Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W labiryncie dziwnych zdarzeń - karty postaci.
#5
Imię: Ashariel
Nazwisko: -
Rasa: Człowiek
Klasa: Barbarzyńca, najemnik
Wiek: 38 lat

Umiejętności (podstawowe): 
- Czytanie/pisanie,
- Wspinaczka,
- Pływanie,
- Jazda konno,
Umiejętności (bojowe):
- Walka bronią obuchową,
- Walka krótką bronią kolną,
- Walka improwizowana; tj. walka bez broni, z wykorzystaniem ruchomych elementów otoczenia (świecznik, gliniane naczynia, krzesło etc.)
- Walka wręcz; boks oraz zapasy,
- Znajomość punktów witalnych,
Umiejętności (dodatkowe):
- Spostrzegawczość,
- Skradanie się,
- Uniki,
- Sztuka przetrwania; zestaw umiejętności survivalowych takich jak rozpalenie ogniska, podstawowy zakres jadalnych/trujących roślin/stworzeń, szukanie świeżej wody, umiejętność poruszania się po trudnym terenie; góry, puszcze,
Umiejętności (specjalne):
Zew krwi - po trafieniu, które nie uniemożliwia mu poruszania się, Ashariel wprowadzić się może w trwający 3 tury szał bojowy, w którym znacząco wzrasta jego agresja (amok związany z otrzymaną raną), a co za tym idzie wzrasta częstotliwość, precyzja i brutalność wyprowadzanych przez niego ataków. Wzrasta również chwilowa odporność na ból. 
Słabe strony: mimo wzrostu odporności na ból, spada skuteczność wszystkich odruchów defensywnych.

Fałszywy upadek - trwająca jedną turę umiejętność polegająca na symulowaniu zranienia, często w postaci kontrolowanego obalenia się lub przyklęknięcia. Umiejętność mająca na celu uzyskanie czasu do wyprowadzenia niespodziewanej kontry, kiedy przeciwnik uznaje, że Ashariel został zraniony i jest niezdolny do walki lub znacznie z niej wycofany. Można łączyć z innymi umiejętnościami.
Słabe strony: istnieje minimalne ryzyko wypuszczenia z ręki głównej broni,

Młot - trwający jedną turę atak wręcz wymagający użycia kastetu. Jest on niczym innym niż skumulowanym uderzeniem z góry, wykonywanym z doskoku. Uderzenie w przypadku trafienia przełamuje zasłonę lub gardę i ogłusza przeciwnika na 1 turę. W przypadku trafienia precyzyjnego może być śmiertelne. Umiejętność możliwa do wykorzystania także w pełnym uzbrojeniu.
Słabe strony: umiejętność wymaga przygotowania (1 tura), podczas którego spada skuteczność wszystkich krótkodystansowych odruchów defensywnych


Broń: stalowy buzdygan w trójkątnymi piórami (broń ok. 50 cm długości, lewa dłoń (główna)) i szpikulcem ukrytym w uchwycie broni (szpikulec ok. 20 cm długości), okrągły puklerz z kolcem (domyślnie zaczepiony przy pasie) oraz klasyczny czteropalczasty kastet (prawa dłoń)

Ekwipunek na wyprawę:
- pikowana przeszywanica sięgająca połowy ud z troczonymi do niej elementami ochronnymi w postaci skórzanych karwaszy, stalowych naramienników oraz stalowego obojczyka, 
- nogawki z kolczugi mocowane do pasa (ochrona krocza i nóg od kolan w górę)
- pusty worek, a w nim:
- mocna lina,
- krzesiwo,
- suszone mięso,
- bukłak z winem,

Atrybuty postaci:
[S] 2
[P] 2
[E] 1
[I] 1
[A] 1
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: W labiryncie dziwnych zdarzeń - karty postaci. - przez Ashariel - 10-03-2019, 12:21

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości