Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mag/rasy p3
#1
Mag
- 3% maksymalnej many jest wliczane do Zdrowia 
- Premia do uniku 5*poziom
- Szata Krasnoludzka daje Obronę w formie obrony jak np. zbroja/tarcza/hełm/nagolenniki nie jako wytrzymałość.
- Nowy kostur w Magicznej wieży: "Wklej_Nazwę" Siła: +10 Siły woli, Cena:1000, poziom 1 Rozkład mocy "Wklej_Nazwę" 50(max premia)/1(min poziom), 100/5, 400/10, 1000/25, 2000/50, 3000/75, 4000/100, 5000/125, 6000/150, 7000/175, 8000/200, 9000/225, 10000/250. 
Umagicznianie "Wklej_Nazwę": Umagiczniany jak zwykły kostur tylko wynik jest mnożony 2x. (Kostur daje jedną statystykę nie dwie.)
-Dodanie czaru "Wyrównanie" który można kupić w Magicznej Wieży za 100kk złota na 125 poziomie postaci, zaś jego użycie zużywa 10 Punktów Mocy. Są możliwe 2 wyniki: 
Udany dla RC_Rzucającego *1/2>Bonus Kostura_na_Poziom_Użytkownika, tworzy maksymalny kostur na poziomie równym progowi kostura, który może używać. 
Nieudana, gdy RC*1/2 nie przekracza Bonus Kostura_na_Poziom_Użytkownika, wtedy kostur jest zniszczony.

Rasy

Gnom
-premia 1-3 trafienia lub RC za każdy osiągnięty poziom, mnożona co każde 50 poziomów (51-100 x2, 101-150 x3, 151-200 x4 itd)

Krasnolud
-Krasnoludzka szata daje 50% więcej obrony.

Hobbit
-Hobbicka szata daje 50% więcej uniku.

Komentarz:
*
Mag ma swoje wady i powody czemu nie jest w stanie zagrać części widzianych buildów na igrzyskach.
Nie zagra tanka bo bez zdrowia umiera od trucizn w pierwszych kilku rundach. 3% Zdrowia z maksymalnej many zapewni mu je. Skrajny golem z tej ery na krasiu to było 30k siły i 90k defa, Mag w takich ramach miałby 20k inta i 60k SW (czary 1,5), zyskałby na szacie 100%->7,2k zdrowia oraz na szacie 150% 9k, ale traci 2k twardego defa kosztem zdrowia.

Unik co poziom ma rekompensować pewne cięcia w unikach, oraz różnice w ekwipunku względem wb/st.

Propozycja z krasnoludzką szatą to by unikać bugu z ujemną wytrzymałością.

Nowy kostur w pełni SW, jego suma statystyk jest taka sama jak dla zwykłego int/sw różnica polega na zmianie proporcji wydawanych apków  maga na SW oraz że każdy kostur inny założony kostur daje mu realne bonusy zamiast czasem go karać. Zmiana rozkładu Apków na bhalu przejdzie z  2944/2944 int/sw na 4444/1444 int/sw.
Dla tych którym taka zmiana wyda się zbyt wielka albo drastyczna wystarczy podać rozkład apków innych kombinacji na podobnej zasadzieSaduwzględnione zmiany z tej ery)
WB
Paladyn rozkład apków z max eq 3822/1466
Kraś barb  3276/1576
Kraś łowca 2866/2133
Jaszczur łowca 3276/1777
Wampir wojownik 3822/2666
ST
Jaszczur łowca 3523/1848
Elf Wojownik 3083/3225

Poza skrajnymi przypadkami ras z 2 wytrzymałości są tańsi od maga, część defa mogą oszczędzić korzystając z HP, praktycznie każdy ma większy Ap odpowiedzialny za Obrażenia niż 3 i spokojnie przeskaluje maga. Mag sam w sobie nie ma  użytecznych bonusów klasowych. Czym jest możliwość rotacji Kosturem 5k Speed/SW lub 5k Int/SW z których masz zysk zamiast straty w porównaniu do Blokowania ataków magicznych lub nie-magicznych, Trucizny, bonusowych % obrażeń, większej szansy na krytyka. Całość różnicy w PvP tego kostura to od 2k do 2,25k różnicy na trafieniu względem obecnego maga. Bo zyskujemy 5k inta na kosturze z int/sw, oraz gdy zakładamy kostur z speedem nie tracimy tych 5k inta. Różnice w kosturach powodują, że podczas expienia i tak można siedzieć tylko na jednym bo nie przestawi się postaci z full sw na 50/50. Jeśli zagrożeniem jest fragowanie nowego maga na kosturze z SW, gdy założy ten drugi to można to rozwiązań inaczej. Chociaż dzisiaj już bez problemu fraguje w przedziale 125-200.

Z racji dawania jednej statystyki trzeba podwoić wynik z umagiczniania względem kostura int/sw.

Ostatni to czar by nie bawić się w losowanie kosturów, tylko gdy mamy nadmiar RC zrobimy od razu max, który potrzebujemy.

Buffy ras to danie kości gnomowi by mógł coś pograć walczącym, bez większych kosztów.  Podniesienie nieco uniku Hobbita oraz obrony krasnoludowi.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 01-10-2018, 21:18
RE: Mag/rasy p3 - przez Nerph - 01-10-2018, 22:26
RE: Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 01-10-2018, 22:57
RE: Mag/rasy p3 - przez Silny Roman - 04-10-2018, 18:16
RE: Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 07-10-2018, 19:27
RE: Mag/rasy p3 - przez Nerph - 07-10-2018, 23:06
RE: Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 08-10-2018, 16:17
RE: Mag/rasy p3 - przez Tarlyn - 08-10-2018, 19:14
RE: Mag/rasy p3 - przez Ranmir - 08-10-2018, 23:49
RE: Mag/rasy p3 - przez Gafar - 13-04-2019, 14:28
RE: Mag/rasy p3 - przez Gafar - 19-03-2020, 18:33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości