Autorem projektu jest Tsabrak.
Projekt zawiera następujące propozycje:
Zmiana systemu liczenia ataków z progowego na proporcjonalny (gdzie punktem odniesienia jest szybkość w walce wolniejszego gracza).
Zmiana dotyczy zarówno PvP, jak i PvE.
W dalszym ciągu obowiązuje górny limit 120 ataków na walkę.
Projekt zawiera następujące propozycje:
Zmiana systemu liczenia ataków z progowego na proporcjonalny (gdzie punktem odniesienia jest szybkość w walce wolniejszego gracza).
Zmiana dotyczy zarówno PvP, jak i PvE.
W dalszym ciągu obowiązuje górny limit 120 ataków na walkę.
Cytat:Problem: Obecnie aby określić ilość ataków mamy takie czy inne progi, ostatnio często zmieniane, zwiększanie ich lub zmniejszanie nie zmieni problemu - w skrajnym przypadku za 1 szybkości ktoś otrzyma potencjalnie 24 ataki.
Cel: Eliminacja powyższego problemu, tak aby każdy punkt szybkości miał znaczenie, i potencjalnie ma szansę dać nam 1 atak więcej ( ale np. w 20 rundzie a nie co rundę).
Krok 0. W walce miedzy dwoma graczami szybkość w walce wolniejszego z nich przyjmujemy jako koszt ataku.
Krok 1. Na początku każdej tury wyliczana jest szybkość torowa dla szybszej postaci poprzez dodanie do szybkości torowej z poprzedniej tury szybkości w walce. W przypadku tury 0 ( tury w walce numerowane są od 0) szybkości torowa jest równa szybkości w walce.
Krok 2. Atak ma szybsze postać. Po ataku od szybkości torowej odejmowany jest koszt ataku( z kroku 0).
Krok 3. Powtarzany jest krok 2 do momentu aż szybkość torowa będzie mniejsza od kosztu ataku, lub też postać wykona 5 ataków.
Krok 4. Atak ma wolniejsza postać Krok 5. Wracamy do kroku 1.
Pojęcia:
Szybkość w walce (SW) - szybkość widoczna w karcie postaci ( uwzględnia ona wszystkie premie).
Szybkość Turowa (ST) - obecna szybkość w walce potrzebna ( do wyliczania ataku szybszej postaci).
Koszt ataku (KA) - ile szybkości kosztuje jeden atak w turze.
Przykład:
SW1 = 10000
SW2 = 3000
W takim przypadku:
KA = 3000
Tura 0.
Atak gracza 1
ST = ST - KA
ST = 10 000 - 3 000= 7 000
Atak gracza 1
ST = ST - KA
ST = 4 000
Atak gracza 1
ST = ST - KA
ST = 1000
Atak gracza 2
Tura 1
ST = ST1 + SW1
ST = 1000+10000=11000
3 ataki gracza 1
1 atak gracza 2
Tura 2
ST = 12000
4 ataki gracza 1
1 atak gracza 2
Tura 3
ST = 10 000