Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka propozycji Ogólnych
#1
Co erę jestem męczony tym przez innych współgrających więc zaproponuję:

1)Dodać możliwość oglądania posągów w górach.

Na podobnej zasadzie jak dzisiaj działa tam piwnica, sporo górników/zwiedzających narzekało mi na ten brak.

2)Dodać w statystykach czy w tym resecie głównym brało się budynki: Akademie walki/pośredniak, Noclegownie/dom, sale tradycji/muzeum, Studnie artezyjską/leśną fontannę. 

Na podobnej zasadzie tam są wpisane mosty, a narzekań na czy się korzystało z budynków czy nie mamy co erę. Nie oczekuję tam wartości ile się dostało, tylko fakt czy się skorzystało.

3) Usunięcie kary do doświadczenia za wskrzeszanie się rzemieślnikiem.

W czasach coraz mniejszego no-lifenia oszczędzenie czekania jednego resetu więcej dla rzemka nas nie zabije.

4) Kowal/stolarz wpisuje ile chce wytworzyć przedmiotów zamiast ile chce wydać energii.
podłoga(ena_gracza/poziom_przedmiotu)

Znany i stary problem straty energii oraz umiejętności jak się źle wpisało i nie wytworzyło pełnych przedmiotów.

5)Dodać do labiryntu możliwość przeszukiwań za większą ilość energii w sposób podobny do obecnego szukania chowańców tylko bez kosztów.

Labirynt nie ma potworów, a korzystają z niego zapaleni klikacze albo eventowi stolarze/alchemicy/hodowcy, więc można dać opcję wyszukiwania podobnego do obecnego szukania chowańców i wypisywałoby co znalazło za N energii. Bo ogranicza to wymaganie klikania tysięcy energii oraz czytania starych napisów.
Odpowiedz
#2
1) Jestem za. Dostęp do posągów powinien być w każdej lokacji. Dodałabym jeszcze dostęp do aktów prawnych.
2) Jak dla mnie nie jest to konieczne, sprawdzenie budynków trwa chwilę. Jedyną trudnością jest przebywanie w górach.
3) Do zastanowienia. Usunięcie kary wraz ze wzrostem kosztów wskrzeszenia?
4) Jestem za.
5) Latanie po labiryncie jest lekko uciążliwe, ale do przeżycia. Jak dużo (%?) jest klikaczów spacerujących po labiryncie? Bo eventowców to aż tak nie dotyczy.
Angel
Odpowiedz
#3
1. Super sprawa, gdy na początku spędza się więcej czasu w górach niż mieście rzeczywiście może się to przydać.
2. Wydaje mi się, że to nie jest aż tak ważne, chociaż jeżeli ktoś nie jest w mieście to musi ponosić podwójne koszty podróż by okazało się, że zrobiło się to na marne.
3. A mi się wydaje, że to akurat nie ma sensu. W końcu coś musi opóźniać rzemków. I tak mają przecież mikstury, którymi można się leczyć.
4. Super idea!
5. Jetem za.
Odpowiedz
#4
1) Nikomu nie zaszkodzi, bardziej bym to porównał do rankingu
2) Bardzo dobry pomysł! Idealnie, byłoby dodać jakiś migający komunikat, że ktoś nie wziął budynków (np. opcja do wyboru tylko dla konta Premium) - by jakiś zapominalski rzem nie przegrał eventu poprzez zapomnienie... a o 23:59 był w grze.
3) Za
4) Ok, lub naprawa obecnego buga, otóż bron na 10 lvl - 10 eny
A: Wydamy 6 energii - mamy 60% miecza (chyba nikt nie kuje w ten sposób)
B: Wydamy 16 energii - mamy 1 miecz, a 6 energii się marnuje - i to jest problemem. Więc albo po wpisaniu 16 - traci i tak 10, albo niech ma te 60% kolejnego miecza.
5) Poszedłbym dalej - niech to działa także na szukanie w górach, na zasadzie: szukaj 1000 razy. A jak trafi się most/potwór/inna akcja wymagająca akcji gracza na 69 pkt energii, to niech będzie wydane 69 i czekamy na interakcję (analogicznie jak to opisalem w pkt 4). A komunikaty mogą być wyświetlone wszystkie pokolei (te 68 wcześniejszych - na długiej liście, jak walki na arenie)
-> Po stronie serwera i tak tyle samo operacji do wykonania, a mnie requestów, więc odciąży to bazę danych od serii zapytań powtarzanych co kilkaset ms.
Odpowiedz
#5
Cytat:1)Dodać możliwość oglądania posągów w górach.
Zrobione.


Cytat:2)Dodać w statystykach czy w tym resecie głównym brało się budynki: Akademie walki/pośredniak, Noclegownie/dom, sale tradycji/muzeum, Studnie artezyjską/leśną fontannę. 
Zrobione.


Cytat:3) Usunięcie kary do doświadczenia za wskrzeszanie się rzemieślnikiem.
A to robi różnicę?

Cytat:4) Kowal/stolarz wpisuje ile chce wytworzyć przedmiotów zamiast ile chce wydać energii.
podłoga(ena_gracza/poziom_przedmiotu)
Zrobione, choć nie do końca w ten sposób. 


Cytat:5)Dodać do labiryntu możliwość przeszukiwań za większą ilość energii w sposób podobny do obecnego szukania chowańców tylko bez kosztów.

Sęk w tym, że podczas szukania chowańców nie mają miejsca żadne inne wydarzenia, to jednak robi różnicę.
Odpowiedz
#6
Ad 2) Czy to jest widoczne już w grze? Teraz tego nigdzie nie widzę... trzeba wyczyścić ciastka?
Odpowiedz
#7
A mi to się marzy, ziel event ;3
Odpowiedz
#8
Cytat:Ad 2) Czy to jest widoczne już w grze? Teraz tego nigdzie nie widzę... trzeba wyczyścić ciastka?
Zrobione, ale na razie jest tylko na testowym. Na dniach wrzucę do gry.
Odpowiedz
#9
Ad 1) Byłaby możliwość dodania posągów pod Piwnicą w bocznym pasku w górach. Czy skłaniamy się do otwierania ich przez skróty?
Odpowiedz
#10
Na razie umożliwiłem oglądanie przez skróty, z założenia "kto co lubi oglądać w górach", ale to w sumie wszystko jedno.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości