Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mag/rasy p3
#8
Cytat:Mag
- 3% maksymalnej many jest wliczane do Zdrowia

Dałoby to sens dla many (której jest od groma w późniejszym etapie gry) oraz grania tanka na magu.

Kostur max na poziom

Na pewno ułatwiłoby grę. Bez wsparcia drugiego maga z niższym lvl mag może utknąć. Przy broni wojowie nie mają takich problemów - poziomy broni są zawsze w zasięgu, a max na lvl wychodzi duuuuużo później niż najszybszy woj wbije poziom. Np. gdy wpada event herosa to woj może już nosić każde eq. Może w ogóle uniemożliwić robienie kosturów ponad swój poziom? By było ograniczenie z góry do swojego lvl ew. max do 5 w górę.

Kostur int lub sw. - zamiast int i sw

Opcja dla maga bez defa (kostur do sw) lub bez DMG (kostur do Inta).
De facto zmiana kosmetyczna w czasie expienie, bo to tylko przesunięcie apkow z jednej na drugą statystykę. Koszty obu są identyczne (nie mamy rasowych różnic w int i SW).


Obecnie jedynie wampir i jaszczur nie maja swoich magów. Do dyskusji:
Wampir z AP: 3,5 Inta ORAZ 2 SW
Jaszczur z AP: 3,5 SW oraz 2 inta

Celowo +0,5 i -1 AP by dało się coś zagrać, ale byłoby wręcz widoczne, że mag jest ze względu na rasę bardziej ofensywny lub defensywny. Sens wyboru tych ras? Trafienie z wampiryzmu i odporność na trucizny.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 01-10-2018, 21:18
RE: Mag/rasy p3 - przez Nerph - 01-10-2018, 22:26
RE: Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 01-10-2018, 22:57
RE: Mag/rasy p3 - przez Silny Roman - 04-10-2018, 18:16
RE: Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 07-10-2018, 19:27
RE: Mag/rasy p3 - przez Nerph - 07-10-2018, 23:06
RE: Mag/rasy p3 - przez Zielmitr - 08-10-2018, 16:17
RE: Mag/rasy p3 - przez Tarlyn - 08-10-2018, 19:14
RE: Mag/rasy p3 - przez Ranmir - 08-10-2018, 23:49
RE: Mag/rasy p3 - przez Gafar - 13-04-2019, 14:28
RE: Mag/rasy p3 - przez Gafar - 19-03-2020, 18:33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości