27-08-2021, 21:00
1. Tak ataku, jak broń/łuk/strzałki
2. Bez ograniczeń, kwestia wykonania (wyglądu) czy to będą dodatkowe 3 miejsca w obrazku ekwipunku, czy coś na zasadzie napisu "biżuteria" i kliknięcie gdzie się zakłada. Rzemieślnicy mogą dzisiaj ubierać ekwipunek tak samo pierścienie/naszyjnik. + magowie powinni móc.
3. Można, tak samo 2x do obrony. Tutaj nie chodziło mi o "mechanikę talizmanów" bo nie mnożą statystyk, tylko kwestii wyglądu w ekwipunku lub sposobie zakładania/zdejmowania. ( miejsce jest ograniczone chodzi o załącznik)
4. Wpływ, zależnie czy wejdą zmiany obok z potworkiem 425, bo nowy ekwipunek bardziej przesuwa graczy w jego stronę. (Kwestia statystyk Atak/obrona)
Z perspektywy samych przedmiotów, są różne kombinacje statystyk, które się otrzymuje:
Golemki pewnie grałyby 2x obrona + naszyjnik do szybkości
Umiejkowe tanki różne kombinacje obrona lub unik + Szybkość lub trafienie
Pół tanki w zależności na kogo to obrona + szybkość lub ofensywnie Unik + traf lub szybkość
Tutaj umiejkowcy raczej traf/unik, chociaż na część tanków próbować będą defować lub wolniejsi grać szybkość by zbić ilość ataków.
W samych przedmiotach raczej lekkie wskazanie na tanków bym dał, bo zawsze wykorzystają obronę, trafienie lub szybkość zawsze jest w cenie. Z drugiej strony samo eq pozwoli na granie większej ilości ras łowców, które obecnie przez braki defa są w szarej strefie. Tak samo część kombinacji nie będzie miało przestojów ergo lepsze tempo.
Tak jak obrona jest lepsza od ataku 4 vs 2, to Unik wychodzi tylko ciut lepiej, bo tutaj im większe liczby tym bardziej traf/unik się rozjeżdża co nie zmienia faktu, iż trochę nam go podreperuje i zmniejszy nacisk w akademiach/expieniu na mocny unik lub mocniejsze w unikach kombinacje(hobbit/złodziej).
2. Bez ograniczeń, kwestia wykonania (wyglądu) czy to będą dodatkowe 3 miejsca w obrazku ekwipunku, czy coś na zasadzie napisu "biżuteria" i kliknięcie gdzie się zakłada. Rzemieślnicy mogą dzisiaj ubierać ekwipunek tak samo pierścienie/naszyjnik. + magowie powinni móc.
3. Można, tak samo 2x do obrony. Tutaj nie chodziło mi o "mechanikę talizmanów" bo nie mnożą statystyk, tylko kwestii wyglądu w ekwipunku lub sposobie zakładania/zdejmowania. ( miejsce jest ograniczone chodzi o załącznik)
4. Wpływ, zależnie czy wejdą zmiany obok z potworkiem 425, bo nowy ekwipunek bardziej przesuwa graczy w jego stronę. (Kwestia statystyk Atak/obrona)
Z perspektywy samych przedmiotów, są różne kombinacje statystyk, które się otrzymuje:
Golemki pewnie grałyby 2x obrona + naszyjnik do szybkości
Umiejkowe tanki różne kombinacje obrona lub unik + Szybkość lub trafienie
Pół tanki w zależności na kogo to obrona + szybkość lub ofensywnie Unik + traf lub szybkość
Tutaj umiejkowcy raczej traf/unik, chociaż na część tanków próbować będą defować lub wolniejsi grać szybkość by zbić ilość ataków.
W samych przedmiotach raczej lekkie wskazanie na tanków bym dał, bo zawsze wykorzystają obronę, trafienie lub szybkość zawsze jest w cenie. Z drugiej strony samo eq pozwoli na granie większej ilości ras łowców, które obecnie przez braki defa są w szarej strefie. Tak samo część kombinacji nie będzie miało przestojów ergo lepsze tempo.
Tak jak obrona jest lepsza od ataku 4 vs 2, to Unik wychodzi tylko ciut lepiej, bo tutaj im większe liczby tym bardziej traf/unik się rozjeżdża co nie zmienia faktu, iż trochę nam go podreperuje i zmniejszy nacisk w akademiach/expieniu na mocny unik lub mocniejsze w unikach kombinacje(hobbit/złodziej).