Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zmiany w balansie ras/klas - podsumowanie IA
#8
wzór na barba działa tak, że w poszczególnych widełkach z danego poziomu dostajesz za nie odpowiedni mnożnik i potem się to sumuje.

O bohaterze była mowa już przed NE, że będzie to randomowy event i dokładnie tak się to skończyło. Dlatego też wrzucałem tutaj propozycję zrobienia całej linii fabularnej pod SSa, żeby klany musiały się jakoś wysilić i postać idąca na bohatera musiała iść pod niego, a nie machnąć IA i przy okazji SSa.

Dlatego przy czarnoksiężniku nie daję sztywnych wartości i z takim założeniem musiałby ktoś prowadzić specyficznie postać pod bardzo wysoki unik i jak najlepszy bilans ataków, żeby to miało ręce i nogi. Inna opcja to zmienić działanie przeklętej magii tak, że każdy unik zadaje dmg w wysokości tego, co jest obecnie, nadal wymaga mocnego uniku i niezłego bilansu, by zadziałało, a nie będzie też zbyt op, bo nie zabijesz tym raczej każdego.

Cofnięcie zmian w szybkości mobów na arenie? Zdecydowanie tak, na amo mamy zbyt wiele uniku i ta zmiana chociaż trochę go ograniczy. Jeżeli można było wyciągać ~24k szybkości i nadal ekspić na bhaalach z bilansem 5:1, to tak trochę słabo.


Hobbit/gnom- stały bonus, jakaś średnia tego, co mogli łapać obecnie. Postaram się to rozpisać i wtedy powiem coś więcej Smile


Wiadomości w tym wątku
RE: zmiany w balansie ras/klas - podsumowanie IA - przez Nithrom - 08-08-2021, 00:08

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości