzmu lub brak bonusu do trafienia w PvM
Wampir ma gorsze statystyki do expienia, ale ilość jego bonusów pozwalają mu to omijać dosyć długo.
Czarnoksiężnik: hp z many? Stawiam, że to brak autoleczenia maga najbardziej boli chętnych na czarnoksiężnika, a przyzwyczajonych do gry magiem.
Hobbit : ok
Po grze hobbitem wojownikiem powiedziałbym, że to kombinacja hobbita-złodzieja jest mocniejsza. Statystyki te same(0,5 apka do szybkości wychodzi podobnie do 10% do szybkości ataku złodzieja w PvP), a zabójczy i większy unik lepiej mi w przeszłości służyły niż niepewny blok oraz większa szansa na krytyka.
Człowiek: Wszystkie wymienione bonusy czy wybrane z nich? Dla maga też? (kwestia czy przelicza też obronę z SW?)
W zależności co zostałoby paladynowi jako paladynowi, to moglibyśmy go nie zobaczyć, bo trochę apków oraz lepszy bless mógłby nie wygrać z innymi klasami, gdzie dostaje dodatkowe + do statystyk/PvP.
Krasnolud: -0,5 do wytki dla kraś/barba i -1500 hp ogółem dla krasia?
Kraś barb dostanie coś innego w zamian czy nie ma bonusu do statystyk jak wilkołak? Sama ta zmiana to jakieś 2-5,5k obrony w plecy dla Krasia + trochę hp. Da się odrobić część straty zmieniając treningi na balora z siłki na wytkę, ale hp nie odzyskają.
Nerf rozumiem, ale raczej byłbym za traci coś, zyskuje gdzieś indziej. Bo w kwestii wyników to kraś/barb od er siedzi w topkach I/II/III fazy, gdzie w III to kwestia odpowiednich drabinek.
Wilkołak: Preferowałbym wybrany trening za 0.3. Ma za mało statystyk by optymalnie robić balora lub zbyt czytelny sufit obrony, by odnawianie hp co rundę się przydalo.
Jaszczuroczłek: To łowca ma mieć podniesioną trutkę czy jaszczur jako rasa? Podniesienie Hp by zamienił się miejscami z obecnym kraś/barbem?
Elf/Czarnoksiężnik: Masz na myśli, że dostaje z ekwipunku 20% więcej czyli zamiast 1k->1,2k czy po prostu mocniej umagicznia przedmioty, ale limity są te same?
Szybkość jak u maga elfa.
Łowca: spoko.
Brakujące
Wampir: znerfiłbym go. W moim odczuciu jest przynajmniej drugą najsilniejszą rasą zaraz za krasiem, różniąc się łatwością gry lub wymaganiami czasowymi. Mała próbka graczy ładnie przykrywa jak silny jest. Nie mówię o potężnych nerfach, coś z cyklu:
-Ograniczyć expa z gryzienia
-brak wskrzeszania się bez straty expa
-lekki nerf wampiryzmu lub brak bonusu do trafienia w PvM
Wampir ma gorsze statystyki do expienia, ale ilość jego bonusów pozwalają mu to omijać dosyć długo.
Czarnoksiężnik: hp z many? Stawiam, że to brak autoleczenia maga najbardziej boli chętnych na czarnoksiężnika, a przyzwyczajonych do gry magiem.