08-09-2021, 10:44
Obecnie kowal i stolarz za zepsuty eq dostają 0 PD i niewielką liczbę umiejętności. W efekcie powstaje konflikt interesów między rzemieślnikami z ambicjami na event oraz walczącymi, którzy potrzebują dobrego ekwipunku.
Proponuję, by dostawali one taką samą liczbę umiejętności niezależnie od sukcesu/porażek, przy zachowaniu 0 PD przy porażce - podobnie, jak działa alchemik.
Dodam, że alchemik jest premiowany za przejście na wyższy poziom mikstury, gdzie kowalowi i stolarzowi de facto opłaca się kuć/strugać przedmioty na pierwszym poziomie.
Proponuję, by dostawali one taką samą liczbę umiejętności niezależnie od sukcesu/porażek, przy zachowaniu 0 PD przy porażce - podobnie, jak działa alchemik.
Dodam, że alchemik jest premiowany za przejście na wyższy poziom mikstury, gdzie kowalowi i stolarzowi de facto opłaca się kuć/strugać przedmioty na pierwszym poziomie.