23-09-2018, 23:52
Co erę jestem męczony tym przez innych współgrających więc zaproponuję:
1)Dodać możliwość oglądania posągów w górach.
Na podobnej zasadzie jak dzisiaj działa tam piwnica, sporo górników/zwiedzających narzekało mi na ten brak.
2)Dodać w statystykach czy w tym resecie głównym brało się budynki: Akademie walki/pośredniak, Noclegownie/dom, sale tradycji/muzeum, Studnie artezyjską/leśną fontannę.
Na podobnej zasadzie tam są wpisane mosty, a narzekań na czy się korzystało z budynków czy nie mamy co erę. Nie oczekuję tam wartości ile się dostało, tylko fakt czy się skorzystało.
3) Usunięcie kary do doświadczenia za wskrzeszanie się rzemieślnikiem.
W czasach coraz mniejszego no-lifenia oszczędzenie czekania jednego resetu więcej dla rzemka nas nie zabije.
4) Kowal/stolarz wpisuje ile chce wytworzyć przedmiotów zamiast ile chce wydać energii.
podłoga(ena_gracza/poziom_przedmiotu)
Znany i stary problem straty energii oraz umiejętności jak się źle wpisało i nie wytworzyło pełnych przedmiotów.
5)Dodać do labiryntu możliwość przeszukiwań za większą ilość energii w sposób podobny do obecnego szukania chowańców tylko bez kosztów.
Labirynt nie ma potworów, a korzystają z niego zapaleni klikacze albo eventowi stolarze/alchemicy/hodowcy, więc można dać opcję wyszukiwania podobnego do obecnego szukania chowańców i wypisywałoby co znalazło za N energii. Bo ogranicza to wymaganie klikania tysięcy energii oraz czytania starych napisów.
1)Dodać możliwość oglądania posągów w górach.
Na podobnej zasadzie jak dzisiaj działa tam piwnica, sporo górników/zwiedzających narzekało mi na ten brak.
2)Dodać w statystykach czy w tym resecie głównym brało się budynki: Akademie walki/pośredniak, Noclegownie/dom, sale tradycji/muzeum, Studnie artezyjską/leśną fontannę.
Na podobnej zasadzie tam są wpisane mosty, a narzekań na czy się korzystało z budynków czy nie mamy co erę. Nie oczekuję tam wartości ile się dostało, tylko fakt czy się skorzystało.
3) Usunięcie kary do doświadczenia za wskrzeszanie się rzemieślnikiem.
W czasach coraz mniejszego no-lifenia oszczędzenie czekania jednego resetu więcej dla rzemka nas nie zabije.
4) Kowal/stolarz wpisuje ile chce wytworzyć przedmiotów zamiast ile chce wydać energii.
podłoga(ena_gracza/poziom_przedmiotu)
Znany i stary problem straty energii oraz umiejętności jak się źle wpisało i nie wytworzyło pełnych przedmiotów.
5)Dodać do labiryntu możliwość przeszukiwań za większą ilość energii w sposób podobny do obecnego szukania chowańców tylko bez kosztów.
Labirynt nie ma potworów, a korzystają z niego zapaleni klikacze albo eventowi stolarze/alchemicy/hodowcy, więc można dać opcję wyszukiwania podobnego do obecnego szukania chowańców i wypisywałoby co znalazło za N energii. Bo ogranicza to wymaganie klikania tysięcy energii oraz czytania starych napisów.