05-05-2024, 14:10
I. Event herosa.
W związku ze zmianą wzoru na AP proponuję następujące zmiany.
1. Usunięcie PD za kradzież złodziejom.
2a. Zmianę startowych UB na:
Człowiek 5WB 5ST 5RC
Krasnolud 5WB 5RC
Elf 5ST 5RC
Gnom 5RC
Hobbit 5ST 5RC
Jaszczur 5WB 5ST
Wilkołak 5WB 5ST
Wampir 5WB
Sumarycznie:
5x WB
5x ST
5x RC
2b.
Można też pomyśleć o lekkim przyśpieszeniu WB tak, by nie wbijali eventu prawie dobę po strzelcach, wówczas startowe WB dla wyżej wymienionych ras wynosiłoby 10.
3. Ponowne umożliwienie zdobycia herosa przedstawicielom tej samej rasy.
II Event bohatera.
Zasadniczo, to event jeszcze się nie rozstrzygnął, zastanowiłbym się natomiast nad dodaniem poszczególnym rasom/klasom bonusów sprawiających, że przewaga hobbita czarnoksiężnika nie będzie tak jednoznaczna.
Przykładowo: dodanie łowcy możliwości wyboru demonów jako wroga rasowego; dodanie krasnoludom 10% redukcji obrażeń od demonów.
lub
W momencie rozpoczęcia eventu kowale i stolarze dostają możliwość odnalezienia w podziemiach planów pozwalających na stworzenie ekwipunku na 200 poziom.
III Rywalizacja na IA (termin, format rozgrywek)
Zasadniczo zastanawiam się, czy skoro doznaliśmy takiego wysypu AP to czy nie warto by przyśpieszyć IA o te kilka dni. Dodatkowo spróbować faktycznie zmieścić się w 180 dniach na erę tak, by docelowo mieć 2 ery na rok.
IV Balans ogółem
Balans leży i kwiczy xD
Zasadniczo to na ostatnich zmianach najbardziej skorzystali strzelcy i paladyn, który już i tak był bardzo mocny.
Jeżeli przyjmiemy, że dana postać na 300 poziomie będzie miała 20k SI/ZR/INT a następnie dodamy do tego talizman, to bonus do trafienia będzie wyglądało następująco:
Siła (30000) - 9051,72
Inteligencja (20000) - 9225,35
Zręczność (30000) - 12115,38
RC na bhaalu może sobie podciągnąć nieco trafienie poprzez kostur, ale nie w każdym matchupie. Strzelec poprzez ilość dostępnych AP wyciąga trafienie w kosmos, a obrażeń z krytyków jest na prawdę sporo. Widać zresztą było w ostatnich IA, że mimo rekordowej liczby balorowców ani jeden nie załapał się do top3 (ja doturlałem się do 4 miejsca, Lethos do 5-6).
Jednocześnie mamy kilka ras, które stały się dużo mniej atrakcyjne - jeżeli chodzi o wybór graczy, to najpopularniejszą rasą był hobbit, w drugiej kolejności człowiek, później elfy i krasnoludy (ale RC, nie klasyczne WB).
Zastanowiłbym się więc nad zwiększeniem atrakcyjności wilkołaka, wampira, jaszczura, krasnoluda WB oraz gnoma (ale bez dodawania tony trafienia co poziom).
Jednocześnie zmniejszyłbym liczbę bonusowych AP u Paladyna i w jakiś skompensował WB i RC ogromne trafienie łuczników.
Z takich luźniejszych przemyśleń - zmiana systemu wybuchania czarów u RC, która w obecnej wersji urywa trochę trafienia w trakcie ery + frustruje na IA.
Zwiększenie szybkości bhaala, na czym zyskają rasy oparte na szybkości.
Mam też pewien problem z trucizną u łowcy, która jest jednak zdecydowanie słabsza od magii czarnoksiężnika.
W związku ze zmianą wzoru na AP proponuję następujące zmiany.
1. Usunięcie PD za kradzież złodziejom.
2a. Zmianę startowych UB na:
Człowiek 5WB 5ST 5RC
Krasnolud 5WB 5RC
Elf 5ST 5RC
Gnom 5RC
Hobbit 5ST 5RC
Jaszczur 5WB 5ST
Wilkołak 5WB 5ST
Wampir 5WB
Sumarycznie:
5x WB
5x ST
5x RC
2b.
Można też pomyśleć o lekkim przyśpieszeniu WB tak, by nie wbijali eventu prawie dobę po strzelcach, wówczas startowe WB dla wyżej wymienionych ras wynosiłoby 10.
3. Ponowne umożliwienie zdobycia herosa przedstawicielom tej samej rasy.
II Event bohatera.
Zasadniczo, to event jeszcze się nie rozstrzygnął, zastanowiłbym się natomiast nad dodaniem poszczególnym rasom/klasom bonusów sprawiających, że przewaga hobbita czarnoksiężnika nie będzie tak jednoznaczna.
Przykładowo: dodanie łowcy możliwości wyboru demonów jako wroga rasowego; dodanie krasnoludom 10% redukcji obrażeń od demonów.
lub
W momencie rozpoczęcia eventu kowale i stolarze dostają możliwość odnalezienia w podziemiach planów pozwalających na stworzenie ekwipunku na 200 poziom.
III Rywalizacja na IA (termin, format rozgrywek)
Zasadniczo zastanawiam się, czy skoro doznaliśmy takiego wysypu AP to czy nie warto by przyśpieszyć IA o te kilka dni. Dodatkowo spróbować faktycznie zmieścić się w 180 dniach na erę tak, by docelowo mieć 2 ery na rok.
IV Balans ogółem
Balans leży i kwiczy xD
Zasadniczo to na ostatnich zmianach najbardziej skorzystali strzelcy i paladyn, który już i tak był bardzo mocny.
Jeżeli przyjmiemy, że dana postać na 300 poziomie będzie miała 20k SI/ZR/INT a następnie dodamy do tego talizman, to bonus do trafienia będzie wyglądało następująco:
Siła (30000) - 9051,72
Inteligencja (20000) - 9225,35
Zręczność (30000) - 12115,38
RC na bhaalu może sobie podciągnąć nieco trafienie poprzez kostur, ale nie w każdym matchupie. Strzelec poprzez ilość dostępnych AP wyciąga trafienie w kosmos, a obrażeń z krytyków jest na prawdę sporo. Widać zresztą było w ostatnich IA, że mimo rekordowej liczby balorowców ani jeden nie załapał się do top3 (ja doturlałem się do 4 miejsca, Lethos do 5-6).
Jednocześnie mamy kilka ras, które stały się dużo mniej atrakcyjne - jeżeli chodzi o wybór graczy, to najpopularniejszą rasą był hobbit, w drugiej kolejności człowiek, później elfy i krasnoludy (ale RC, nie klasyczne WB).
Zastanowiłbym się więc nad zwiększeniem atrakcyjności wilkołaka, wampira, jaszczura, krasnoluda WB oraz gnoma (ale bez dodawania tony trafienia co poziom).
Jednocześnie zmniejszyłbym liczbę bonusowych AP u Paladyna i w jakiś skompensował WB i RC ogromne trafienie łuczników.
Z takich luźniejszych przemyśleń - zmiana systemu wybuchania czarów u RC, która w obecnej wersji urywa trochę trafienia w trakcie ery + frustruje na IA.
Zwiększenie szybkości bhaala, na czym zyskają rasy oparte na szybkości.
Mam też pewien problem z trucizną u łowcy, która jest jednak zdecydowanie słabsza od magii czarnoksiężnika.